Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mistä helvtistä tämä prätkäkuume taas iski. Sais jatkua kaamos, niin pysyis järki päässä.

Olen omistanut 3 kyykkyä ja supermoton. Seuraavaksi kiinnostaisi "tehdastekoinen faitteri". Hondan CB1000R on ollut kyllä yksi parhaista pyöristä, mitä olen ajanut. Noitakin saisi jo alle 8te. Mitäs muita vaihtoehtoja tälle pyörälle olisi samassa hintaluokassa.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
10389146_10153152793175909_1527983631524098709_n.webp

Ja virallisesti avattu, ei enään talvirengaspakkoja. Karvan alle 150km ajoa. Kylmää ja varmasti mutkissa hiekkaa mutta oliko hauskaa, no oli !
 
Mä alan olla moottoripyörien suhteen kohta siinä tilanteessa että kuhan edes joku. Mistä vaan sais ne vakuutus rahatkin on pulma. Jos PK-seudulla asuisi, voisi melkeinpä luopua autosta, jotta voisi pitää pyörää. Toisaalta ei nytkään auto olisi pakollinen ellen nukkuisi niin useasti pommiin.

En olekaan. Tilini on vahvasti toista mieltä ja muut asiat ajavat lisäksi tärkeysjärjestyksessä ohi tässä tilanteessa. Jään taas tulevaksi kesäksi kadehtimaan teidän muiden menoanne.
 
Jään taas tulevaksi kesäksi kadehtimaan teidän muiden menoanne.

Siinä ei ole paljon kadehdittavaa, että koko kesän tulee paskaa taivaalta, on kylmä ja nopeusrajoitukset on mitä on. Enemmän jäis rahaa kaljaankin kun ei olisi pyörää.
 
Onko kenelläkään vinkata hyvää pajaa, kaveria tai kaverin kaveria, jolla olis halua ja kykyä rakennella myös muille kuin itselleen street/brat/flat tracker? Visiona on em. tyyliin modattu Honda, Kawasaki tai Yamaha, mutta kun omat resurssit on mitä on, niin tuli mieleen tämmönen vaihtoehto. Mielellään Etelä-Suomen alueelta. Työstä saa työn vaatiman korvauksen. Kiitti.
 
Onko kenelläkään vinkata hyvää pajaa, kaveria tai kaverin kaveria, jolla olis halua ja kykyä rakennella myös muille kuin itselleen street/brat/flat tracker? Visiona on em. tyyliin modattu Honda, Kawasaki tai Yamaha, mutta kun omat resurssit on mitä on, niin tuli mieleen tämmönen vaihtoehto. Mielellään Etelä-Suomen alueelta. Työstä saa työn vaatiman korvauksen. Kiitti.

Ei oo varsinaisesti tuttu, mut Turussa sellanen kaveri kun Tommi Ala-Kokko, duunaa itselleen aika tavalla pyöriä ja yhden kawasaki caferaaserinkin rakentanut. Löytyy esim. bomber foorumilta nimimerkillä T.A.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täytyypä joku päivä kattoo tankin alle. Tuleeko tankista bensat ulos kun letkun irrottaa vai pysyykö silti sisällä :rock:

Letkussa on (yleensä) pikaliitin keskellä letkua. Sieltä voi pari tippaa tulla käsille sitä avatessa ja suljettaessa.

Tämmönen:

MPR-12-0030.jpg
 
Ei oo varsinaisesti tuttu, mut Turussa sellanen kaveri kun Tommi Ala-Kokko, duunaa itselleen aika tavalla pyöriä ja yhden kawasaki caferaaserinkin rakentanut. Löytyy esim. bomber foorumilta nimimerkillä T.A.

Jes, kiitti. Täytyy tutustua.
Aika paljonhan nykyään saa suoraan pultattavaa/kiinnitettävää osaa jo valmiina, mutta jos hakee vähän peruslinjasta poikkeavaa, niin joutuu tekemään enemmän töitä.
 
Tuli ylläolevasta kuvasta taas mieleen juttu, jota joka kesä mietin.
Miksi customilla ajavia ei kiinnosta oma turvallisuus? Painetaan maksimissaan farkuissa ja t-paidassa menemään vanha intin teräskypärä päässä, ilman hanskoja tai kunnollisia ajokenkiä näin kärjistetysti? Tuollainen vekotin on muutenkin surkea ajaa ja pysäyttää hätätilanteessa verrattuna sporttin tai nakuun niin luulis kiinnostavan normaalia enemmän. Yritetäänkö sitä olla niin coolia, eli ajellaanko jonkun muun kuin itsensä takia? Imago?

Kyykky- ja nakukuskit sentään useimmiten suojautuu mahdollista onnettomuutta (joita muuten aiheuttaa muukin kuin oma ajovirhe) vastaan paljon paremmin. Ite päivitin tälle kaudelle uuden 2-osaisen nahkapuvun, muut varusteet (kypärä, kengät, hanskat, selkäpanssari) ostettu vajaa vuosi sitten.
 
Tuli ylläolevasta kuvasta taas mieleen juttu, jota joka kesä mietin.
Miksi customilla ajavia ei kiinnosta oma turvallisuus? Painetaan maksimissaan farkuissa ja t-paidassa menemään vanha intin teräskypärä päässä, ilman hanskoja tai kunnollisia ajokenkiä näin kärjistetysti? Tuollainen vekotin on muutenkin surkea ajaa ja pysäyttää hätätilanteessa verrattuna sporttin tai nakuun niin luulis kiinnostavan normaalia enemmän. Yritetäänkö sitä olla niin coolia, eli ajellaanko jonkun muun kuin itsensä takia? Imago?

Kyykky- ja nakukuskit sentään useimmiten suojautuu mahdollista onnettomuutta (joita muuten aiheuttaa muukin kuin oma ajovirhe) vastaan paljon paremmin. Ite päivitin tälle kaudelle uuden 2-osaisen nahkapuvun, muut varusteet (kypärä, kengät, hanskat, selkäpanssari) ostettu vajaa vuosi sitten.

Itse olen vaihtanut 900:sta Ninjasta aikoinaan juurikin ylläolevan näköiseen pärisköön. Omalla kohdalla kuumimpina kesäpäivinä kaupungilla kruisaillessa tuo farkut-tpaita-yhdistelmä toteutuu kyllä, kyykyllä en muista että sitä olisi tullut harrastettua. Veikkaisin syyksi sen, että kyykyn puikoissa nopeudet nousevat lähes poikkeuksetta melko korkeiksi, kun taas tuolla lotkottimella vauhdit ihan oikeasti pysyy rajoitusten tuntumassa, jolloin tuo vaatetus ei ajoa haittaa; ilman kunnon takkia ja kypärää ei ainakaan itseä hotsita ajaa 80:n nopeuksista ylöspäin. Mitään järkeähän tuossa ei ole, kun taajamanopeuksissakin kaatuminen tuntuu höntsävaatteissa varmaan aika ikävältä, mutta mukavuus voittaa riskit välillä. Coolius-puoli lienee makukysymys, enemmän ulkonäköä havittelevan imagon saa mielestäni sillä, että lähdetään kauppareissullekin täysissä ratavermeissä. Enkä tarkoita sitä negatiivisessa mielessä, turvallisuus ennen kaikkea jne.


Palaan asiaan kun vedän alkukesästä ekat lipat.


- - - Updated - - -

Kerkes sitä vähän pöräyttää, fiilistellään nyt vielä yks kuukausi.


Komia Intikka, onkohan monen asteen keula? Perärempan jälkeen pitäisi keulaa varmaan vaihdella omaan pärinään.
 
^tosta tuli mieleen kuinka itse vedin 2km päähän salille pelkässä hupparissa ja verkkahousuissa. Parkkihallin metalliverkkoluiskalla takarengas alta ja kyynerpää edellä pultin kantaa. Siinä maattiin hetki kunnes tajusin ettei tänne ketään ole tulossa. Liu-uin parkkihallista pyörän päällä terveyskeskuksen eteen todetakseni että se on kiinni koska viikonloppu. Vähän teki viima kipeätä ajaessa ni joutu matkalla sairaalaan vaihtaa auto alle. Ei pariin viikkoon kauheasti liikuteltu kättä, onneksi pultti upposi massiiviseen lihakseen!

Eli ihan sama kuinka lujaa ja missä ajaa ni tulee damagea kaatuessa! Pahimmat vammat mulla on sattunu kävelyvauhdeissa, tosin enpä ole yli 40km/h vauhdeissa kaatunutkaan onneksi. Kerran menty vesisateessa kakspyöräsladissakin lähemmäs 100km/h vauhdissa, se vähän herätti kun roikku pyörässä käsien avulla ja pohkeen turvin kampes ittensä takas satulaan...
 
Pari viikkoa ajeltu välikelin renkailla.

1548117_10203672856254119_1471343646575693178_o.jpg


10511485_10203672856454124_2118186391603405933_o.jpg
 
Jollain loppu kausi ennenku ehti kunnolla alkaakaan... sen verta hyvät pohjat veti, et tiedä vaikka kestäis ennätys koko ajokauden.
Moottoripyöräilijä kaahasi lähes kolmeasataa: "Ei järjen hiventä"

Jokohan sitä ensviikol ottais pyörän ajoon, uuden putken äänet jännittäää.. (vanha slipari pöllittiin ja huomasin vasta ku olin lähdössä viemään mopoo talvisäilöön, et onpas erilaiset äänet)
 
Sporttipyörissä on upea fiilis ja upeat äänet, mutta juuri tuon kaltaisten uutisten takia en moista pyörää itse hommannut. Pyörän ominaisuudet jäävät hyödyntämättä Suomen liikenteessä. Enskalla ärjyä konetta kaipaa lähinnä moottoritien ramppia alas mentäessä.
 
Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom