Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tirith sanoi:Hoksin justa että kannattais varmaan laittaa joku vastaava kuva jääkaapin oveen... Ei tulis varmaan syötyä nii paljon turhaa tavaraa...
Lilith sanoi:Välillä kun kattelee kuvia upeen näköisistä fitnesstyypeistä, tulee mieleen että ok, onhan noi ihan hianon näköisiä mutta eipä mulla ole ikinä mitään mahdollisuuksia päästä tuollaiseen kuntoon vaikka miten treenaisin. Mutta kyllä kovalla harjottelulla voi tehdä vaikka mitä. Tossa ensimmäisessä kuvassa Suzanne Germano 32-vuotiaana -95 ja toisessa muutama viikko sitten kisoissa.
Hippo sanoi:Siis onko tuo sama ihminen???
Kyllä, kyllä, kyllä! Ruotsin Linda Fodor on aivan uskomaton nainen. Täydellinen bodyfitness fysiikka ja äärettömän kauniit kasvot. Hänestä tullaan aivan varmasti kuulemaan vielä paljon.Trinity sanoi:Mun uus idoli... ja ilmeisesti vilmiksenkin ;)
HuhTrinity sanoi:Mun uus idoli... ja ilmeisesti vilmiksenkin ;)
Linda Fodor
Lilith sanoi:Välillä kun kattelee kuvia upeen näköisistä fitnesstyypeistä, tulee mieleen että ok, onhan noi ihan hianon näköisiä mutta eipä mulla ole ikinä mitään mahdollisuuksia päästä tuollaiseen kuntoon vaikka miten treenaisin. Mutta kyllä kovalla harjottelulla voi tehdä vaikka mitä. Tossa ensimmäisessä kuvassa Suzanne Germano 32-vuotiaana -95 ja toisessa muutama viikko sitten kisoissa.
Trinity sanoi:Mun uus idoli... ja ilmeisesti vilmiksenkin ;)
Linda Fodor