Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No ei perkele, just ajattelin, että laitan tässä omani pikkuhiljaa myyntiin eli jos hetken olisit vielä malttanut odotella niin olisit saanut paremman & hienommin laitetun pelin samalla rahalla. :D

Eli näillä näkymin mopoilut jää nyt ainakin toistaiseks tauolle. Vähän jo pelkkä ajatuskin kirpaisee, mutta ei auta itku markkinoilla. Vähän turhan kalliiksi tulee jos tämän kesän vielä pyörällä pöristeleepi. Mittarissa tällä hetkellä tosiaan tuo 18 500km.

Onko ketään pakkislaista mahdollisesti superdukea vailla?

hahaha. Ai Se sun haaveilema 30 000€ Audi s3 ei Tuu kalliiks!? Puhukaa järkee eqqulle! Älkääkä ostako sen pyörää vain Se tarjois sitä ilmatteeks!

Oli muuten hauskaa kun ajeltiin kaverin kanssa peräjälkeen himaan huoltamosta, lähes koko matka 80km/h aluetta, pitkää peltosuoraa eikä muita tielläliikkujia oikeen yhtään. Ajeltiin kaverin kanssa sellaista 90km/h mittariin eli todellista 85, kaveri uudella pololla edessä ja mä prätkällä takana. Kerran ohitin vähän reilummin kaverin kun oli tyhjää, ja hidastelin takas yhdeksäänkymppiin, niin eikös mun perässä lähtenyt tietenkin amisbemari tuon kaverin ohi vaikka kaveri kiihdytti mun perään, bemari änki väkisin mun ja kaverin väliin niin et oli aivan mun perseessä ja kaveri joutu jarruttamaan. Hetken päästä sama auto lähti vielä mun ohi pöläyttäen ihan saatanallisen mustan pilven putkestaan mun hengiteltäväksi -.- Miks noi autoilijat jaksaa provosoitua jostain mp:n ohituksesta niin et pitää heti itsekin lähteä perään ja näyttää että kyllä 80 luvun bemarikin kulkee ?

hahaha. Ai Se sun haaveilema 30 000€ Audi s3 ei Tuu kalliiks!? Puhukaa järkee eqqulle! Älkääkä ostako sen pyörää vain Se tarjois sitä ilmatteeks!
No joo joo en mä sitä hae (vai haenko) :D Saahan sitä haaveilla. Ois kyl hyvä jatke... tai siis poikamiesauto! :hyper:

Kattelin tossa vähän akkuja ja Biltemasta sais helvetin halvalla akun. Ongelmana vaan, että akun navat on päinvastoin kuin orkkiksekssa (samalla puolella akkua, navat ristiin). Onkos joku tehny viritelmiä asian suhteen? Hittokun mopo on 150km päässä, niin ei pääse kattomaan kuinka valjon johdoissa ois varaa, jos vaikka kääntäis akkua 180 astetta.

Eihän noi ihan oikeet akutkaan stormissa maksa kun viiskymppiä, kannattaako tinkiä pari kymppiä siitä että saa modailla johtoja ja hyvällä tuurilla vaihtaa akun kesken kauden :D

Toiset ajaa ja täällä vaan odotellaan. Saakelin putket vieläkin saapumatta, no ens viikon alku vähän kurjempaa keliä joten sinänsä ei haittaa. Jos ei ala putkia sitten kuulumaan ensi viikolla niin saa jäädä vaihto myöhemmälle kesää. Muualta olisin tilannut kyllä putket mutta kun pääsen hyödyntää lahjakorttia kunnolla niin pakko niitä kotimaasta yrittää. Kotimaan "tilaustavaraa" tuottaa aina lähes saman lopputuloksen...

No niinhän siinä sitten kävi. Yli 2kk oli tilauksessa ja sinä aikana kerran vaihtu saatavuuden takia hiilikuidusta titaani-putkeen. Nyt sitten maahantuoja ilmottikin ettei tiedä koska sais kamaa. Luulisi, että tämän olisi jo vähän aikasemmin tiennyt. Tän kun olisi tiennyt niin olisin tilannut jo kuukausia sitten ulkomailta putken, huoh.

Eihän noi ihan oikeet akutkaan stormissa maksa kun viiskymppiä, kannattaako tinkiä pari kymppiä siitä että saa modailla johtoja ja hyvällä tuurilla vaihtaa akun kesken kauden :D

Kyllä niitä "laatu"akkujakin menee yllättävästi paskaksi ja toisaalta halpisakutkin kestää. Lisäksi oon persaukinen at the moment :rolleyes:

25€ säästö = 15l bensaa = 200km ajoa...

Mopo huollettu, selvis jopa alle 200e, kelpaa taas ajella!
Oli harvinaisen vittumaista ajaa mopo huoltoon, oli rengaspaineet talven jälkeen hyvin matalat.

Onko jollain kokemusta muotoilumassasta? Mistä tuota mahtaisi Suomesta saada?
Ei oikein googlettelamalla löytynyt Suomesta ja tilaaminen ulkomailta tulee postimaksujen takia kalliiksi jos tilaa esim. 10kg.
clay_modelling.webp

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Uretaania ja viilaa!

Tuli varastossa vastaan vanha, mutta lähes käyttämätön mopon akkulaturi. Jos jollain tarvetta, niin 20e + pk lähtee.

Myös noin 2tkm ajetut hayabusan ensiasennusrenkaat tuhottavaksi, jos jotain kiinnostaa. 50e + toimitus (sis etu+takakummin), vanhat kummit en suosittele radalle tms.

Kausi avattu tääläkin, vahauksen jälkeen kävin tankkaamas lähimmällä asemalla :D Ens kuun onkin seisonnas, seuraavaksi sitten toukokuussa sarviin :) Kuvankin oisin laittanu vaan puhelimella ei nyt onnistunu.

Tänä talvena ei tarvinut jättää pyörään kotiin yhtenäkään aamuna. :hyper:
Tosin majailen brittein saarilla.

Mystisesti keväällä alkaa houkuttaan uudempi pyörä. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom