Motivoivia kuvia?

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Mun makuun noi on liian äijiä. Mun motivaatioksi kelpaisi esim. oikeanpuoleinen...

VSshows056.jpg

T.K. sanoi:
Mun makuun noi on liian äijiä. Mun motivaatioksi kelpaisi esim. oikeanpuoleinen...
Erästä tuttavaani lainaten: "Tyttöhän on kuin kuivan kesän orava... Eihän tuolla saisi edes kalaa, jos laittaisi koukkuun" :D

Mutta ihanteensa kullakin :piis:

T.K. sanoi:

Ihan mielenkiinnosta kysyn ehkä tyhmältä kuulostavan kysymyksen, mutta kun ollaan punttimimmien palstalla, niin mietityttää, että mihin tuo kuvan esittämä henkilö sinua mahtaa motivoida?

T.K. sanoi:

:lol2: :lol2:

Eikös tää ole vähän niinq laihaläski tapaus? Itse olin vastaavanlainen ruippana 2 vuotta ja 10 kiloa sitten. Siksi rupesinkin treenaamaan.

Missukka sanoi:
:lol2: :lol2:

Eikös tää ole vähän niinq laihaläski tapaus? Itse olin vastaavanlainen ruippana 2 vuotta ja 10 kiloa sitten. Siksi rupesinkin treenaamaan.
:D Vähän nälkäisiltä nuo näyttävät. Ei taida oikein punttimimmien idoleiksi sopia.

Blaah, makuasioista ei voi kiistellä ja totuus on se, ettei "noin laihalla" voi olla tollaista perää ilman kunnon punttitreeniä. :piis:

T.K. sanoi:
Blaah, makuasioista ei voi kiistellä ja totuus on se, ettei "noin laihalla" voi olla tollaista perää ilman kunnon punttitreeniä. :piis:

Ja kyllä muuten voi, no questions about it. Makuasioista ei todellakaan voi kiistellä, ja jokaisella meistä on ne omat ihanteensa, mutta fakta on se, että ei tuollaiseen kroppaan kyllä välttämättä treeniä tarvita. Kuvan tyttö näyttää ainakin minun silmääni etelämaalaiselta, ja heillähän on tunnetusti aikas lailla erilaiset ahterigeenit kuin meillä suomalaisilla (vrt. esim. J-Lo). Sitäpaitsi kuvan mimmi on peppua korostavassa "pyllistys"asennossa, ja näyttäisi minun silmääni rasvaakin (jep, sitä voi olla vaikkei selluliittia olisi tippaakaan) tuolta takaosastolta jonkun verran löytyvän...

Nätti tytsyhän tuo on kasvoiltaan, ei siinä mitään. Mutta liian laiha ja jotenkin "ryhdittömän" oloinen... mutta ehkäpä mä olenkin sitten vähän "äijä"... ;)

:hyper: tulikin mieleeni, mikä minua aina motivoi... Linda Hamilton Terminatorissa vetämässä leukoja ennen pakoaan pakkohoidosta :whip: Ei mielestäni ollenkaan äijä, mutta todella hyvässä kunnossa. Tästä voi tietenkin päätellä, että olen nähnyt tuon korkeakulttuuritekeleen muutamaan kertaan :nolo:

Siekkari sanoi:
:hyper: tulikin mieleeni, mikä minua aina motivoi... Linda Hamilton Terminatorissa vetämässä leukoja ennen pakoaan pakkohoidosta :whip: Ei mielestäni ollenkaan äijä, mutta todella hyvässä kunnossa. Tästä voi tietenkin päätellä, että olen nähnyt tuon korkeakulttuuritekeleen muutamaan kertaan :nolo:

Hehee, sama vika :hyper: Linda tosiaan teki vaikutuksen myös meikäläiseen vaikken punttia tuon leffan ilmestymisen aikaan vielä vääntänytkään.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mikäs se leffa oli, missä Demi Moore pisti itsensä "tosi kuntoon"? Olikos se Sotilas Jane vai mikä? Jos oikein muistan, niin siinä oli kansa otetta.

Anonymity sanoi:
Mikäs se leffa oli, missä Demi Moore pisti itsensä "tosi kuntoon"? Olikos se Sotilas Jane vai mikä? Jos oikein muistan, niin siinä oli kansa otetta.

Jep jep, G. I. Jane. Leffa sinällään nyt ei meikäläisen suokkareita ole, mutta eittämättä Demi on siinä kyllä kunnossa. Ne yhdenkäden punnerrukset... :worship:

Joo, muhunkin teki Demi vaikutuksen siinä leffassa ja urheiluinnostus alkoi nostaa päätään ajatuksissani. Tarviipa vuokrata uudestaan se leffa! :)

Lilith sanoi:
Mutta kyllä kovalla harjottelulla voi tehdä vaikka mitä. Tossa ensimmäisessä kuvassa Suzanne Germano 32-vuotiaana -95 ja toisessa muutama viikko sitten kisoissa.

KIITOS!!! toi ehdottomasti motivoi mua hirveästi. alkutilanne ei ole ihan sama mulla kuin hänellä, mutta lähellä sitä ja tohon jälkeen-suuntaan pyrin.... kun tuntuu, että vaan ne saa upeita tuloksia, jotka on ikuisesti liikkuneet, mutta onpahan siis todistettu, että me 'mammatkin voidaan jyrätä'. toi mun jääkaapin oveen! :evil:

Motivoivia kuvia ... hmm

Kyllähän niitä hyväkroppasia naisia on maailmalla monia joiden kuvat voisivat olla motivoivia ... mutta tässä pari:

inteam2.jpg

Diana Goytia ...

sekä

muscle_db.jpg

kunpa ittelläkin patti kasvais :curs:

Siekkari sanoi:
... Linda Hamilton Terminatorissa vetämässä leukoja ennen pakoaan pakkohoidosta

KYLLÄ!!! Miten onnistuin missaamaan tämän aikaisemmin? Upeat hauikset Lindalla - ja muistan edelleen, miten kateellinen olin silloin joskus, kun en itse jaksanut vetää yhtäkään leukaa :nolo:

Nyt täytyy avautua, siis ihan positiivisessa mielessä. Sain eilen viestiä, että Ruotsin ihku Linda Fodor on kuin onkin kisaamassa PM-kisassa Helsingissä huhtikuussa. :rock:

Liitteet

• DSC_4502.webp
    DSC_4502.webp
    20,6 KB · Katsottu: 5 125
vilma-liina sanoi:
Nyt täytyy avautua, siis ihan positiivisessa mielessä. Sain eilen viestiä, että Ruotsin ihku Linda Fodor on kuin onkin kisaamassa PM-kisassa Helsingissä huhtikuussa. :rock:

ja hän on kaikenlisäksi älyttömän kaunis! :rock:

vilma-liina sanoi:

:hyper: :rock: :D :worship: :kippis1: :haart: :thumbs: :evil: :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom