Muita oikeasti huonogeenisiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 133729
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No saisko niitä kuvia niistä kehoista ilman herutuksia kympin rasvoilla?:whistle:
Kiinnostais nähdä miltä ukot näyttää oikeasti sillon kun syödään kunnolla. :LOL:
Mulla se kunnolla syöminen nimittäin tarkoittais helvetinmoista lihomista.
https://pakkotoisto.com/threads/solid-necro.61616/

Sitä se meillä kaikilla tarkoittaa.. Grandiosa-pizzaa, Hyvää Makumaasta -pusseja, täysmaitoa ja Ingmanin mansikkajugurttia. Niillä on tuo vuoden kehitys tehty. No, kaikki me jossain asioissa varmaan mennään perse edellä puuhun.

Mua harmittaa etten ottanut koskaan ns. "huonoja kuvia" itestäni. Välillä häpesin isoa mahaa, välillä pieniä käsiä suhteessa hartialinjaan jne jne ettei nyt ole oikein hyviä vertailukuvia kehityksestä.

Ja ne harvat hyvät kuvat mitä omasta mielestäni otin, oli kaikki valotuksella ym. kuvakulmien kikkailulla saatu. Tosin neki on niin naurettavia nykyään :LOL: Vaikka kuvissa näytin aina pari kertaa isommalta mitä olin silloin

Mulla on kans leveä vyötärö ja, jos vähänkin tulee rasvaa lisää niin se näkyy ekana jenkkakahvoissa kuten @brilleaux :lla. Mutta eikös se mene niin ettei ole olemassa liian isoja jenkkakahvoja vaan ainoastaan liian pieniä hartioita (y)

Vähän menee tuo huonogeenisyys ohi, kun jokainen on loppukuvassa hyvässä kunnossa. Eiköhän kaikkia kauemmin alaa seuranneita sumenna se, kun väkisinkin verrataan itseään niihin lahjakkaisiin. Mutta joo ymmärsin pointin kyllä.

Oon muuten aika varma, että näin @jsjarvn tai hänen kaksoisolentonsa viime kesänä tampereella terassilla.

Maanantain klo 16 "ruoka" mulla ennen treenejä. Lohipullia ja perunaa. Annoskoot on mulla keskimäärin tuota luokkaa ja läskit pysyy.
Että syö tässä sitten kunnolla? :ROFLMAO:

Oletuspohjalta kalorilaskurilla laskettuna saan about +200Kcal/pvä. Siitä ei ei ole miinustettu liikunnan kulutusta....

IMG_3839.jpeg

Tässä olikin muuten yksi hyvä tavoite lisää. (y)
51kg on tämän hetken enkka, omapaino 79kg että matkaa on kyllä. :whistle:
Piti eilen hätäsesti muun treenin lomassa kokeilla pystärimaksimi, kun en ole sitä ennen testannut. 42,5 kg näköjään menee tässä vaiheessa, jaloilla auttamatta. Suoritus ei kyllä sikäli ollut oikeaoppinen :sneaky: että noukin levytangon lattialta eli tuohon sisältyi myös rinnalleveto. Pystypunnerrusta olen viime aikoina tehnyt vain istualtaan laitteessa sekä seisaaltaan pelkällä levytangolla jonkinlaisena nopeusvoimaharjoituksena rinnalleveto-ylöstyöntö - liikesarjana. Nyt tulee kunnon pystypunnerrus minulla mukaan ohjelmaan.

Menossa on nyt raskaan puoleinen volyymitreenijakso, joten mitään valmistelua ja herkistelyä ei ollut tämän suorituksen alla. Ainakin omassa mittakaavassani määrät ovat isohkoja, kun rautaa nousee 15 tonnia per tunti -tahdilla. Jalkapäivänä 20 t/h. Viikon saldo kolmesta treenipäivästä on 50 tonnia. Hassua on, että 15 vuotta nuorempana minulla treeni kesti aina 1 1/2 - 2 tuntia ja yhteiskilomäärä treenikerralla oli vain neljä tonnia - ja luulin silloin treenaavani kovaa. Nyt teen tunnin mittaisia treenejä ja rautaa nousee silti moninkertainen määrä :puntti:

^No mulla toi 51kg(eilen55kg) on tehty pienellä polviniiauksella. Käytän sitä muutenkin nyt raskailla viikoilla. :whistle:

Itse väittäisin että suurimmat esteet kehitykselle:
1) puutteellinen unirytmi
2) läskikammo ja sen aiheuttamat häröilyt
3) päin persettä treenaaminen suhteessa siihen mitä tavoittelee

Sitten jos nuo kaikki on kunnossa sekä monet pienemmät jutut, voi ehkä geenejäkin edes alkaa syyttää. Monella vaan löytyy viat jo noista kolmesta tosi nopeaan. Jos vaikka tuntuu että läskiä kertyy, niin hitto anna kertyä niin kyllä se joskus loppuu kun treenit vaan rullaa eteenpäin. Vauhdilla toimivalla aineenvaihdunnalla rasvan tiristely on paljon helpompaa kuin kituutteluun jo totutetulla kropalla.

Unet kunnossa(21-06), treenaan hyvin omiin tavoitteisiini nähden uskon.
Läskikammo on, koska keskivartalolihavuus varsinkaan 50-kymppisellä ei ole terveellistä. Se nyt vaan on fakta. Ja vituttaa muutenkin jos housut kiristää.
Vatsanympärys nyt 99cm, mikä on lähellä riskirajaa.
Pysyn mieluummin terveenä kuin hommaan aikuisiän diabetesta itelleni.:whistle:
Paastosokerit jo nyt 6.1, ei kiitos enempää.

Ja en tosiaan omaa kehitystä moiti, hyvin on menny. Toki söisin mieluusti enemmänkin jos ei lihois jo samalla kun avaa jääkaapin oven.
Ja ehkä kehitystäkin tulis enemmän jos söis, kuten joulun aikaan huomas; rauta liikkui kepeesti kun nosti painoaan 2kg viikossa syömällä.:ROFLMAO:

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No saisko niitä kuvia niistä kehoista ilman herutuksia kympin rasvoilla?:whistle:
Kiinnostais nähdä miltä ukot näyttää oikeasti sillon kun syödään kunnolla. :LOL:
Mulla se kunnolla syöminen nimittäin tarkoittais helvetinmoista lihomista.

No itellä oli paino isommillaan 123 piste jotain, joten suht hyvin syöneen näkönen oltiin. Se syy miks ite olin noin lihava, oisin halunnu pukata 200kg penkistä mutta ei tullut vaikka miten sikaili ja eli penkkipunnerrukselle. 180kg tuli otettua, ja EHKÄ ois rahkeet ollu 190 kiloon, sen verran ok tuo 180 tuli ja kapeestapenkistä tuli otettua 170 stopilla kumminkin.

Tuossa muutos minkä ite sitten tein. Natuna. Iman aeroobista. Ilman lisäravinteita ja ilman mitään jekkuja. Mm. maastaveto on kovempi nyt kun pulleana. Penkki nyt ei ikinä tule alle 83 kilosena olemaan 180 kiloa, mutta oma tavote olla vedossa ja kyykyssä vahvempi kun lihavana.

26992322_10156046500427442_1243282618247980123_n.jpg 19642586_10156046550892442_4728841145228786788_n.jpg 15492448_10154794230762442_3900800432886490637_n.jpg

Itse en ole valmis moiseen syömiseen ryhtymään. Kuten sanoin; en usko sen olevan terveellistä.
Terveys edellä mä tässä menen. Tingitään sitten muusta. :)

Edit: toki pyrin mäkin kerran viikossa mässäilemään ylikaloreilla.

Viimeksi muokattu:
Itse en ole valmis moiseen syömiseen ryhtymään. Kuten sanoin; en usko sen olevan terveellistä.
Terveys edellä mä tässä menen. Tingitään sitten muusta. :)

Joo ei tuo tervettä nyt ollutkaan. Eikä tuommonen oo missää nimessä välttämätöntä. Lähinnä ite tarkotin siis sitä että ei sitä kehitystä tule jos syö kun pikku tyttö. Moni valittaa kun on kynis sitä ja kynis tätä, mut syy löytyy tosiaan siintä että ei uskalleta syyä!

No itellä oli paino isommillaan 123 piste jotain, joten suht hyvin syöneen näkönen oltiin. Se syy miks ite olin noin lihava, oisin halunnu pukata 200kg penkistä mutta ei tullut vaikka miten sikaili ja eli penkkipunnerrukselle. 180kg tuli otettua, ja EHKÄ ois rahkeet ollu 190 kiloon, sen verran ok tuo 180 tuli ja kapeestapenkistä tuli otettua 170 stopilla kumminkin.

Tuossa muutos minkä ite sitten tein. Natuna. Iman aeroobista. Ilman lisäravinteita ja ilman mitään jekkuja. Mm. maastaveto on kovempi nyt kun pulleana. Penkki nyt ei ikinä tule alle 83 kilosena olemaan 180 kiloa, mutta oma tavote olla vedossa ja kyykyssä vahvempi kun lihavana.

katso liitettä 152844 katso liitettä 152845 katso liitettä 152846

Vasemmanpuoleinen kaveri on riskin, komean ja vauraan näköinen! Oikeanpuoleinen näyttää siltä että on liian kovassa fyysisessä työssä nälkäpalkalla tuolle vasemmanpuoleiselle! :LOL:

Vasemmanpuoleinen kaveri on riskin, komean ja vauraan näköinen! Oikeanpuoleinen näyttää siltä että on liian kovassa fyysisessä työssä nälkäpalkalla tuolle vasemmanpuoleiselle! :LOL:

Joo tuossa tuo kontrasti ero on aika isohko. Moni ei usko edes samaksi mieheksi. Paras oli kuitenkin vanhassa työpaikassa kun olin laihistellut noin 40kg nii eräs nainen joka ollut suunnilleen saman aikaa töissä kun mie, kysyi yheltä kaveriltaan että kuka se Juho on ku en oo ennen nähny. Kaveri oli sanonu et noh se on ollu täällä töissä noin neljä vuotta, että tainu vaan lihava Juho mennä silmien ohi.

joulun aikaan huomas; rauta liikkui kepeesti kun nosti painoaan 2kg viikossa syömällä.
Näissä pitäis just ymmärtää se että muutaman prosentin painovaihtelut on ihan ok eikä tarkoita sitä että on lihonnut hitosti, arkeen palatessa tilanne normalisoituu kuitenkin. Moni vaan panikoi turhaan jos kilo pari on tullut lisää ja sitä kautta rikkoo johdonmukaista tekemistä. Pahimillaan painoa seurataan desimaalin tarkkuudella. Lihakset täynnä glykogeenia ja nesteitä, maha täynnä, suolessa tavaraa yms voi nostaa yllättävän paljonkin.

Maanantain klo 16 "ruoka" mulla ennen treenejä. Lohipullia ja perunaa. Annoskoot on mulla keskimäärin tuota luokkaa ja läskit pysyy.
Että syö tässä sitten kunnolla? :ROFLMAO:

Oletuspohjalta kalorilaskurilla laskettuna saan about +200Kcal/pvä. Siitä ei ei ole miinustettu liikunnan kulutusta....

katso liitettä 152842

En yhtään ihmettele että kroppa hälyyttää ja kerää jopa rasvaa noilla ruoka-annoksilla. Syö jotain oikeeta ruokaa niin kroppakin alkaa toimimaan oikein, ja semmosilla määrillä mitä aikuisen miehen kuuluu. Ei tollasia pikkulikkojen annoksia joissa ravinto näyttää samalta kun ala-asteella josta jääny kauheat kammot.

Meillä muijakin syö kaks kertaa isompia annoksia ja treenaa max 3krt viikkoon, keskimäärin varmaan 2 kertaa. Elopainoa löytyy 55kiloa ja pituutta vajaa 170cm.

Kyllä tää haiskahtaa taas vahvasti siltä keissiltä että ruoan laatu ja määrä on aivan ojassa ja luullaan vaan sokeena olevansa joku luonnonoikku joka ei voi lihomatta syödä mitään.

Mistäs sinä tiedät mun ruuan laadun? Ja määrän? Jos huomasit lukea niin menen plussakaloreilla. Lihaa en syö, kalaa joskus. Jopa pullien muodossa.
Mun ruokavalio kokonaisuudessaan on hyvin terveellinen, en toki katso sitä tarpeelliseksi sulle avata.

Mun kroppa on mulle hyvin tuttu, tiedän hyvin mikä sille toimii ja mikä ei. Uskon että tiedän sen jopa paremmin kuin sinä? :whistle:
Musta tää haiskahtaa vahvasti siltä keissiltä että luullaan taas tietävänsä kaikki taivaan ja maan päältä...

Edit: ai niin, kerros vielä mulle mikä on sitä "oikeaa ruokaa"?

Mistäs sinä tiedät mun ruuan laadun? Ja määrän? Jos huomasit lukea niin menen plussakaloreilla. Lihaa en syö, kalaa joskus. Jopa pullien muodossa.
Mun ruokavalio kokonaisuudessaan on hyvin terveellinen, en toki katso sitä tarpeelliseksi sulle avata.

Mun kroppa on mulle hyvin tuttu, tiedän hyvin mikä sille toimii ja mikä ei. Uskon että tiedän sen jopa paremmin kuin sinä? :whistle:
Musta tää haiskahtaa vahvasti siltä keissiltä että luullaan taas tietävänsä kaikki taivaan ja maan päältä...

Edit: ai niin, kerros vielä mulle mikä on sitä "oikeaa ruokaa"?
Ei millään pahalla, mutta kyllä tuosta sun viestistä saa juuri sen kuvan, että syömiset on täysin päin persettä. Jos annoskoot on keskimäärin tuota luokkaa. Jotain einespullia vähän perunaa ja kasa raejuustoo.
Kuulostaako tuo sun korvaan terveelliseltä kunnon ruualta?

Jos tuo on ruoka ennen treenejä ja tuollainen annoskoko kutakuinkin vakio niin mun mielestä tossa on moni asia hieman pielessä.

EDIT: Tämä ihan vaan oma mielipide tohon yhteen kuvaan. En tiedä sun seteistä kuitenkaan yhtään mitään enempää (y)

Viimeksi muokattu:

Suositut

Back
Ylös Bottom