Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tossa toissailtana joku tunnin iltalenkki, lähtiessä visiirin pesin:
![]()
Pari isompaakin veijaria teki harakirit, toinen pamahti niin s**nan kovaa että hyvä ettei ojaan menty kun säpsäytti.![]()
tuommone ...
Putki vaan tais olla penkin alla... oli vuosimallia 2006. Sama värikin...Tuossa vielä yksi kuva, puolitoista kuukautta vanha, tosin mikään ei ole muuttunut, paitsi nyt pyörä on puhdas.

Sama homma oli jo mopoikäisenä, R1 oli saatava joskus ja tänä keväänä sen sitten ostinAi helvetti teude, näin just tollasen R1 yhen huoltsikan pihalla ja olin paskoa housuun ku se siinä auringossa kiilteli. Aivan upea pyörä, siitä lähtien kun kevarin sain on ollut R6 tai R1 haaveena, ja varmasti tollasen ykösen laitan isompana kun sitä rahaa löytyy vähän enemmän.
![]()

Tuota mallia on -05 ja -06, ja mun on -06 ja mä oon tuunannu sen putken tollai.. on muuten myynnissä :PHei, mikä vuosimalli toi on? Vuokrasin pari viikkoa sitten ihan samanlaisenPutki vaan tais olla penkin alla... oli vuosimallia 2006. Sama värikin...
Eikö tuo ole vielä tullut selväksiTeude onko toi -09
Siisti se on siltiki.Ei niin. Kunhan saisi seatcoverin hommattua niin voisi nuo takatapit napata hittoon samalla. Tai oikeastaan ne voisi napata huomenna kun rupesi pistämään silmään :DMissään kyykyssä ei oo mukava olla kyydissä, eikä niitä oo suunniteltukaan kyytiläisiä ajatellen...
Asiallisen näköinen vehje. Eikö sulla nyt parempaa kuvaa ole, että saisi kuolata oikein kunnolla?Jahas, pitää varmaan itekki laittaa kuva omasta vehkeestä kun poijjaat täällä niitä näyttää taas postailevan. Jossain täällä samassa ketjussa on ollu aiemminkin kuva, mutta onpahan tossa jotain osia vaihtunukin siitä jo...
Ja kuvan virkaahan toimittaa aivan loistava kännykamerakuva:
![]()

Asiallisen näköinen vehje. Eikö sulla nyt parempaa kuvaa ole, että saisi kuolata oikein kunnolla?![]()
Eihän tosta nyt saa juurikaan mitään selvää että mitä kaikkea pientä kilkettä tohon on tullu ruuvattua kiinni.