must..think..bodybuilding?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja painaja
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Pyöriihän ne treenit mielessä niin hyvässä kuin pahassakin. Jokapäiväisessä elämässä se näkyy jatkuvana ruokapuolen vahtaamisena johon kaverit aina hajoilee kun ollaan jossain ja pitäis saada 3-4 tunnin välein proteiinipitoista murua rinnan alle. "Ei vittu ei voi taas olla Koobralla ruoka-aika." :jahas: :dance: Ilmenee myös hera+malto seoksella ladatun sheikkerin ronttaamisena mukana autossa jos lähden jonnekkii missä voi mennä vähä pitempään. Oon vissiin vähän neuroottinen niiden mielestä mutta ei voi mitään, kunhan tulosta tulee. :rolleyes: Pieni onnistumisen hymy on perseessä hyvin menneeen salireissun jälkeen vielä seuraavanakin päivänä ja vitutuskäyrät voi pompata maksimaalisesti jos salireissu jää välistä. Sitten iskee pelko että entäs jos tulokset tippuu, motivaatio lähtee lomalle Norjaan ja rupeenkin keräileen postimerkkejä. :eek:

Itse taas pidän jalkojen treenaamisesta kovastikin:wtf:
Harmittaa vaan et ei pysty treenaamaan niitä ku kerta viikkoon.
Vaihda treeniohjelmaa, niin saat kyykätä joka kerta salilla.

Kyllä ne prioriteetit sitten muuttuu kun koulut loppuu ja töiden tekeminen alkaa, tulee isompiakin murheita kuin seuraavat treenit... Nauttikaa nuoruuden vapaa-ajasta ja urheiluleikeistä.
Joo pyörisikin salihommat mielessä välillä iltaisin työhommien tilalla :D

On oikeesti niin vitun tylsää touhua salihommat että ei niitä pysty kauheasti salin ulkopuolella miettimään.

E:
Itse taas pidän jalkojen treenaamisesta kovastikin:wtf:
Harmittaa vaan et ei pysty treenaamaan niitä ku kerta viikkoon.
mitä hittoa?!? itteä harmittaa jos pitää reenata jalat peräkkäisinä päivinä aikataulujen takia niin jälkimmäisellä treenikerralla pitää vähän löysäillä.
jos olisi enemmän vapaa-aikaa niin tulisi varmaan reenattua kolmesti jalat viikkoon(niin kuin on tullut tehtyä esmes viime kesänä..)

onha se treeni mukavaa mut ei se ainut asia oo joka mieles pyörii

E:
mitä hittoa?!? itteä harmittaa jos pitää reenata jalat peräkkäisinä päivinä aikataulujen takia niin jälkimmäisellä treenikerralla pitää vähän löysäillä.
jos olisi enemmän vapaa-aikaa niin tulisi varmaan reenattua kolmesti jalat viikkoon(niin kuin on tullut tehtyä esmes viime kesänä..)

johan useesti jalkoja väännät:wtf:itellä tuntuu et viikon taukoki ois liian vähän.
eiks isot lihakset vaadi pitkän palutumis ajan.mm.15 vuotta kyykkyä harrastanut kaveri sano et ei missään nimessä useemmin ku kerran viikossa.

johan useesti jalkoja väännät:wtf:itellä tuntuu et viikon taukoki ois liian vähän.
eiks isot lihakset vaadi pitkän palutumis ajan.mm.15 vuotta kyykkyä harrastanut kaveri sano et ei missään nimessä useemmin ku kerran viikossa.
Eiköhän se ole aika pitkälle siitä kiinni, miten kovaa niitä jalkoja treenaat. Jos jättää vähän varastoon sarjoissa ja ei tee 20 sarjaa kyykkyä, niin varmasti pystyy treenaamaan tiheämmällä kierrolla.

ite teen 5 sarjaa ja kintut montapäivää kipeet..ei kai kukaan nyt mitään 20 sarjaa väännä.
tiedä sitte kumpi on parempi.lepsusti montakertaa vai kerran kovin.
palutuuhan jotku nopeemmin ku toiset,itellä tuntuu reidet aika hitaasti palautuvan.

yleensä huomaa vaan että taas ajattelee vaan treeniä ja että mitä tekee seuraavalla kerralla.. tänäkin aamuna istuin umpikoomassa paskalle ja rupesin miettimään että salille tänäänkin, mitäköhän tekis.. no kyllä siinä kummasti posliiniastialla istuessa ajatukset heräs ja motivaatio löyty:thumbs:

ite teen 5 sarjaa ja kintut montapäivää kipeet..ei kai kukaan nyt mitään 20 sarjaa väännä.
tiedä sitte kumpi on parempi.lepsusti montakertaa vai kerran kovin.
palutuuhan jotku nopeemmin ku toiset,itellä tuntuu reidet aika hitaasti palautuvan.

paljoo en tiedä, mut sellanen käsitys mulla on et jos aina pitää sen viikon tauon niin ne lihakset tottuu siihen ja sit ne ei palaudu nopeempaa kun niitä ei pakoteta palautuu nopeempaa.
et jos vaiks vaihtaa jostai monijakosesta koko kroppa läpi viikos sellaseen pienijakosempaan mis on tiheempää tahti niin se vähän vaatii totuttelua, mut kyllä ne sit alkaa palautuu nopeempaa hiljalleen.

ja ite tosta asiasta, kun oon viel aika aloittelija eli kehitys on kivan nopsaa niin sit hehkutan esim poikaystävälle joka reenin jälkeen et mitä tein milläkin painoilla et miten oon vahva jne (ja kuten arvata saattaa niin en ole mut ei se niin olennaista!) saattaa pikkuhiljaa alkaa kyllästyttää :D

Jos on aina tehny kyykkyä vaan kerran viikossa, voi olla varma et jalat vaatii jatkossakin sen viikon palautuakseen.
Kun alkaa treenaa useemmin, tuntuu alussa pahalta, mut palautuminenkin nopeutuu jonkun ajan päästä.
Ja tietty pitää kiinnittää huomiota myös treenin kovuuteen, ettei vedä jalkojaan ihan loppuun.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Eiköhän se ole aika pitkälle siitä kiinni, miten kovaa niitä jalkoja treenaat. Jos jättää vähän varastoon sarjoissa ja ei tee 20 sarjaa kyykkyä, niin varmasti pystyy treenaamaan tiheämmällä kierrolla.
joo loppuun asti plus pari pakkotoistoa päälle joka kerta ei yleensä ole paras ratkaisu kehittymisen kannalta. Ja hitaasti treenejä lisäämällä pääsee tuohon 3krt/vko, ei missään nimessä kylmiltään nollapohjilta.

Ei varmaan tarvitse taas alkaa tota vähäjakoset vs monijakoset -taistelua alkaa.

Sanotaanko näin, että usemmin kuin kerran viikossa kyykkäys on todistettu ties kuinka monasti ja monassa paikassa toimivan paremmin kuin vain kerran viikossa. Toi "iso lihas- pitkä palautuminen" on täyttä paskaa.

mä motivoin itteni ennen kun menen salille kuuntelemalla räppiä ja kattelemalla ronnie colemanen tai jonkun muun podarin intensiivisiä treenejä,sarjojen välillä mä kiroilen tai ähkyn ja puhisen sitte keskellä treeniä mä ärjyn.

Motivaatio on semmonen homma että kaikkien pitää se vaan JOSTAIN repiä... Itellä ei kyllä o ikinä ollu ongelmia motivaation kanssa ja mullekki 'reenaaminen on ihan mukavaa hommaa ja tuntuu hyvältä.

Erilaisia tapoja motivaation löytämiseen oon kuitenki kuullu ja nähny siellä täällä. Yks on semmonen että jos sun kanssas samalla salilla 'reenaa joitain suurinpiirtein samanikäsiä ja -kuntosia ni ajattele että pitää treenata kovaa että pysyt niiden perässä tai edellä tai ettet jää liikaa jälkeen... Toinen on semmonen että jos et tykkää jostain äijästä salillas jostain syystä ni kuvittele että se ajattelee ettet jaksa sillä ja sillä painolla sitä jotain neljää vitosta mitä yrität tai aiot tehdä ja kuvittele että "näytän sille että jaksanpas, perkele". Heh... Yks mielenkiintonen keino on semmonen että kuvittelet että teet tosi hyvän treenin niin kasvat isoks ja komeeks ja pääset nussimaan paljon paremman näkösiä tyttöjä ku aikasemmin. =)

Mulla paras inspiraation lähde on ehdottomasti ihastukseni, ja tietty ku näkee ne jo kehittyneet lihakset "Näi vähä vasta treenannu ja tommoine hanska jo. Mimmoineha se o sit 2kk päästä". Vois kans kysyä täs samalla, et onko se ~3x1.5h yläkropan treeni liikaa tämmöiselle 2kk treenaneelle?

Eipä tuu pahemmin treeniasioita kotona pohdittua. Välillä tietty, kun suunnittelee ohjelmaa/muutoksia yms. Mutta loppupeleissä aika harvoin. Salilla sitten sitäkin enemmän. Ennen treeniä tulee mietittyä ja käytyä hieman läpi tulevaa treeniä. Ja sitten treenin jälkeen kirjotellaan treenivihkoon päivän tuotokset.

hehheh, eipä ole enää olleet MAANANTAITKAAN paskimpia päiviä, koska silloinhan on treenipäivä
:offtopic:mutta tuli tuosta mielee et jouluaatto on salipäivä :D

Niimpä onkin, rinta-hauis-forkku (olkapää, selkä) - päivä eli viikon parasta antia. Ei pitäisi penan kulkemisen jäädä kaloreista kiinni, ahkera kinkkutankkaus takana mitä todennäköisemmin:D

Suositut

Back
Ylös Bottom