Moottoripyörä?

Jos rähinäpyörät iskee, niin kantsii varmaan katsoa jotain eksoottisempaa kuin hondaa ja suitsaa:D
esim. Ducati monsteria, v-twin:haart:
tai
Triumphin uutta 675cc Street triplee
tonninen triple on ainakin ihan syntisen kova pärrä:hyper:

Hoho, rähinäpyöriä nähnykään. :D

Mun mielestä kyllä pyörään vaaditaan vähän muutakin kun tehtaalta ulos rullaaminen jos sitä haluaa rähinäpyöräks tituleerata...

Hoho, rähinäpyöriä nähnykään. :D

Mun mielestä kyllä pyörään vaaditaan vähän muutakin kun tehtaalta ulos rullaaminen jos sitä haluaa rähinäpyöräks tituleerata...
Öö, rähinäpyörä on siis sellainen, jossa on jonkun ratakuskin loppuun ajamat Pirelli SC2 kumit alla (mulla ois jokunen korpuksi poltettu sliksi tarjolla jos joku tarttee), rekisterikilpi hemmetin oudossa kulmassa ja perä väännetty oudosti kohti taivasta eli DIY-henkinen pampers-bike joka on kawa-suzna-honda osista kasattu hybridi eli CBRGSXR-60075010RR? :dance:

Asenne/rähinäpyöriä tulee IMO ihan tehtaaltakin; esim. oman F4 312R:n nakusisko on varsin jees, etenkin kokomustana

http://www.mvagusta.com/_vti_g2_ver.aspx?IdVer=130&rpstry=27_

Öö, rähinäpyörä on siis sellainen, jossa on jonkun ratakuskin loppuun ajamat Pirelli SC2 kumit alla (mulla ois jokunen korpuksi poltettu sliksi tarjolla jos joku tarttee), rekisterikilpi hemmetin oudossa kulmassa ja perä väännetty oudosti kohti taivasta eli DIY-henkinen pampers-bike joka on kawa-suzna-honda osista kasattu hybridi eli CBRGSXR-60075010RR? :dance:

Asenne/rähinäpyöriä tulee IMO ihan tehtaaltakin; esim. oman F4 312R:n nakusisko on varsin jees, etenkin kokomustana

http://www.mvagusta.com/_vti_g2_ver.aspx?IdVer=130&rpstry=27_

Muuten hyvä mutta sliksit voi jättää "pampers"-weekendin kuminpolton maailmanennätysyrityksiä varten, rekkarien väännöt voi jättää mopopojille ja ei tarvitse välttämättä käyttää muista pyöristä osia, voi vaikka tehdä ite jos jaksaa. Ei siinä mitään, itellä on kyllä k5 pikkugixun perä vaihdettu omaan firebladeen, että kai se on sitten CBRGSX-R600750900RR? :lol2:

Omasta mielestä Agustat on helvetin siistejä laitoksia, mutta rähinäpyörään vaaditaan jotain omaa laittoa tai erikoista. Esmes joku helvetin ruma rottapyörä vois toimia hyvin rähinäpyöränä vaikka oiskin helvetin ruma, just koska se on niin helvetin ruma. Ei siinä midistä, makuasiahan tääkin on, mutta jotkut tusinamonsterit sunmuut ei kyllä omaan nuppiin mahdu millään rähinäpyörien kategoriaan.

Joku setä on laittanut tommosen vehkeen, joka on mun mielestä hiukka lähempänä rähinäpyörää ku edellämainitut...

... Ei pysty enää!

Supermoto :rock: jos rähinäpyörää kaipaat :D

Vielä tosta, ettei rähinäpyöriä sellasenaan tehtaalta rullaa:
"Thats cause you're used to rice rockets.. not unchained demons from the pits of motorcycle hell"

Lisää supermotohehkutusta

Anteeksi.

Mitä nyt mp lehtiä lukenut niin Kawasakin Z ja Suzuki B-kingejä kutsutaan ainakin rähinäpyöriksi. Yleensäkin suunnilleen kaikkia nakupyöriä sanotaan rähinäpyöriksi. Kyykyistä ja enduroista/supermotoista en ihan heti menis sitä nimeä käyttämään :)

Jep, tollanen saksalaistyylinen perä mulle ;) Kutsukoon kukakin sitä miksi haluaa!

Mitään bomberia musta ei todennäköisesti tule, mutta koska olen nainen, on ulkonäkökysymys mulle tärkeä :D

Tuossa joku naismotoristi hieman avautui bomber- yms. härveleistä, niin sattuipa mieleeni. Suzuki on väsännyt mallin mikä ihan varmasti miellyttää myös naismotoristien silmää (Gladius tais olla). Itse katselin paikallisen prätkäliikkeen ikkunassa ja mokoma oli söpö kuin karkkiaski, Lisäksi tehoiltaan ja käsiteltävyydeltäänkin soveltuva hennommalle ihmiselle ja myöskin aloittelijalle. Kyllä tolla varmaan paremman puutteessa itsekin ajaisi, mutta itselle kyllä vähän liikaa..

Pitäis tulla kuvaa:
suzuki2009_gladius2.jpg

Jes! vihdoin sain pyörän haettua!!:rock::hyper:

Sitten ei muuta ku kovaa ajoa vaan! On ruvennu itteäkin jo noi tonniset houkuttelemaan ku tuntuu että kuussatasessa ei potkua oo tarpeeks :D

Tonnikasta vain alle. Itsellä kohta 5000km mittarissa tuolla 09 rykkösellä ja tyytyväinen täytyy olla, ei mitään valittamista. Tänäänkin rapulassa melkein 200km :D

En oikein tiädä kuulunko tänne threadiin, mutta. Mulla on ollut tässä mp kuume varmaan koko elämän, skootterilla alottelin (pöllittiin kuukaudessa) vakuutuksesta sain käytännössä rahaa paskaan, ja vituttaahan se kun isot rahat menee skoottteriin, sitten odotelaan 6kk vakuutuksesta rahoja ja saadaan sitten ihan paskasti rahaa. joten ostin kiinalaisen mopedin (skyteam pbr) sillä ajelin/ajelen, ei ollut vähään aikaan rahaa huoltaa ja valotkin paskana ( samaan aikaan hajos yllläripylläri jarru ja ajovalot) Mun mopokokemuksilla en edes itse tajua tuota Mp kuumetta... mutta on nuo vaan niin päheitä

noh nyt tuo kaikkien halveksuma piikki ikä lähestyy. kortti rahat hankinnassa, Ekaks kuolailin noita isoja vanhoja pyöriä, ja sitten huomasin ton yamahan yzf-r 125. rakastuin täysin, nyt pitäs miettiä et miten helvetissä mä saan rahat kasaan viimeistään ens kevääks kun ei oo tahtoa pistää talveks kylmään, kun tallia ei ole.

Ooon kattellu noita rahoituksia, mutta rajana on tuo ikä. Mutsi on päättänyt tukematta asiaa ollenkaan... Onhan se tyhmää ostaa joku piikki ja maksaa hävyttömyyksiä piikistä, mutta se on vaan selvää että en pysty odottamaan aikaa, kunnes saa ajaa real vehkeillä. Onko minkään näköistä lainaa / rahoitusta saada tollaseen? Mulla kuitenkin on tuloja koska olen oppisopimuksella. Mä ihan mielelläni maksaisin sen 111e/kk 36kk.

Saatana masentuuhan sitä vähemmästäkin jossei ole keinoa hankkia menopeliä, ja mopedilla en enää montaa kilometriä tule ajamaan, kun kaikki saatanan ihmiset on niin ihania ja päälle ajavia. on se vaan kivaa sillä panssarimersulla ajaa 10cm päästä moposta ohi vaikka kulkeekin sen 55kmh 40km/h rajotuksella, mut pakko se on saatana ajaa kun hirvee painostus kokoajan.. Mulla on vielä brobleema että duunimatka kasvaa n.20 kilsaan / suunta, joten onhan se hanurista ajaa vihdintien kävelyteitä 1h , kun voisi sitä vihdin tietä ajaa.. En kuitenkaan ole niin aamu virkku, ja matkassa tulee edestakaisin mopolla mentyä se 1h. Mä en ole tähän hätään vielä ketään tuttuakaan löytäny jolta saisi 4.5k lainan vaikkka 5k takaisin maksulla muutamassa vuodessa.... sick.

Fedit: sori tää avautuminen ja ymmärrän teitä kaikkia piikkivihaajia.

En oikein tiädä kuulunko tänne threadiin, mutta. Mulla on ollut tässä mp kuume varmaan koko elämän, skootterilla alottelin (pöllittiin kuukaudessa) vakuutuksesta sain käytännössä rahaa paskaan, ja vituttaahan se kun isot rahat menee skoottteriin, sitten odotelaan 6kk vakuutuksesta rahoja ja saadaan sitten ihan paskasti rahaa. joten ostin kiinalaisen mopedin (skyteam pbr) sillä ajelin/ajelen, ei ollut vähään aikaan rahaa huoltaa ja valotkin paskana ( samaan aikaan hajos yllläripylläri jarru ja ajovalot) Mun mopokokemuksilla en edes itse tajua tuota Mp kuumetta... mutta on nuo vaan niin päheitä

noh nyt tuo kaikkien halveksuma piikki ikä lähestyy. kortti rahat hankinnassa, Ekaks kuolailin noita isoja vanhoja pyöriä, ja sitten huomasin ton yamahan yzf-r 125. rakastuin täysin, nyt pitäs miettiä et miten helvetissä mä saan rahat kasaan viimeistään ens kevääks kun ei oo tahtoa pistää talveks kylmään, kun tallia ei ole.

Ooon kattellu noita rahoituksia, mutta rajana on tuo ikä. Mutsi on päättänyt tukematta asiaa ollenkaan... Onhan se tyhmää ostaa joku piikki ja maksaa hävyttömyyksiä piikistä, mutta se on vaan selvää että en pysty odottamaan aikaa, kunnes saa ajaa real vehkeillä. Onko minkään näköistä lainaa / rahoitusta saada tollaseen? Mulla kuitenkin on tuloja koska olen oppisopimuksella. Mä ihan mielelläni maksaisin sen 111e/kk 36kk.

Saatana masentuuhan sitä vähemmästäkin jossei ole keinoa hankkia menopeliä, ja mopedilla en enää montaa kilometriä tule ajamaan, kun kaikki saatanan ihmiset on niin ihania ja päälle ajavia. on se vaan kivaa sillä panssarimersulla ajaa 10cm päästä moposta ohi vaikka kulkeekin sen 55kmh 40km/h rajotuksella, mut pakko se on saatana ajaa kun hirvee painostus kokoajan.. Mulla on vielä brobleema että duunimatka kasvaa n.20 kilsaan / suunta, joten onhan se hanurista ajaa vihdintien kävelyteitä 1h , kun voisi sitä vihdin tietä ajaa.. En kuitenkaan ole niin aamu virkku, ja matkassa tulee edestakaisin mopolla mentyä se 1h. Mä en ole tähän hätään vielä ketään tuttuakaan löytäny jolta saisi 4.5k lainan vaikkka 5k takaisin maksulla muutamassa vuodessa.... sick.

Fedit: sori tää avautuminen ja ymmärrän teitä kaikkia piikkivihaajia.
Kannattaa muistaa että tulee tonni vuodessa lisää maksuja vakuutuksista.
täyskasko taitaa olla pakollinen jos ostaa velaksi.
+ renkaat, huollot, polttoaineet yms.

joo siis ihan 3 vuoden työsopimus.. Ehkä täytyy heittää kirves kaivoon ja miettiä asiaa uudestaan kun on 20..:( taino sit pitää kyllä se koulu käydä vasta 21v

No tuliko enkkoja ja onko videoita?

Hieman viiveellä.. (pari viikkoa kiinassa tässä välissä) Ei ja ei, koska en viitsinyt lähteä +5 asteen vesisateeseen ajamaan paikalle.

Nyt viikonloppuna sen sijaan Jyväskylän lähistölle.. www.nopeusmittaus.com

Mopo myös kokenut pienen muutoksen, lisää lähipäivinä.

Sitten ei muuta ku kovaa ajoa vaan! On ruvennu itteäkin jo noi tonniset houkuttelemaan ku tuntuu että kuussatasessa ei potkua oo tarpeeks :D

Jees. On tua rykkönen aika hätänen ja vielä mun eka pyörä mopon jälkeen:D

Äsken olin ajelees ja kädet tärisee vieläki:hyper:

Jees. On tua rykkönen aika hätänen ja vielä mun eka pyörä mopon jälkeen:D

Äsken olin ajelees ja kädet tärisee vieläki:hyper:

No joo kyllä varmaan aika hurjalta peliltä tuntuu jos ei mopon jälkeen oo muilla pyörillä ajellu :D

Eilen tuli postissa rengaspaketti Saksasta. Pitäis ruveta irrotelemaan eturengasta, että sais vaihdettua uuden alle ennen ku on ihan sielä.

Tuossa joku naismotoristi hieman avautui bomber- yms. härveleistä, niin sattuipa mieleeni. Suzuki on väsännyt mallin mikä ihan varmasti miellyttää myös naismotoristien silmää (Gladius tais olla).

Hyi helkutti :urjo:
Mul oli kyl aivan muuta mieles...

Back
Ylös Bottom