Moottoripyörä?

Pakko kai se on pyörä laittaa myyntiin.
Ei kerkee ajella. Viitti seisottaa sitä parkkiksella.

Vähän fiilis samalla kateissa.

Kuitenkin seuraavana kesänä taas pakko ostaa uus.. :rolleyes:

Tätä keskustelua kun lukee niin toivoisi että porukat laittaisi paljon kuvia omista pyöristään. Nehän ne kiinnostavat ovat, ei niistä keskusteleminen :)

Tossa toissailtana joku tunnin iltalenkki, lähtiessä visiirin pesin:

hyttynen.jpg

Pari isompaakin veijaria teki harakirit, toinen pamahti niin s**nan kovaa että hyvä ettei ojaan menty kun säpsäytti. :eek:

Vanha ja uudempi :haart:. Nyt joku Suitsakuski voisi puhua mulle järkeä, koska on iskenyt hirvee himo saada Superduke

Liitteet

• suitsa vanha.webp
    suitsa vanha.webp
    21 KB · Katsottu: 167
  • suitsa uusi.webp
    suitsa uusi.webp
    24,5 KB · Katsottu: 164
makee tol mustalla rungolla JoAT
Joo. Mä tykkään kans tosta mustasta väristä rungossa. Toi on ihan tehdasmaalissa, joten en voi ottaa propseja tosta ittelleni. :)

Kun olis rahaa niin mä vaihtaisin nuo mittareille menevät listat toisenlaisiin tai maalauttaisin ne katteiden värisiksi. Tuolla on kans hienoja carbon-osia. Hinnatkin ihan kohdillaan. :D

Katteiden reikiin pitäis tilata ne ritilät (fairing grills) peittämään näkymät kaitteiden alle.

Vanha ja uudempi :haart:. Nyt joku Suitsakuski voisi puhua mulle järkeä, koska on iskenyt hirvee himo saada Superduke

Mulla on tommonen vanhemman näkönen 600 kuutioinen :)

E: Niin ja ei mitään Superdukeja. Pysyt vaan Suzukissa, ne on hyviä pelejä :D

Katteiden reikiin pitäis tilata ne ritilät (fairing grills) peittämään näkymät kaitteiden alle.

Osta biltemasta (tms) thyyyning verkkoa ja vääntele muotoon ja sikaflexillä kiinni. Helppoa kuin heinänteko.

Porukalla aika mörköjä kyllä perseen alla! :O

Meni 3-4....3-4 perkeleen tuntia kun vaihdoin ketjuja ja rattaita! :D Ette usko mitä säätämistä siitä tuli kun ekaks olivat liian löysät ja säätövara puolessa joten riskillä piti yks pykälä ottaa poikkeen niin sit tuli vittu liian lyhyet ja sit takaratas oli siirretty jo mahdollisimman lähelle eturatasta joten oli pakko heittää vanha pienempi eturatas takasin kiinni. Jäi puolesta sentistä koko homma kiinni. Noh onneks on vielä ihan hyvässä kunnossa toi ratas ja eiköhän ne ketjut tässä kesän aikaa vähän veny niin saa sen uudemman rattaan laitettua. On kyllä paskanen ja öljynen olo tällä hetkellä kun naama täynnä ketjuöljyä kiitos itikoiden.

Taidan suosiolla jättää seuraavalla huoltoasemareissulla tankkaamisenki muille henkilöille. :D :jahas:

Pakko laittaa omasta 3 viikkoa sitten hankitusta kuva. :) Sen verta on kivaa touhua.

_small.jpg

_small.jpg

edit. Ja encelille pointsit tosta keltasesta menopelistä. :)

Hienokuntonen pärrä ikäsekseen (-98?)! Prkl vaan ens kesänä vois sijottaa autoon puolet ja "mopoon" puolet. Olis se vaan niin mukava ajella mutta opiskelijarahoilla ja alottelijoiden palkoilla tuskin pitkälle selvitään.:(

94 vuosimallia. Ja nyt on vaihdettu öljynsuodin, ilmansuodin, öljyt ja tulpat. Ikinä en oo eläessäni koneita roplannu. Menny pari tuntia manuaali kädessä :D

Back
Ylös Bottom