Muita oikeasti huonogeenisiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 133729
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ootko kokeilu antitulehdus ruokavalioita? Tuli vaan mieleen kun lueskellu taustoja tutun reuman lääkkeettömään auttamiseen.

En ole antitulehdusruokavalioita kokeillut. Täytyy tutustua aiheeseen! Glysiini ja joku Arthro kapseli missä monipuolisesti loput jipot nivelille tällä hetkellä käytössä. En ole kovin vakuuttunut auttavatko jotain, mutta eipähän ainakaan puutostiloja ole noista. Toki hedelmiä, vihanneksia jne syön että saan vitamiinit ja muut suojaravinteet ja vältän eineksiä, eli perusterveellinen ruokavalio.

Reidenkoukistusvempele saattaa sopia joillekin. Minulle ei, joten en siihen enää koske. Jospa maastavedolla saisin tuonne takareisiosastollekin jotain edistystä aikaiseksi.

Joo en tasan koske tuohon minäkään, nevöevö again. :-)
Mietin mistä nuo jänteet tulehtui, niin varmasti oli vaikutusta myös että aloin tekemään romanialaisia mitkä varmaan venytti sieltä tavalla mistä jänteet ei tykänny, ja koukistuslaite sitten laukaisi vaivan. lesson learned. Jalkoja olenkin treenannut tavoitteellisesti aika vähän aikaa, niin täytyy hankkia se isompi jalkavaiva mitä puol vuotta parannellaan, että oppii reenaamaan oikein. Työntävissä ja vetävissä yläkropalle oppirahat maksettu jo. :-)

Reidenkoukistuskoneen funktiota en ole koskaan ymmärtänyt.

En ole antitulehdusruokavalioita kokeillut. Täytyy tutustua aiheeseen! Glysiini ja joku Arthro kapseli missä monipuolisesti loput jipot nivelille tällä hetkellä käytössä. En ole kovin vakuuttunut auttavatko jotain, mutta eipähän ainakaan puutostiloja ole noista. Toki hedelmiä, vihanneksia jne syön että saan vitamiinit ja muut suojaravinteet ja vältän eineksiä, eli perusterveellinen ruokavalio.

Mulla vasemmassa olkapäässä oli artriitti ja ties mitä. Jälkinä jäi nivelpintojen syöpymistä.
Oman hierojan suosituksesta aloin napsimaan Arthro balans plussaa, nivelrikkosen bodarin suosituksesta vielä lisäksi pellavansiemenöljyä aamupuuron sekaan. Tiedä vaikutuksista mutta olkapää on nyt täysin toimintakuntoinen. Ennen noiden aloitusta en pystynyt penkkaamaan ollenkaan kipujen takia.
Ei se ihmeparantuminen seuraavana aamuna tapahtunu, kuukaus-pari niin olkapää kunnossa. Heti kun kivut hellitti aloitin varovaisen penkkaamisen pelkällä tangolla ja negatiivisella kulmalla.
Kohta rikotaan jo se satanen suoralla penkillä. (y)

Viimeksi muokattu:
Reidenkoukistuskoneen funktiota en ole koskaan ymmärtänyt.

Mulla vasemmassa olkapäässä oli artriitti ja ties mitä. Jälkinä jäi nivelpintojen syöpymistä.
Oman hierojan suosituksesta aloin napsimaan Arthro balans plussaa, nivelrikkosen bodarin suosituksesta vielä lisäksi pellavansiemenöljyä aamupuuron sekaan. Tiedä vaikutuksista mutta olkapää on nyt täysin toimintakuntoinen. Ennen noiden aloitusta en pystynyt penkkaamaan ollenkaan kipujen takia.
Ei se ihmeparantuminen seuraavana aamuna tapahtunu, kuukaus-pari niin olkapää kunnossa. Toki samaan aikaan aloitin penkkaamisen pelkällä tangolla.
Kohta rikotaan jo se satanen. (y)

Ota Arto balans? Mun youtube mainostaa noita, näköjään haistanu mut nivelvaivaiseksi. :-) Joo, taitaa olla vastaava tuote mulla käytössä.
Mulla meni kanssa vasen olkapää, varmaankin hauiksen pitkän pään jänne tulehtui. Ihan vaan liikaa innostui, piti nostaa ryssänpenkillä 100 -> 105. Ois pitäny tajua et oli kaikki merkit kevennyksen tarpeesta, mutta kun painot nousi ja ohjelma sano... ...olin ihan varma että se 105 menee, ei yhtään failurea tullut treeneissä, mutta 3x3 vikon jälkeen oli kipuja sen verran että tajus (onneksi) lopettaa. Vanhempi ukko ei vaan tommosta kestä, kun taipumuksia vaivoihin. Onneksi opin helvetillisen pitkästä hauisjänteiden tulehduksesta sen, että pitää viheltää peli poikki ajoissa ja antaa parantua viikkotasolla niin kauan kuin levolla paranee. Sit rauhassa tekemään ja siinäkin pitää parantua viikkotasolla, mitään trade offia ei voi olla että kun nousi vähän enemmän, niin voi olla pikkusen kipeämpi, no way. Sillä pitkittyy vaivat.
Viimeksi meni jo 12x65 parhaassa sarjassa ja vähiten ollut tähän mennessä tuntemuksia olkapäässä samaisessa treenissä, niin eiköhän tuosta suosta nyt selvitty n. 6kk:n takapakilla. :david: Toivottavasti nämä kintut nyt paranee ilman pidemmän kaavan vaivaa, saattaa olla sellasta mun peruskränää mikä häviää suhtkoht nopeasti itsekseen. Toivottavasti.

Sen verran kiinnostava aihe, että kommentoin vähän omia kokemuksia. Taisin aloittaa treenit 2015 marraskuussa. Lähtötaso oli suurinpiirtein 40kg penkki ja 50kg tein kyykyssä sarjaa. Mavea en tehnyt ensimmäiseen puoleen vuoteen. Seuraavana syksynä tais penkistä nousta 80kg ja kyykystä 110kg. Silloin taisin aloittaa mavenkin ja sarjapainot oli jotain 100kg luokkaa. 100kg penkkiin meni vuosi lisää ja 2 vuoden treenillä kyykkäsin melko vajaan 2x180kg.

Luulin aina että olisin huonogeeninen, mutta nyt kun miettii uudestaan niin taisin olla vähän väärässä. 3,5vuoden treenillä 130kg penkki, 200kg kyykky ja yli 200kg mave tämän ikäisenä taitaa olla ihan hyvä tulos ottaen huomioon myös sen, että kyykystä ja mavesta varsinkin on välillä ollut kuukausien taukoja. Kesällä tullut aina kuukausi tai pari levättyä ilman minkäänlaista salijumppaa.

Pitäs osata ehkä enemmän arvostaa omia tuloksia ja sitä työtä mitä niiden eteen on tehty. Netissä kun näkee kaikkien penkkaavan yli 200kg ja mavettavan 300kg niin helposti alkaa hämärtyä todellisuus mihin perussalijampalla oikeesti rahkeet riittää ilman kemikaaleja.

Sen verran kiinnostava aihe, että kommentoin vähän omia kokemuksia. Taisin aloittaa treenit 2015 marraskuussa. Lähtötaso oli suurinpiirtein 40kg penkki ja 50kg tein kyykyssä sarjaa. Mavea en tehnyt ensimmäiseen puoleen vuoteen. Seuraavana syksynä tais penkistä nousta 80kg ja kyykystä 110kg. Silloin taisin aloittaa mavenkin ja sarjapainot oli jotain 100kg luokkaa. 100kg penkkiin meni vuosi lisää ja 2 vuoden treenillä kyykkäsin melko vajaan 2x180kg.

Luulin aina että olisin huonogeeninen, mutta nyt kun miettii uudestaan niin taisin olla vähän väärässä. 3,5vuoden treenillä 130kg penkki, 200kg kyykky ja yli 200kg mave tämän ikäisenä taitaa olla ihan hyvä tulos ottaen huomioon myös sen, että kyykystä ja mavesta varsinkin on välillä ollut kuukausien taukoja. Kesällä tullut aina kuukausi tai pari levättyä ilman minkäänlaista salijumppaa.

Pitäs osata ehkä enemmän arvostaa omia tuloksia ja sitä työtä mitä niiden eteen on tehty. Netissä kun näkee kaikkien penkkaavan yli 200kg ja mavettavan 300kg niin helposti alkaa hämärtyä todellisuus mihin perussalijampalla oikeesti rahkeet riittää ilman kemikaaleja.
Todella nopeasti olet kehittynyt. Penkkiin eka vuonna 40kg lisää kertoo riittävästi(y) Kyykky myös tosi kova sulla treenivuosiin nähden.

Riitti rahkeet ilman kemikaaleja yli 200 kiloon penkissä ja sinun iässäsi(17-18v) nousi penkiltä 100-115kg. Aktiivisen treenaamisen aloitin 16-vuotiaana. Joten onhan nuo sinun lukemat melko kovia tuloksia. 200kg kyykkyyn sitten menikin itselläni muistaakseni noin kymmenen vuotta ja oli jo kuurittelua takana kun sen ekan kerran nostin(tai niin kaksi kertaahan minä sen olen vaan nostanut eläissäni kun en ole lyhkäsiä sarjoja tai ykkösiä tehnyt vuosiin). En tosin voimailumielessä sitä ollut hinkannut ja muutenkin helvetin hankala liike aina ollut. Maastavedossa meni kylläkin tuo sama rauta nuorena anorektisena poikasena. Joten et kyllä ole lahjatonta nähnytkään (voiman suhteen) kun en minäkään sieltä ihan lahjattomimmasta päästä ole, vaikkei minusta mitään hyvää voimanostajaa koskaan tulisikaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Todella nopeasti olet kehittynyt. Penkkiin eka vuonna 40kg lisää kertoo riittävästi(y) Kyykky myös tosi kova sulla treenivuosiin nähden.
Kyykky on itelle aina ollut vahva ja jalat muutenkin. Harrastin sählyä, jalkapalloa ja jääkiekkoa nuorempana ja uskon että niillä on ollut jotain vaikutusta asiaan.

Riitti rahkeet ilman kemikaaleja yli 200 kiloon penkissä ja sinun iässäsi(17-18v) nousi penkiltä 100-115kg. Aktiivisen treenaamisen aloitin 16-vuotiaana. Joten onhan nuo sinun lukemat melko kovia tuloksia. 200kg kyykkyyn sitten menikin itselläni muistaakseni noin kymmenen vuotta ja oli jo kuurittelua takana kun sen ekan kerran nostin(tai niin kaksi kertaahan minä sen olen vaan nostanut eläissäni kun en ole lyhkäsiä sarjoja tai ykkösiä tehnyt vuosiin). En tosin voimailumielessä sitä ollut hinkannut ja muutenkin helvetin hankala liike aina ollut. Maastavedossa meni kylläkin tuo sama rauta nuorena anorektisena poikasena. Joten et kyllä ole lahjatonta nähnytkään (voiman suhteen) kun en minäkään sieltä ihan lahjattomimmasta päästä ole, vaikkei minusta mitään hyvää voimanostajaa koskaan tulisikaan.

Joo varmasti moni pystyy pukkaamaan tuon 200kg ilman roinaakin, mutta taitaa kuitenkin monella jäähä se penkki 140-180kg tuntumaan. Tuon 130kg penkin eteen olen tehnyt kaikkeni. En edes muista milloin olisin jättänyt penkkitreenit välistä jos ei sairastumisia ja suunniteltuja taukoja lasketa. Oma painokin noussut 67kilosta lähemmäs 100kg. Elinikäisinä tavotteina voisi pitää 180 penkkiä, 250 kyykkyä ja 280 vetoa. Mieluiten alle 110kiloisena.

Johanneksen kehitys on kyllä ollut kadehdittavan hyvää. Mainintasi 40 kg parannuksesta penkissä ekana treenivuotena toi yllättäen myös omia nuoruusmuistoja mieleen. Aloitin penkin treenaamisen 21-vuotiaana ja lähtötaso oli minullakin 40 kg. Kuusi kuukautta myöhemmin nostin jo 82 kg ja arvelin, että satanen menisi rikki muutaman kuukauden sisällä. 89 kilolla (oli joku ihme painosetti tuolla käytössä) tein jo hyviä yrityksiä. Olin tuolloin 62-kiloinen. Sitten käyttämäni ilmainen koulun sali meni yllättäen remonttiin ja treenaaminen jäi :unsure:

Voihan sitä arvailla mihin olisi silloin nuorena pystynyt, jos olisi harjoittelua jatkanut. Minua kiinnostaa nyt kuitenkin ennemmin
katsoa mihin sitä vanhoilla päivillään pystyy. Onhan sitä ainakin olkapäät vielä ehjinä. Se on ehkä salilta poissaolon paras hyöty tätä päivää ajatellen.

Suositut

Back
Ylös Bottom