Moottoripyörä?

Itellä Yamaha FZR 600 vuosimallia -91. Pari vuotta on ton kanssa ajeltu, mutta nyt on alkanut jo pahasti himottamaan isompi pyörä. :hyper: Myynnissä olisipi siis jammu.

Tossa toissailtana joku tunnin iltalenkki, lähtiessä visiirin pesin:

hyttynen.jpg

Pari isompaakin veijaria teki harakirit, toinen pamahti niin s**nan kovaa että hyvä ettei ojaan menty kun säpsäytti. :eek:

25km/20min ajon tulos :D http://i47.photobucket.com/albums/f178/Cebarist/DSC00834.jpg

Noi itikat on kyllä perseestä. Joka reissun jälkeen sais olla putsaamassa visiiriä. Pitäis vissiin ruveta käyttämään niitä kelmuita joita kisakuskit käyttää. Niiden asentaminen/liimaaminen visiiriin on varmaan aika syvältä, mutta helpottaisivat kyllä elämää paljon.

onneks on irrotettavat visiirit. tauolla jos on huoltiskalla ni helppo mennä vaikka pesee.

joskus ku on jossain kuusenperseessä (pakko putsata et näkee eteen) ni kylmästi vaan sylkäsen viisiiriin ja putsaan.

hyvä tulee :D

Tuossa vielä yksi kuva, puolitoista kuukautta vanha, tosin mikään ei ole muuttunut, paitsi nyt pyörä on puhdas.
4408518.jpg

Viimeksi muokattu:
Tuossa vielä yksi kuva, puolitoista kuukautta vanha, tosin mikään ei ole muuttunut, paitsi nyt pyörä on puhdas.

Aaaaah, upee :kuola:

Ai helvetti teude, näin just tollasen R1 yhen huoltsikan pihalla ja olin paskoa housuun ku se siinä auringossa kiilteli. Aivan upea pyörä, siitä lähtien kun kevarin sain on ollut R6 tai R1 haaveena, ja varmasti tollasen ykösen laitan isompana kun sitä rahaa löytyy vähän enemmän.

:kuola:

Ai helvetti teude, näin just tollasen R1 yhen huoltsikan pihalla ja olin paskoa housuun ku se siinä auringossa kiilteli. Aivan upea pyörä, siitä lähtien kun kevarin sain on ollut R6 tai R1 haaveena, ja varmasti tollasen ykösen laitan isompana kun sitä rahaa löytyy vähän enemmän.

:kuola:
Sama homma oli jo mopoikäisenä, R1 oli saatava joskus ja tänä keväänä sen sitten ostin:hyper:

Tästä nyt ette saa kilinvittuakaan selvää mutta näillä mennään. :lol2: Jos joku tuntee nää aprilia rs piikit niin saattaa tunnistaa pyörän samaks. Ei oo paljoo laiteltu vaan kyllä sillä on paljon mukavempi ajaa ku sillä lahnalla. :kippis1:

Liitteet

• mopo.webp
    mopo.webp
    60,5 KB · Katsottu: 240
Hei, mikä vuosimalli toi on? Vuokrasin pari viikkoa sitten ihan samanlaisen :) Putki vaan tais olla penkin alla... oli vuosimallia 2006. Sama värikin...
Tuota mallia on -05 ja -06, ja mun on -06 ja mä oon tuunannu sen putken tollai.. on muuten myynnissä :P

Teude onko toi -09, eli uudella koneella, jos on niin sitten mäkin liityn kuolaajien kerhoon. jytesii komeesti !!

09 joo. Ja kyllä tuolla perseen saa kipeäksi jos tankillisen kerralla ajaa, muuten ei. Kuulemma tuossa on mukavampi olla kyydissä kuin Zetassa tai 6R:ssä.

Missään kyykyssä ei oo mukava olla kyydissä, eikä niitä oo suunniteltukaan kyytiläisiä ajatellen...

Missään kyykyssä ei oo mukava olla kyydissä, eikä niitä oo suunniteltukaan kyytiläisiä ajatellen...
Ei niin. Kunhan saisi seatcoverin hommattua niin voisi nuo takatapit napata hittoon samalla. Tai oikeastaan ne voisi napata huomenna kun rupesi pistämään silmään :D

Jahas, pitää varmaan itekki laittaa kuva omasta vehkeestä kun poijjaat täällä niitä näyttää taas postailevan. Jossain täällä samassa ketjussa on ollu aiemminkin kuva, mutta onpahan tossa jotain osia vaihtunukin siitä jo...

Ja kuvan virkaahan toimittaa aivan loistava kännykamerakuva:
attachment.php

Liitteet

• 25062009_2.webp
    25062009_2.webp
    23,6 KB · Katsottu: 610
Jahas, pitää varmaan itekki laittaa kuva omasta vehkeestä kun poijjaat täällä niitä näyttää taas postailevan. Jossain täällä samassa ketjussa on ollu aiemminkin kuva, mutta onpahan tossa jotain osia vaihtunukin siitä jo...

Ja kuvan virkaahan toimittaa aivan loistava kännykamerakuva:
attachment.php
Asiallisen näköinen vehje. Eikö sulla nyt parempaa kuvaa ole, että saisi kuolata oikein kunnolla? :)

Asiallisen näköinen vehje. Eikö sulla nyt parempaa kuvaa ole, että saisi kuolata oikein kunnolla? :)

Ei o tällä hetkellä. Pitäis varmaan ottaa muutama kuvatus jossain välissä jollain muullakin kun E65:llä. :rolleyes: Eihän tosta nyt saa juurikaan mitään selvää että mitä kaikkea pientä kilkettä tohon on tullu ruuvattua kiinni.
On mulla himassa koneella varmaan jotain kuvia, mutta toi nyt oli ainoo missä näkyy toi mun IXIL-"äänenvaimennin" niin ajattelin sen stikata tänne.

Tossa on tosin noita pari vuotta vanhoja kuvia joita tullu tähän samaan ketjuun laitettua. Ne on sentään snadisti tarkempia. Ja toisin kun tohon aikaan näköjään arvelin niin maski ei ainakaan vielä ole vaihtunut. :D

Back
Ylös Bottom