Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Erästä tuttavaani lainaten: "Tyttöhän on kuin kuivan kesän orava... Eihän tuolla saisi edes kalaa, jos laittaisi koukkuun" :DT.K. sanoi:Mun makuun noi on liian äijiä. Mun motivaatioksi kelpaisi esim. oikeanpuoleinen...
T.K. sanoi:Mun makuun noi on liian äijiä. Mun motivaatioksi kelpaisi esim. oikeanpuoleinen...
T.K. sanoi:Mun makuun noi on liian äijiä. Mun motivaatioksi kelpaisi esim. oikeanpuoleinen...
Trinity sanoi:Mun uus idoli... ja ilmeisesti vilmiksenkin ;)
Linda Fodor
:D Vähän nälkäisiltä nuo näyttävät. Ei taida oikein punttimimmien idoleiksi sopia.Missukka sanoi::lol2: :lol2:
Eikös tää ole vähän niinq laihaläski tapaus? Itse olin vastaavanlainen ruippana 2 vuotta ja 10 kiloa sitten. Siksi rupesinkin treenaamaan.
T.K. sanoi:Blaah, makuasioista ei voi kiistellä ja totuus on se, ettei "noin laihalla" voi olla tollaista perää ilman kunnon punttitreeniä. :piis:
Siekkari sanoi:tulikin mieleeni, mikä minua aina motivoi... Linda Hamilton Terminatorissa vetämässä leukoja ennen pakoaan pakkohoidosta :whip: Ei mielestäni ollenkaan äijä, mutta todella hyvässä kunnossa. Tästä voi tietenkin päätellä, että olen nähnyt tuon korkeakulttuuritekeleen muutamaan kertaan
Anonymity sanoi:Mikäs se leffa oli, missä Demi Moore pisti itsensä "tosi kuntoon"? Olikos se Sotilas Jane vai mikä? Jos oikein muistan, niin siinä oli kansa otetta.
Lilith sanoi:Mutta kyllä kovalla harjottelulla voi tehdä vaikka mitä. Tossa ensimmäisessä kuvassa Suzanne Germano 32-vuotiaana -95 ja toisessa muutama viikko sitten kisoissa.
Siekkari sanoi:... Linda Hamilton Terminatorissa vetämässä leukoja ennen pakoaan pakkohoidosta
vilma-liina sanoi:Nyt täytyy avautua, siis ihan positiivisessa mielessä. Sain eilen viestiä, että Ruotsin ihku Linda Fodor on kuin onkin kisaamassa PM-kisassa Helsingissä huhtikuussa.
vilma-liina sanoi:Nyt täytyy avautua, siis ihan positiivisessa mielessä. Sain eilen viestiä, että Ruotsin ihku Linda Fodor on kuin onkin kisaamassa PM-kisassa Helsingissä huhtikuussa.