Motivoivia kuvia?

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Ja sitten Klaudia Kinska. Ymmärtääkseni tippunut aina useita sijoja nimenomaan värittömän lavaolemuksen vuoksi. Fysiikka on kyllä hieno.

Liitteet

• klaudia kinska1.webp
    klaudia kinska1.webp
    27,7 KB · Katsottu: 2 719
  • kinska1.webp
    kinska1.webp
    23,7 KB · Katsottu: 1 864
  • klaudia kinska.webp
    klaudia kinska.webp
    29,2 KB · Katsottu: 3 514
Ja sitten vielä pari kuvaa Mary Yockeystä. Kuvat on vähän tuhruisia, mutta nainen on upea :)

Liitteet

• MaryYockey.webp
    MaryYockey.webp
    22,8 KB · Katsottu: 35 865
  • mary yockey.webp
    mary yockey.webp
    3,9 KB · Katsottu: 38 030
Hoksin justa että kannattais varmaan laittaa joku vastaava kuva jääkaapin oveen... Ei tulis varmaan syötyä nii paljon turhaa tavaraa... :)

Tirith sanoi:
Hoksin justa että kannattais varmaan laittaa joku vastaava kuva jääkaapin oveen... Ei tulis varmaan syötyä nii paljon turhaa tavaraa... :)

Hyvä idea, Trinity! :rock: Ja kiva, että olet palannut palstalle :)
Noista vilmiksen laittamista kuvista, tuo Klaudia Kinska miellytti minun silmää, kaikin puolin kaunis nainen!

Melkoisen paljon saisi duunia tehdä että saisi tollaisia kroppia! Nostan siis hattua kaikille yrittäjille! :)
Itse olen enemmän Else Lautalan tyylisen kropan perään. Aika lähellä olinkin (tosin minulla on isommat lihakset kuin hänellä) ennen kuin paisuin :(
Nyt siis matkalla entisiin mittoihin..

Mä olen aina ihaillut fitness-naisten kroppia :worship: ensimmäisenä mieleen tulee esim. Anu Mäkinen. Noi amerikkalaiset fitnesskilpailijat on todella upean näköisiä..taitaa vaan olla melko työlään tien päässä :( Mun mielestä naiskehonrakentajat alkaa jo olla siinä rajalla, menneekö homma överiks..lähinnä tarkoitan että naisellisuus alkaa kärsiä. Mut makunsa kullakin!

Tässäpä pari mua motivoivaa kuvaa :) Jostain netin syövereistä oon nuo napannut.

Liitteet

• mar03.webp
    mar03.webp
    25,3 KB · Katsottu: 3 698
  • j-bild.webp
    j-bild.webp
    36,6 KB · Katsottu: 3 339
Elaine Goodlad on ihan törkeän kaunis, tuollaiselta kun näyttäisi itsekin nelikymppisenä...

Liitteet

• elaine_goodlad.webp
    elaine_goodlad.webp
    22,7 KB · Katsottu: 6 946
Välillä kun kattelee kuvia upeen näköisistä fitnesstyypeistä, tulee mieleen että ok, onhan noi ihan hianon näköisiä mutta eipä mulla ole ikinä mitään mahdollisuuksia päästä tuollaiseen kuntoon vaikka miten treenaisin. Mutta kyllä kovalla harjottelulla voi tehdä vaikka mitä. Tossa ensimmäisessä kuvassa Suzanne Germano 32-vuotiaana -95 ja toisessa muutama viikko sitten kisoissa.

Liitteet

• superbbgirl_before1995.webp
    superbbgirl_before1995.webp
    10,5 KB · Katsottu: 17 440
  • superbbgirl_after.webp
    superbbgirl_after.webp
    23,7 KB · Katsottu: 3 232

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Lilith sanoi:
Välillä kun kattelee kuvia upeen näköisistä fitnesstyypeistä, tulee mieleen että ok, onhan noi ihan hianon näköisiä mutta eipä mulla ole ikinä mitään mahdollisuuksia päästä tuollaiseen kuntoon vaikka miten treenaisin. Mutta kyllä kovalla harjottelulla voi tehdä vaikka mitä. Tossa ensimmäisessä kuvassa Suzanne Germano 32-vuotiaana -95 ja toisessa muutama viikko sitten kisoissa.

Siis onko tuo sama ihminen??? Katsoin kuvat moneen kertaan hämmästyneenä. Muodonmuutos valtava! Ihmeiden aika ei ole ohi... :)

Muodonmuutos

Mua nimenomaan motivoi tuollaiset ennen-jälkeen kuvat. Että tuollaisesta mammasta on treenillä ja itsekurilla tullut noin upea. Näitä lisää. Laitan sitten omia muutoskuviani, kun on aiheellista - eli siihen voi mennä aikaa...

Mun uus idoli... ja ilmeisesti vilmiksenkin ;)

Linda Fodor

Liitteet

• linda1.webp
    linda1.webp
    40,5 KB · Katsottu: 7 084
  • linda2.webp
    linda2.webp
    9,8 KB · Katsottu: 18 052
Trinity sanoi:
Kyllä, kyllä, kyllä! Ruotsin Linda Fodor on aivan uskomaton nainen. Täydellinen bodyfitness fysiikka ja äärettömän kauniit kasvot. Hänestä tullaan aivan varmasti kuulemaan vielä paljon.

Mikäli hän ei kilpaile molemmissa, sekä EM- että MM-kisoissa ensi vuonna, niin siinä tapauksessa hänet tullaan näkemään keväällä Helsingissä PM-kisoissa :rock:

Kuvien lähde: Exhale forum
(alla olevassa kuvassa Lindalla vihreät bikinit)

post-6-1102506460.jpg

(alla olevassa kuvassa Linda toinen vasemmalla)

post-6-1102505982.jpg

edit: ja tuo vaalean sinisissä bikineissä ja uikkarissa oleva punatukkainen Pia Jansson kannattaa myös laittaa korvan taakse. :)

Lilith sanoi:

Huh-huh, kylläpä tuollaset kuvat tosiaan nostattaa motivaatiota, wow mikä muodonmuutos :worship: :worship: :worship:

Yltääpä itse samaan !

Trinity sanoi:

Linda Fodor

Mun myös! Leikkasin keväällä jostain Better Bodiesin mainoksesta noita kuvia treenipäiväkirjan väliin. En silloin kyllä tiennyt, kuka oli kyseessä. Todellakin motivoivia kuvia! :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom