Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hämmästyttävän kevyeltä, tuntuu ettei laite millään voi painaa sitä 189 kiloa kuivana. Reagoi painopisteen muutoksiin todella herkästi, ei ehdi kuin ajatella että "vasemmalle" niin pyörä on jo menossa sinne. Pakonuotti Akralla ilman killeriä on sellainen että naiset juoksee pakoon ja lapset alkaa itkeä. Paukkuu hieman moottorijarrulla.No miltä se vehje tuntu?
Keulitko jo ympäri ? Ei tainnut paljoa viilee keli haitata kun tuota pyörää ajaa ekaa kertaa..
Hämmästyttävän kevyeltä, tuntuu ettei laite millään voi painaa sitä 189 kiloa kuivana. Reagoi painopisteen muutoksiin todella herkästi, ei ehdi kuin ajatella että "vasemmalle" niin pyörä on jo menossa sinne. Pakonuotti Akralla ilman killeriä on sellainen että naiset juoksee pakoon ja lapset alkaa itkeä. Paukkuu hieman moottorijarrulla.
Enempää ei nyt noin vähällä ajolla pysty sanomaan.
kuumottaa jo päästä ajamaan mutta ensin tarvii kyllä turvallisuussyistä vaihtaa peilit (nyt jotkin tuuninkipeilit joita ei saa edes säädettyä mun pituiselle-->tangonpääpeilit) ennen kuin voi lähtee liikenteeseen, ja ens viikolla alotan ulkonäön muokkaamisen kun ei oo arkisin muutakaan tekemistä :D
Pääsi tosin bensa loppumaan matkalla kun aiempi omistaja oli talveks imassut tankin lähes tyhjäksi ja oletin että huoltomiehet oli penkkiä varten lisännyt bensaa että pääsen kotiin asti mutta eivät olleetkaan, 15km kulki nätisti (ääntä riittää, devilin slipari ilman killeriä), ja kulki aika reteesti tuolla 35kw tehollakin, kaasu kääntyy 1/3 mutta kierrokset saa sinne 9 tonnin hujakoille kun antaa kahvan olla hetken niin auki kun menee. Sit pääsi bensa loppumaan ja mulle tuli paska housuun että ei voi jumalauta nelitahti honda leikata kiinni, pakko olla bensa lopussa ja thank god näin olikin. Bensavaloa tai varatankkia kun ei oo niin tuolleen kun vauhdissa sammuu niin ensimmäiseks tuli mulle mieleen kiinnileikkaus kun ex pyörä sen pari kertaa teki, siitä kammo.
Huomenaamulla vaihdan äkkiä peilit niin pääsee aamusalin jälkeen ajelemaan ja tankille niin että näkee myös taakse, viikonloppuna ehdin ehkä hiukan ajaa ja sit maanantaina alotan pienen ulkonäön päivityksen jonka uskoisin olevan viim. tiistaina valmis kun ei paljoo oo tehtävää. Sit vois tehdä mopolla reissun kesämökille (70km suuntaansa) loppuviikosta.No ei perkele, just ajattelin, että laitan tässä omani pikkuhiljaa myyntiin eli jos hetken olisit vielä malttanut odotella niin olisit saanut paremman & hienommin laitetun pelin samalla rahalla. :DNoniin, vaikken ihan heatseekerin lukemiin pääse, niin täytyy sanoa että olen tyytyväinen tuoreimpaan ostokseen. Eilen hain siis kotarin, kaveri tänään hussen - ajokausi korkattiin virallisesti tänään. Pörisee muuten kivasti kun molemmissa akrat ilman noise killereitä. Pic related.
![]()