Motivoivia kuvia?

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
emiliana sanoi:
miten niin väritön? :)
Siten niin, ettei kyseisellä henkilöllä ole luonnostaan kovin loistavaa lavakarismaa tai säteilyä. Näin olen siis ymmärtänyt niin kotimaisten kuin ulkomaistenkin kisaraporttien perusteella.

Mulla on jääkaapin ovessa syömistä hillitsemässä Davana Medinan kuva. Täydellinen fysiikka, kauniit kasvot ja naisellinen :5:

Viimeksi muokattu:
Davana Medina. Voe kiesus... :kuola:
En todellakaan muistanut että tämä nainen on näin mielettömän upea! Nimi niin tuttu, mutta kuinka tuollainen ulkomuoto on voinut jäädä mieleni unholaan?
Tähän on jo pakko sanoa että :panisin: :nolo:

Tuo Fodor on sitten U-P-E-A. Ja punatukkainen nainen myös, mikäs hänen nimensä nyt olikaan...

EDIT: Niin joo, Pia Jansson taisi olla tuo punatukkainen. Vau.

Liitteet

• kuva1.webp
    kuva1.webp
    17,9 KB · Katsottu: 11 750
  • kuva2.webp
    kuva2.webp
    17,6 KB · Katsottu: 11 631
Hienoja kuvia, toivottavasti joskus pääsee tuohon samaan! Davana Medina on myös mun mielestä täys 10! :thumbs: Ja sanon samaa kuin Trinity :panisin: :nolo:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Oh my God tota Björkeniä!!!Mä kun luulin että hiihtäjät on kuivakoita :evil:
Terminaator 2 Linda Hamiltonin leuanvedot mielisairaalassa saa mussa aina aina aikaan =>:hyper: Motivoivaa on kyllä myös välillä salilla katsella totaaliseen rapakuntoon itsensä päästäneitä tyyppejä. Ainakin voi sanoa, että vähän paremmin itsellä on asiat. Ja sit toisaalta tosi timmissä kunnossa olevat motivoi kans yrittämään vähän enemmän. Ai niin joo ja tosta Davana Medinasta: Panisin minäkin, enkä edes häpeä tunnustaa :lol2:

Anonymity sanoi:
Mikäs se leffa oli, missä Demi Moore pisti itsensä "tosi kuntoon"? Olikos se Sotilas Jane vai mikä? Jos oikein muistan, niin siinä oli kansa otetta.

Yessus oli se kyllä timmi ja lihaksikas jo Stripteasessa :kuola: Pyllystäkin näkee jo _niin_ hyvin, että Demi oli tehnyt yhtä jos toistakin punttiksella. Sotilas Janea en valitettavasti ole vielä nähnyt. Täytyisi joksikin viikonlopuksi vuokrata..

Demin jos vaimoksi saisi... :rolleyes:

entte

Täytyypä minunkin ylistää vielä tuossa G.I. Janessa komeillutta Demi Moorea, sai kyllä tämän tytön persuksen ylös sohvasta :worship: Yhdenkäden punnerrukset ja vatsat sen säiliön päällä jne. :haart:

S-T sanoi:
Erästä tuttavaani lainaten: "Tyttöhän on kuin kuivan kesän orava... Eihän tuolla saisi edes kalaa, jos laittaisi koukkuun" :D

Mutta ihanteensa kullakin :piis:

:lol2: :lol2: :lol2:

Linda Hamilton oli tosiaan kova sana T2:ssa :worship:

Monica Brant

Tämä kuva saa minut aina hyvälle tuulelle. Monica on todella kaunis kilpailija, sekä hänellä on kerrassaan upea fysiikka. Hän on aina yhtä viimeistelty ja tyylikäs fitness-stara! Siinä on minun idolini! :rock:

Kuvan energisyys ja aurinkoisuus tarttuu väkisellä katsojaankin. Tästä saan poweria :D

Viimeksi muokattu:
Annie Stark sanoi:
Pauline Nordin

Vau! Piti vähän kaivella lisätietoja mimmistä Googlella, ja törmäsin videoon (aukeaa siis suoraan linkistä, tarvitset Windows Media Playerin sen katsomiseen). Lyhyt pätkä vaan, mutta motivaatiota saa tuostakin... Tarvii varmaan katsoa toi aina tästä lähtien ennen salille menoa ;)

Upea tämä Monica Saur Høyer :haart: Saa hyvän tsempin aamulenkille, kun käy vähän katsomassa timmien mimmien kuvia ennen lähtöä ;)

37.jpg

45.jpg

25.jpg

Lisää kuvia Monican sivuilla. Tämäkin kisaaja muuten nähdään Kultsalla.. wow!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom