Oliko tänä vuonna mitään pakkiksen munkkitapaamista? Viime vuonna tais olla?
2007 oli, viime vuonna ei saatu päivää sovittua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko tänä vuonna mitään pakkiksen munkkitapaamista? Viime vuonna tais olla?
Superduke on kyllä törkeen kuola pyörä. Superduke vaan kehiin!Vanha ja uudempi :haart:. Nyt joku Suitsakuski voisi puhua mulle järkeä, koska on iskenyt hirvee himo saada Superduke
Joo. Mä tykkään kans tosta mustasta väristä rungossa. Toi on ihan tehdasmaalissa, joten en voi ottaa propseja tosta ittelleni.makee tol mustalla rungolla JoAT

Vanha ja uudempi :haart:. Nyt joku Suitsakuski voisi puhua mulle järkeä, koska on iskenyt hirvee himo saada Superduke

Katteiden reikiin pitäis tilata ne ritilät (fairing grills) peittämään näkymät kaitteiden alle.
Totakin vois kyllä harkita. Laiska ei vaan meinaa saada tollasia aikaseksi. :DOsta biltemasta (tms) thyyyning verkkoa ja vääntele muotoon ja sikaflexillä kiinni. Helppoa kuin heinänteko.
Tätä keskustelua kun lukee niin toivoisi että porukat laittaisi paljon kuvia omista pyöristään. Nehän ne kiinnostavat ovat, ei niistä keskusteleminen![]()
Sen verta on kivaa touhua.

Pakko laittaa omasta 3 viikkoa sitten hankitusta kuva.Sen verta on kivaa touhua.
Hienokuntonen pärrä ikäsekseen (-98?)! Prkl vaan ens kesänä vois sijottaa autoon puolet ja "mopoon" puolet. Olis se vaan niin mukava ajella mutta opiskelijarahoilla ja alottelijoiden palkoilla tuskin pitkälle selvitään.:(