En oikein tiädä kuulunko tänne threadiin, mutta. Mulla on ollut tässä mp kuume varmaan koko elämän, skootterilla alottelin (pöllittiin kuukaudessa) vakuutuksesta sain käytännössä rahaa paskaan, ja vituttaahan se kun isot rahat menee skoottteriin, sitten odotelaan 6kk vakuutuksesta rahoja ja saadaan sitten ihan paskasti rahaa. joten ostin kiinalaisen mopedin (skyteam pbr) sillä ajelin/ajelen, ei ollut vähään aikaan rahaa huoltaa ja valotkin paskana ( samaan aikaan hajos yllläripylläri jarru ja ajovalot) Mun mopokokemuksilla en edes itse tajua tuota Mp kuumetta... mutta on nuo vaan niin päheitä
noh nyt tuo kaikkien halveksuma piikki ikä lähestyy. kortti rahat hankinnassa, Ekaks kuolailin noita isoja vanhoja pyöriä, ja sitten huomasin ton yamahan yzf-r 125. rakastuin täysin, nyt pitäs miettiä et miten helvetissä mä saan rahat kasaan viimeistään ens kevääks kun ei oo tahtoa pistää talveks kylmään, kun tallia ei ole.
Ooon kattellu noita rahoituksia, mutta rajana on tuo ikä. Mutsi on päättänyt tukematta asiaa ollenkaan... Onhan se tyhmää ostaa joku piikki ja maksaa hävyttömyyksiä piikistä, mutta se on vaan selvää että en pysty odottamaan aikaa, kunnes saa ajaa real vehkeillä. Onko minkään näköistä lainaa / rahoitusta saada tollaseen? Mulla kuitenkin on tuloja koska olen oppisopimuksella. Mä ihan mielelläni maksaisin sen 111e/kk 36kk.
Saatana masentuuhan sitä vähemmästäkin jossei ole keinoa hankkia menopeliä, ja mopedilla en enää montaa kilometriä tule ajamaan, kun kaikki saatanan ihmiset on niin ihania ja päälle ajavia. on se vaan kivaa sillä panssarimersulla ajaa 10cm päästä moposta ohi vaikka kulkeekin sen 55kmh 40km/h rajotuksella, mut pakko se on saatana ajaa kun hirvee painostus kokoajan.. Mulla on vielä brobleema että duunimatka kasvaa n.20 kilsaan / suunta, joten onhan se hanurista ajaa vihdintien kävelyteitä 1h , kun voisi sitä vihdin tietä ajaa.. En kuitenkaan ole niin aamu virkku, ja matkassa tulee edestakaisin mopolla mentyä se 1h. Mä en ole tähän hätään vielä ketään tuttuakaan löytäny jolta saisi 4.5k lainan vaikkka 5k takaisin maksulla muutamassa vuodessa.... sick.
Fedit: sori tää avautuminen ja ymmärrän teitä kaikkia piikkivihaajia.