Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nojoo, sit on hauskaa kun vapautuu intistä ja tallissa odottaa 900rr fireblade tai 1000gsx-r fighterointia, siihen asti vituttaa. Koko tän kesän vituttaa kun kaveri ostaa r6 yammun mun ajaessa 1,2l -98 opel corsalla(50hv) ja koko 2015 kesän vituttaa kun intistä lomilla ollessa vois ajella ja niin edespäin. Viimekesänäkin vitutti jo ihan suunnattomasti kun kevarista tuli tonnikaupalla tappiota ja a2 kortin sain vasta syyskuussa.
Enhän mä siis mitään uutta gikseriä fighterois, jostain -90 luvun tuotoksista niitä on hyvä tehdä, eikä ne nyt niin kovin hienoja vakiona vielä oo :DVitun apina jos meet 'fighteroimaan' tonnisen Gixerin, toivottavasti ajat mettään sillä. Ei niin hienoa pyörää saa pilata :(
Hyvä että positiivisia uutisia. Eli ei kun pyöräostoksille!"...käskivät ostaa pyörän kun kerta siihen onkin mahdollisuus ilman että se on muusta pois."
Hornet lähti nenän edestä toisen matkaan, nyt ollaan taas ihan lähtötilanteessa kun nettimoton antimet rajoitetuista pyöristä on mitä on, vähän sama kun pistäis silmät kiinni, iskis kädet kyynerpäitä myöten lehmänpaskaan ja koittais löytää kolikkoa. Yks sopivan hintainen hornet olis siedettävän matkan päässä mut vähän epäilyttää kun myyjän jutut hiukan sekavia ja kaikki viestit kirjoitettu yhteen pötköön ilman välimerkkejä joka on hiukan luotaantyöntävää, tulee fiilis että toisessa päässä on joku aivan urpo joka myy paskaa pyörää eikä halua kertoa tarkkoja tietoja jne.
En mä jaksa korttiani riskeerata sen takia, ettei papereissa lue 25 tai 35kw, mulla kun on aika paljon asioita kortista kiinni, näkee ne poliisit kuitenkin rek. otteesta että vastaako pyörä edes papereissa korttiluokkaa ja jos ei vastaa niin kortitta ajo.
Jos höyhenenkevyt mulle tarkoitit, niin ei oo pahemmin 25kw papereissa olevia giksereitä myynnissä, eikä niitä tehojen takia pysty enää nykyään kuristamaankaan.