- Liittynyt
- 18.8.2008
- Viestejä
- 1 395
Ostat multa pakkislais-hintaan tonnisen vastaavan niin ei vituta enään?Tajuakko nää että mulla alkaa vituttaa tämmöset videot! Tästä syystä en uskaltanu messuillekkaa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ostat multa pakkislais-hintaan tonnisen vastaavan niin ei vituta enään?Tajuakko nää että mulla alkaa vituttaa tämmöset videot! Tästä syystä en uskaltanu messuillekkaa!
Kyllähän noi superduke-tyyppiset pyörät ovat imo parhautta kadulle.
Motardimaisia ominaisuuksia, mut tarpeen vaatiessa voi kiskaista sen 200+ lasiin ja motarilla pärjäävät ovat siinä missä muutkin nakut. Ja sitten se alhaalta lähtevä vääntö, välittömästi on käytössä se 100+nyyttonia kun kyykyllä saa kiskaista 3 vaihdetta pienempää ensin ennenkuin tapahtuu mitään jännää.[/QUOT
Jos löydät jostain samalla penkillä ajetut laput superdukesta ja jostain nelimukisesta niin huomaat, että ei siinä paljoa ole alakierroksillakaan eroa. Tai on siinä mielessä että kotari ei vedä ollenkaan alle 3000rpm kun tärinä on niin hirveä :D Se vaan tuntuu siltä että alhaalla olisi voimaa kun sitä ei ole enään ylempänä tarjolla.
Joo no sen verran pitää ottaa sanoja takas että superdukella ite en oo ajanut, 1gen rc8:lla kylläkin (~130hp) ja oletin että hyvin samantyyppinen mylly kuin siinä, pl välitykset.Kyllähän noi superduke-tyyppiset pyörät ovat imo parhautta kadulle.
Motardimaisia ominaisuuksia, mut tarpeen vaatiessa voi kiskaista sen 200+ lasiin ja motarilla pärjäävät ovat siinä missä muutkin nakut. Ja sitten se alhaalta lähtevä vääntö, välittömästi on käytössä se 100+nyyttonia kun kyykyllä saa kiskaista 3 vaihdetta pienempää ensin ennenkuin tapahtuu mitään jännää.
Jos löydät jostain samalla penkillä ajetut laput superdukesta ja jostain nelimukisesta niin huomaat, että ei siinä paljoa ole alakierroksillakaan eroa. Tai on siinä mielessä että kotari ei vedä ollenkaan alle 3000rpm kun tärinä on niin hirveä :D Se vaan tuntuu siltä että alhaalla olisi voimaa kun sitä ei ole enään ylempänä tarjolla.
En ymmärrä miksi kukaan ostaisi kyykkyä kadulle, jos ei oo tarkotus välillä ajaa niin että ranteet venyy, kypärä meinaa tulla otasta läpi, pelottaa ihan helvetisti, kortti lähtee vuodeksi hyllylle tai henki lähtee pienestäki mokasta. Tai sitten ajaa radalla ja 2 viimeistä skenaariota ainakin poistuu yhtälöstä.
Minkä takia parhaita renkaita ei voi käyttää jos ei ole ohjausiskaria?- kun ei ole ohjausiskaria joutuu olemaan tarkka mitkä renkaat on sallittuja asentaa alle. Monet testeissä pärjänneistä ei käy, joutuu tyytymään johonkin huonompiin.
Minkä takia parhaita renkaita ei voi käyttää jos ei ole ohjausiskaria?
Kerro nyt toki mikä se perustelu on ettei voisi käyttää? Liittyykö se pitoon, kulutuskestävyyteen vai johtuuko kenties saatavissa olevista renkaan profiileista? Se, että renkaan valmistaja ei suosittele (= haluaa pestä kätensä) ei tarkoita etteikö rengas voisi toimia myös ilman ohjausiskaria.
Onko tuo Saksassa voimassa, että pitää olla tietyt renkaat? En ainakaan Suomessa ole koskaan moista kuullutkaan.. Ja turvalleen on muutamat kerrat menty, iskarin ja ilman kanssa. Kai siihen seiskapätkä ärrään saa o-iskarin heittämällä, eikä tuntus olevan kovinkaan kallis?