Motivoivia kuvia?

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Pohjoismaiset naiset rulaa :) Pia Marlen ja Monica tekee paljon yhteistyötä, ja sen huomaa. Tuo monican selkä!! uskomatonta! Voi tulla äärimmäisen mielenkiintoset kisailut kultsalla, kaikki sinne :) Harmi vaan, mutta suomi tytöt taitaa jäädä aika jyrän alle, mut tsemppiä vaan kaikille kisaajille :thumbs:

notkoselkä

Lilith sanoi:
Välillä kun kattelee kuvia upeen näköisistä fitnesstyypeistä, tulee mieleen että ok, onhan noi ihan hianon näköisiä mutta eipä mulla ole ikinä mitään mahdollisuuksia päästä tuollaiseen kuntoon vaikka miten treenaisin. Mutta kyllä kovalla harjottelulla voi tehdä vaikka mitä. Tossa ensimmäisessä kuvassa Suzanne Germano 32-vuotiaana -95 ja toisessa muutama viikko sitten kisoissa.

Aika paha notkoselkä -vaikuttaakohan pisteisiin? Vai poseeraako ne tarkoituksella noin? Terv. aloittelija (itsellänikin hurja lanneselän notko)

moi

No perrrrkele! Olen vasta eksynyt näille sivuille ja jokseenkin on vielä hahmottamisongelmia sivujen käytössä. Yritin vastailla muutamaan viestiin ja vastaus tipahti viestiketjun päähän. Saa nähdä mihin tämä teksti lentää.

Niin että en minä ihan dorka ole -paitsi netin käytössä...

Fleksio sanoi:
No perrrrkele! Olen vasta eksynyt näille sivuille ja jokseenkin on vielä hahmottamisongelmia sivujen käytössä. Yritin vastailla muutamaan viestiin ja vastaus tipahti viestiketjun päähän. Saa nähdä mihin tämä teksti lentää.

Niin että en minä ihan dorka ole -paitsi netin käytössä...

Sun pitää painaa siinä sen viestin oikeassa alakulmassa olevaa reply-nappia, johon haluat vastata.

Se post a reply -toiminto tekee kokonaan uuden viestin :)

edit: Ja kyllä ne yleensä poseeraa tarkoituksella noin, tuo selän asento varmaan vähän riippuu siitä missä asennossa minkäkinlainen rakenne näyttää parhaalta - vai miten on, kisaajat? Ainakin näin mä olen ymmärtänyt...

Tuo selän notkolle laittaminen nostaa pyllyä hieman ylöspäin, mutta suomessa en muista kenenkään kääntäneen selkäänsä noin notkolle.
Saattaisi herättää enemmään negatiivisia tunteita ja vaikutteita kuin positiivisia, jos yksi vääntää selkänsä ihan notkolle.

Linda Fodor -aivan upea nainen ja aivan kadehdittava kroppa. :rock:

DSC07033.jpg
:worship:

toi tyttö on kyllä pirun tiukassa kunnossa. olen hieman eva wahlström fani. :)

Tässä on kyllä mun suosikki, 21-vee...

Liitteet

• erica.webp
    erica.webp
    19,7 KB · Katsottu: 5 895
  • erica davidson.webp
    erica davidson.webp
    43,4 KB · Katsottu: 42 192

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
nyt iski masennus. kiva kyllä katella kaikkien noiden naisten kuvia ja miettiä että hienot on lihakset :kuola: mutta koska tällaisella luuviululla tulee olemaan koskaan edes hieman vastaavanlaisia?? :( :itku: joo joo.. kova treeni ja oikea ruokavalio, tiedetään.

Täytyipäs googlettaa Demin kuva... Mun mielestä ei mitenkään ihmeellisessä kunnossa ainakaan Striptease leffassa, vaikka muuten se onkin mun mielestä todella kaunis. Kieltämättä silikonit tekevät paljon. Kaikessa pinkeydessään ne antavat vaikutelman muutenkin "kireästä" kropasta.

dmoore25.jpg

Fodor + muuta läpinää

Kävin tämän ketjun läpi ja oli pakko kommentoida.... Jos olisin mies, olis Fodor kyllä unelmanainen :thumbs: En tiedä onko tämä tieto palstalla jo yesterday´s news, mutta näytti olevan Lindalla ikkarisivut rakenteilla, www.lindafodor.com

En tiedä, millainen linja muilla on motivoivien kuvien valinnassa omaksi tseppariksi, mutta itse en kyllä periaatteessa valitse omakseni jotakin 180-senttistä amatsonia puolimetrisine linjakkaine koipineen ja pitkine selkineen... haluan sellaisen kuvan, jossa nainen on suunnilleen samanmittainen yms. kuin itse olen jotta tulevaisuudennäkymä omasta kropasta olisi tavoitteiltaan realistinen.

Muuten, jos jossakin on sellainen sivu, jossa voisi nähdä ennen-jälkeen kuvia tyyliin Germano, kertokaatten heti, ne ovat niiiiiiiin inspiroivia :hyper:

PS. Saas nähdä mihin kohtaan ketjua tämä viesti tykkää sovittautua =)

diinuska sanoi:
En tiedä, millainen linja muilla on motivoivien kuvien valinnassa omaksi tseppariksi, mutta itse en kyllä periaatteessa valitse omakseni jotakin 180-senttistä amatsonia puolimetrisine linjakkaine koipineen ja pitkine selkineen... haluan sellaisen kuvan, jossa nainen on suunnilleen samanmittainen yms. kuin itse olen jotta tulevaisuudennäkymä omasta kropasta olisi tavoitteiltaan realistinen.
Mä katson parhaiten motivoiviksi kuviksi just sellaset mihin itsellä voisi (muka) olla mahikset. Tietysti nälkä kasvaa syödessä, eli vuosi sitten mun mielestä "upeat naiset" näyttääkin nyt jo vähän ruippanoilta.

PS: Eva on ihana!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom