Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
heittäkää vinkkejä miten selviydytään jalkapäivästä kun niitä on pakko reenaa mutta motivaatio puuttuu siihen :(
Itse treeni on minullle aivan erilainen tila kuin normaali, joten en ehkä siksi näe siitä unia, mutta pari kertaa semmosia painajaisia ollu että en oo treenipäivänä päässy salille tai jtn...Silloin kannattaa alkaa huolestua kun rupeaa näkemään unta treeneistä. Itselleni kävi näin ensimmäisen kerran viime viikolla.
Kyllä mä ainakin olen riippuvainen urheilusta ja treenaamisesta siinä mielessä, että jos tulee taukoa ni alkaa ahdistaa ja jopa masentaa. Samoin tauko myös laskee mun itsevarmuutta, koska kuvittelen, että kroppa ei ole enää niin hyvässä kunnossa (vaikka taukoa olisi vain esim. viikko, mikä ei kyllä aiheuta mitään näkyvää muutosta vielä!)
Siis täytyy myöntää, että jos porukka salilla kerääntyy kattoon jotain vähän kovempaa suoritusta, niin kyllä sitä aika raivolla painaa menemään.ajattele vaik et kaikki kaverit on kattomas ku teet ja sit kuvittelet et esim kyykyssä teet 200 kilolla:D
Itsellä kyllä pyörii kokoajan aina seuraava treeni mielessä.Ja jos on vaikka 2 lepopvää välissä,ni tulee aika tarkkaan päässä mietittyä seuraava treeni lämmittelyjä myöten
Itse taas pidän jalkojen treenaamisesta kovastikin:wtf:Itellä ei onneksi ole mitään vakavempaa motivaatioprobleemaa ilmennyt. Kävisin salilla vaikka joka päivä, jos se olisi työn puolesta mahdollista.
Ainoa mikä tökkii on jalkatreenit.
Kinttuja treenatessa motivaation lähde on se, että tämän hoidettua pääsee treenaamaan taas jotain muita musgeleita.
Ja tän mainitsemas "tiedon" seasta pitäs sitte aloittelijan pystyä onkimaan ns. "tärpit"... tiedän tunteen, eikä se oo ihan helppoa. Tarvittais rautainen arvostelukyky näiden punttiasioiden suhteen, eikä semmosta kehity ilman että itse kokee asioita (mutta miten aloittelijalta vois edellyttää sellasta arvostelukykyä, koska sehän on aloittelija! :D )ite törmänny sellaseen että mihinkään muuhun ei jää aikaa eikä kiinnostusta ku punttikseen...aina ku tulee himaan pakkis auki ja sit juutuupista podaus videoita ja googletusta ... aina koulussaki miettii että mitä siellä salilla tänää tekis ja sitku sinne pääsee ni sit harmittaa ku ei tiiä tekeekö sitä parhaalla tavalla treeniä mikä mahdollistaa "parhaimman kehityksen" ois mukava treenata niin että tietää että nyt menee oikein ja on mahdollista saavuttaa jotain kun tekee näin... niin paljon "tietoa" tulee joka puolelta ja kaikilla erilainen näkemys :(