Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
IMG_20140312_215248.webp

Sais tulla vielä takatalvi, kun on vehkeet vielä ihan levällään. :) Joutuu vielä muutamia iltoja viettämään pajalla.

Liitteet

• IMG_20140312_215248.webp
    IMG_20140312_215248.webp
    261,8 KB · Katsottu: 833
Nojoo, sit on hauskaa kun vapautuu intistä ja tallissa odottaa 900rr fireblade tai 1000gsx-r fighterointia, siihen asti vituttaa. Koko tän kesän vituttaa kun kaveri ostaa r6 yammun mun ajaessa 1,2l -98 opel corsalla(50hv) ja koko 2015 kesän vituttaa kun intistä lomilla ollessa vois ajella ja niin edespäin. Viimekesänäkin vitutti jo ihan suunnattomasti kun kevarista tuli tonnikaupalla tappiota ja a2 kortin sain vasta syyskuussa.

Vitun apina jos meet 'fighteroimaan' tonnisen Gixerin, toivottavasti ajat mettään sillä. Ei niin hienoa pyörää saa pilata :(

Vitun apina jos meet 'fighteroimaan' tonnisen Gixerin, toivottavasti ajat mettään sillä. Ei niin hienoa pyörää saa pilata :(
Enhän mä siis mitään uutta gikseriä fighterois, jostain -90 luvun tuotoksista niitä on hyvä tehdä, eikä ne nyt niin kovin hienoja vakiona vielä oo :D

Taas muuttui tilanteet, en jaksa enempää selitellä mutta tili, josta pyörärahat ottaisin, on tarkoitettu tiettyyn tarkoitukseen ja tässä viimepäivinä sain tietää summan, joka onkin huomattavasti pienempi kuin luulin. Tästä rahatilanteesta johtuen porukatkin muutti mieltään ja käskivät ostaa pyörän kun kerta siihen onkin mahdollisuus ilman että se on muusta pois. Viikonloppuna saatan käväistä yhtä hornetia katsomassa ja jos on hyvä niin haen ens viikolla viimeisten kirjoitusten jälkeen ennenaikaseks ylioppilaslahjaksi itselleni ja vien rajoitettavaksi, ja parin viikon sisällä pääsis jo ajamaan. Nyt viikonlopuks on tosin luvattu takatalvea eli koeajot saattaa jäädä vähäisiksi.

Ei nuolaista ei, oon onneks asennoitunut jo siihen että ei tä ehkä vielä tässä ollut.. Tuo hornettikin on vasta eka pyörä jota meen katsomaan eikä se tarkoita että välttämättä juuri sen ostaisin :D Nyt on kuitenkin rahapuoli kunnossa pyörän osalta niin uskoisin tässä kevätkuumotuksessa kuitenkin sellaisen ostavani. Nyt täytyy kuitenkin yrittää vielä hetki keskittyä muuhun kuin pyöriin kun ei oo kun kolmet kirjoitukset enää ja ens viikolla ne on jo ohi, sit ehtii katselemaan pyöriä jos en lämpene sille hornetille.

Oli muuten vaikee löytää turun seudulta noita kuristuksia tekeviä liikkeitä, Turun ainoa sellainen (wheelgood) meni vissiin konkkaan viimevuonna ja nettiä selailemalla lähimmät on espoossa ja lahdessa. Koitin kuitenkin epätoivoisesti vielä löytää lähempää ja soitin Tmi Erkka Korpiaho racingille (ajaa kiihdytysajoja jne.), kun tiesin että niillä on mp-dyno, ja sieltä sit vastattiin myöntävästi että kyllä tekevät. Ei tarvii siis kauas pyörää kuskata jos hornetin ostan, kun Korpiahon tallit on Marttilassa.

Aurinko paistaa.. kuume nousee... osat on tallissa. Viikon päästä toivottavasti pääsis ajamaan jo..

Jos ens kesänä alkais kattomaan sitä XX:ää.. vielä vetelis vaan tuolla matkalehmällä..

Hornet lähti nenän edestä toisen matkaan, nyt ollaan taas ihan lähtötilanteessa kun nettimoton antimet rajoitetuista pyöristä on mitä on, vähän sama kun pistäis silmät kiinni, iskis kädet kyynerpäitä myöten lehmänpaskaan ja koittais löytää kolikkoa. Yks sopivan hintainen hornet olis siedettävän matkan päässä mut vähän epäilyttää kun myyjän jutut hiukan sekavia ja kaikki viestit kirjoitettu yhteen pötköön ilman välimerkkejä joka on hiukan luotaantyöntävää, tulee fiilis että toisessa päässä on joku aivan urpo joka myy paskaa pyörää eikä halua kertoa tarkkoja tietoja jne.

Sain hankittua loputkin ajovarusteet ja ensimmäisen lenkin heitin (25km) tuossa maanantaina. Kypäräksi valikoitu Shoei Qwest ja Halvarssonsin nahkahanskat tarttu myös matkaan, muut varusteet olin jo hankkinut käytettynä. Eilen värkkäsin pyörään DIY ketjurasvarin, joka on säätöjä vaille valmis. Nyt vaan lämpimämpiä kelejä odotellessa... :)

Hornet lähti nenän edestä toisen matkaan, nyt ollaan taas ihan lähtötilanteessa kun nettimoton antimet rajoitetuista pyöristä on mitä on, vähän sama kun pistäis silmät kiinni, iskis kädet kyynerpäitä myöten lehmänpaskaan ja koittais löytää kolikkoa. Yks sopivan hintainen hornet olis siedettävän matkan päässä mut vähän epäilyttää kun myyjän jutut hiukan sekavia ja kaikki viestit kirjoitettu yhteen pötköön ilman välimerkkejä joka on hiukan luotaantyöntävää, tulee fiilis että toisessa päässä on joku aivan urpo joka myy paskaa pyörää eikä halua kertoa tarkkoja tietoja jne.

Nyt meet ja ostat ekan pyörän mikä tulee liikkeessä vastaan. Jätkä arpoo vielä ens vuonna tota menoa. En oo yhelläkään kuristamattomalla vehkeellä saanu sakkoja IKINÄ! Mistä sä luulet että ne puupäät näkee että sulla on joku prikka jossain perseessä kiinni.

Ite ajan tulevan kauden turbopyörällä, ja arvaa meinaanko katsastaa sen!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En mä jaksa korttiani riskeerata sen takia, ettei papereissa lue 25 tai 35kw, mulla kun on aika paljon asioita kortista kiinni, näkee ne poliisit kuitenkin rek. otteesta että vastaako pyörä edes papereissa korttiluokkaa ja jos ei vastaa niin kortitta ajo.
Jos höyhenenkevyt mulle tarkoitit, niin ei oo pahemmin 25kw papereissa olevia giksereitä myynnissä, eikä niitä tehojen takia pysty enää nykyään kuristamaankaan.

En mä jaksa korttiani riskeerata sen takia, ettei papereissa lue 25 tai 35kw, mulla kun on aika paljon asioita kortista kiinni, näkee ne poliisit kuitenkin rek. otteesta että vastaako pyörä edes papereissa korttiluokkaa ja jos ei vastaa niin kortitta ajo.
Jos höyhenenkevyt mulle tarkoitit, niin ei oo pahemmin 25kw papereissa olevia giksereitä myynnissä, eikä niitä tehojen takia pysty enää nykyään kuristamaankaan.

Eiköhän se meillä kaikilla.

Nojoo, mä en sitä jaksa turhaan antaa kenenkään muun kuin itseni haltuun. Kerran se on jo lähtenyt niin ei jaksais ainakaan tällä väliaikasella kortilla (lähtee paljon herkemmin) uudestaan menettää, hyvällä tuurilla inssit ja kaikki uusiks jo toisesta kerrasta. Ja mulla on kortille käyttöä mm. intissä, tulevassa ammatissa, tänhetkisessä duunissa (muuten pitäis kulkea taksilla koska yötyötä) jne. Eli miksi riskeeraisin korttini jonkun niin typerän asian kuin papereissa olevien tehojen takia ? Annetaan se kortti sit pois oikeesta syystä jos annetaan.

Nyt löyty pyörä mikä on pakko käydä hakemassa. Tai siis sama hornet josta ylempänä juttelin, mut soitin myyjälle, niin selkis, että pyörällä on ollut vain 2 omistajaa, ensimmäisellä uudesta saakka matkamopona n.35tkm asti, täydellä huoltokirjalla, ja sen jälkeen tämän matkamotoristin kaverilla, joka on siis vanhempi (+55) mies ja yhden kesän pyörällä on ajanut tämän miehen poika, jolloin pyörä oli 25kw. Kymmenen vuotta ollut tällä jälkimmäisellä omistajalla jolla tullut siis sen aikana 12tkm ajettua, ja kaikki huollot tehty edelleen liikkeissä. Hyvä että tuli soitettua, vaikka aiemmin hiukan epäilin myyjän sähköpostien perusteella pyörää. Täytyy käydä ens viikonloppuna hakemassa uuteen kotiin, ellei arkena jo ehdi :) Epäilen tosin että arkena ehtis koska pitää saada ukkon kaveri kärryineen kuskiksi ja ukko on arkisin duunista kotona kuuden maissa, ja tuon pyörän luo kestää ajaa 2h suuntaansa.

Tuskin tällä foorumilla paljoo mopoista kiinnostuineita on, mut annan vinkin, että osta piikiksi duke tai yzfr, älä ikinä missään nimessä edes harkitse kakstahtia t. pari tonnia remontteihin ja 3000e tappio myydessä (Gasgas halley, ei kisapiikki). Yzäriä kokeilleena harmitti suuresti etten päätynyt ostamaan sellaista, oli se niin hyvä vehje käsissä ja pysyi vakiona piikkiä pienemmällä eturattaalla melkeen täystehosen kakstahdin perässä, huipuissa tuli vakioväleillä ohi (134km/h).

5:00->

[video=youtube_share;IJ01Xq74Ti4]http://youtu.be/IJ01Xq74Ti4?t=5m[/video]

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom