Muita oikeasti huonogeenisiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 133729
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mistäs sinä tiedät mun ruuan laadun? Ja määrän? Jos huomasit lukea niin menen plussakaloreilla. Lihaa en syö, kalaa joskus. Jopa pullien muodossa.
Mun ruokavalio kokonaisuudessaan on hyvin terveellinen, en toki katso sitä tarpeelliseksi sulle avata.

Mun kroppa on mulle hyvin tuttu, tiedän hyvin mikä sille toimii ja mikä ei. Uskon että tiedän sen jopa paremmin kuin sinä? :whistle:
Musta tää haiskahtaa vahvasti siltä keissiltä että luullaan taas tietävänsä kaikki taivaan ja maan päältä...

Edit: ai niin, kerros vielä mulle mikä on sitä "oikeaa ruokaa"?

Jos sun tarkoitus on vetää plussakaloreilla niin sinne toki mahtuu tuollainenkin ateria johonkin väliin mutta ei sen ympärille ruokavaliota kannata rakentaa. Vihanneksia nyt ainakin lisää vaikka minuakin vituttaa syödä niitä. Minulla ei tietenkään ole hajuakaan miten yleensä syöt mutta pääsinpähän sanomaan.

No kuva antaa sinänsä väärän käsityksen; arkena ennen salia syödään sitä mitä lapsiperheessä ehditään töiden jälkeen tekemään kiireessä.
Ja himpun pienempi määrä kuin yleensä, koska treeni edessä.

Terveellistä kunnon ruokaa mulle on pastat, riisi, kasvikset, hedelmät, pähkinät, erilaiset siemenet ja palkokasvit, kaurapuuro, ruis-ja täyskauraleivät, juustoa, raejuustoa, tonnikalaa(säilykkeenä juu), kanamunat(keitetyt), salaatit, lohi, nyhtökaurat ja muut jne.
Viimeinen täydellinen terveystarkastus kyllä kertoi että syön erittäin terveellisesti. Ja sopivasti. Saan läskin määrän pidettyä suht vakiona.

Ja voimatasot kasvaa jatkuvasti ihan kivalla tahdilla.

Pointti oli lähinnä siinä, että mun syöminen on helvetinmoista säätämistä mun geeneillä koska en halua liikaa ylimääräistä rasvaa keskivartaloon. Se ei ole terveellistä.

Syön siis 6-7kertaa päivässä. Protskut laskenu tasolle 1,5-1,7g/painokilo koska suurempi määrä meni vyötärölle.

Tossa jakaumat:

Liitteet

• syönti.JPG
    syönti.JPG
    16,5 KB · Katsottu: 282
Viimeksi muokattu:
ruoka.jpg

Tässäpä minun 'ruokaympyräni' - tai siis tämänpäiväinen lounaani. Tänään on huilipäivä, treenipäivänä annoskoko olisi hieman isompi. Tällaisilla annoksilla minulla vyötärö pysyy entisissä mitoissaan ja lihakset saattavat tuurillaan vähän kasvaakin. Täysjyväpastaa, hirven jauhelihaa (kohtuuttoman runsaasti pastan määrään nähden), suppilovahveroita, maissia, hernettä, papuja, ripaus juustoraastetta, puolukkasurvosta. Kotitekoista ruokaa tietenkin, eihän tällaista kaupasta saa. Kyytipojaksi rasvatonta plusmaitoa.

:LOL: Jos mä söisin tollasia kasoja useemmin päivässä sais mahaa kuskata kärryillä! Ihan sama kuinka paljon liikkuisin.
Toki lihaa, maitoa ja varsinkaan sieniä en syö. :whistle:

Vai onko toi kahvikupin lautanen? :cautious:

Ihan normi kokoinen lautanen taitaa olla. Kyllä mun 2000 kcal dieettikaloreihinkin tuollainen annos mahtuu. Tosin en syökään kuin sen 4x päivässä yleensä.

Ihan normaali ruokalautanen, eikä edes sieltä ihan pienimmästä päästä. Juuri ja juuri sopii mikrossa pyörimään.

Kun hankkii riittävästi lihasmassaa, niin lepokulutus nousee sellaisiin sfääreihin, että läskit sulavat pois ihan omia aikojaan. Tai näin ainakin väitetään ja minähän uskon melkein mitä vaan :)

:LOL: Jos mä söisin tollasia kasoja useemmin päivässä sais mahaa kuskata kärryillä! Ihan sama kuinka paljon liikkuisin.
Toki lihaa, maitoa ja varsinkaan sieniä en syö. :whistle:

Täälläkin ruokalautaselliset näyttää hyvin lähelle samalta kun aikamiehellä ja elopainoa on tosiaan vain 73kg (viime viikolla punnittu että nyt voi olla jo ihan eri) ja maitoa menee kun vasikalla eli siitäkin omat plussa kalorinsa. Toki keskiraskas työ, salilla 2-3krt vko, vatsanympärys oli työterveydessä ennen joulua mitattuna 85 tai 88. Etkös sinä painanut jotain 79kg? Pituuttasi en muista lukeneeni mistään. Olemme siis hyvin lähelle samankokoisia. En oikein vain pysty käsittämään miten on mahdollista, että noin terveellisellä syömisellä kun sinä syöt ja kerta vielä töihinkin pyöräilet, on mahdollista kerätä rasvaa :D

Täälläkin ruokalautaselliset näyttää hyvin lähelle samalta kun aikamiehellä ja elopainoa on tosiaan vain 73kg (viime viikolla punnittu että nyt voi olla jo ihan eri) ja maitoa menee kun vasikalla eli siitäkin omat plussa kalorinsa. Toki keskiraskas työ, salilla 2-3krt vko, vatsanympärys oli työterveydessä ennen joulua mitattuna 85 tai 88. Etkös sinä painanut jotain 79kg? Pituuttasi en muista lukeneeni mistään. Olemme siis hyvin lähelle samankokoisia. En oikein vain pysty käsittämään miten on mahdollista, että noin terveellisellä syömisellä kun sinä syöt ja kerta vielä töihinkin pyöräilet, on mahdollista kerätä rasvaa :D
Kuule en käsitä minäkään. Aina ollut tämmöinen että jo ruokaa nähdessään tulee pari kiloa lisää.:ROFLMAO:
Toki mun työ on niin kevyttä että voi kai verrata nukkumiseen.
Pituutta mulla 173cm.

Itselläni kehityksen tappaa Siimankin mainitsema sairastelut (2kpl alle 4v lapsia) ja muut treenien katkokset, kuten työreissut yms. JTO koittaa ohjelmoida treenejä, mutta vaikeeta se on kun en saa kuukautta pidempää ehjää jaksoa. Paras vire taitaa olla 1,5v päästä, kun silloin sain ~puolen vuoden suht. ehjän jakson. Silloinkin penkki oli hard gaineria, mutta kyykky eteni pelottavan nopsaan ja rajoittimena alkoi tulemaan oma pää.

Vuosi 2018 oli itselläni sellainen, etten sairastunut flunssaan kertaakaan. Taisi olla ainutlaatuinen vuosi elämässä, eikä tullut yhtään ylimääräistä treenitaukoa.
Ruoka oli hyvää, elämä oli stressitöntä ja nukkumaan ehti riittävästi. Ei kyllä ollut mitään esteitä kehitykselle. ( Noh ehkä se että painan vain 84kg, enkä vieläkään syönyt itseäni satakiloiseksi)

Aijai sitä vuoden lopussa tehtyä 110kg kyykkyä on nyt hieno muistella...järkyttävässä flunssassa....prkl. Ottais vaikka pari kossua, katellaan niitä treenejä joskus viikon päästä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on surkea laihaläskin genetiikka. Mutta sisua ja yritystä on silti. Ja tavoitteena lisää lihasta.

Mulla on surkea laihaläskin genetiikka. Mutta sisua ja yritystä on silti. Ja tavoitteena lisää lihasta.
Näin mäkin luulin. Läskin ja lihaksen suhteen kai edelleen, mutta voimatasot alkanu vihdoin kuitenkin kasvaa. Eli saan juuri sitä mitä haenkin; kehoon lisää voimaa. Ja pikkuhiljaa on vähän tullu hyvin vähän lihastakin, vaikka se ei mulla ykkösprioriteettina olekaan. Toki myös lihasmassakin on hyödyksi vanhuudenpäivillä että en pane pahakseni vaikka sitä vähän tuliskin. 50-kymppisellä sen kerääntyminen tuppaa olemaan vähän hidasta. Voimaa saa näemmä kerrytettyä paljon nopeammin.(y)
Toki laihaläski olen edelleen, mutta mitäpä siitä. Treeni maistuu ja enkkoja tulee kokoajan, fiilikset on hyvät.(y)
Lukuunottamatta tätä saatanan flunssaa joka yrittää näemmä keskeyttää mun hyvän voimatreeniputken..

Vähän hirvittää kysyä tätä, täällä kun kaikki lahjattomatkin penkkaa 200... Mikähän mahtaisi olla siedettävä tulos huonogeeniselle kynäniskanatulle tangolla ja istuen tehtävässä pystypunnerruksessa? Jos se on jotain 2x omapaino, niin voi kyynel sentään.

Itse olen ikionnellinen, jos - eikun siis kun - joskus vielä pystypunnerran seisaaltaan oman painoni verran. En kyllä tiedä, miten tämä suhtautuu istualtaan punnertamiseen? Vinopenkkiin osaisin suhteuttaa paremmin. Mutta päästetäänpä asiasta oikeasti tietävät ääneen.

Jos kyse istuen ilman selkänojaa tehtynä niin tulisko joku max 75kg. Ehkä 80kg jos otan oman massan 95 kiloon. Nyt 90kg. Vauhtipunnerrus 102.5kg. Treenivuosia 23.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Itse olen ikionnellinen, jos - eikun siis kun - joskus vielä pystypunnerran seisaaltaan oman painoni verran. En kyllä tiedä, miten tämä suhtautuu istualtaan punnertamiseen? Vinopenkkiin osaisin suhteuttaa paremmin. Mutta päästetäänpä asiasta oikeasti tietävät ääneen.
Minä en tiedä mistään mitään, mutta istuen selkänojallisella penkillä punnerran eniten, istuen ilman selkänojaa/seisten about saman verran.

Kyllä kait tuo noin 60% pitäisi pystyä punnertamaan penkkimaksimista erinäisten interwebsilähteiden mukaan (seisaltaan strictinä) Istualteen vähän vähemmän. Oma suhde tällä hetkellä karvan yli 50%, mutta tähtään tuonne 60:een kevään aikana. Hitaasti tuntuu kyllä sarjapainot nousevan :/

Minä en tiedä mistään mitään, mutta istuen selkänojallisella penkillä punnerran eniten, istuen ilman selkänojaa/seisten about saman verran.
Sulla kun on muutenkin kowa tuo pystäri, ni paljonko tulee istuen selkänojallisella penkillä? Selkänojapystäri on mun vaihtoehto, alaselkä ei tykkää ilman selkänojaa tehdystä versiosta.

Istuen luonnistuu ainakin itseltäni paremmin. Taisin istuen tehdä aika helpohkoa sarjaa 90 kilolla (+5 toistoa), kun taas seisten saan hikiseen 1-3 toistoa strictinä 90 kilolla.

En sotkisi selkänojalla punnertamista tähän. Saa huomattavasti isommat kilot. Keskivartaloa ei tartte jännittää. Ja penkin kulma vaikuttaa älyttömästi. Mulla muuten pätee tuo kaksoisleuan mainitsema 60% penkkimaksimista kilot pystäriin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom