Budjetti on jotain 5 tonnin luokkaa, sen mukaan mennään ja kyllä mä varmaan käyn muutamaa erimallista pyörää koeajamassa sit kun saan korttiin sen isomman merkinnän. Fighter olis tietty unelma mutta sellaisen ajo-ominaisuudet on vähän sitä ja tätä + oikeestaan yhteenkään netissä myynnissä olevaan fighteriin ei voi luottaa kun taustasta ja käytöstä ei ole mitään tietoa. Kilometreistäkään ei yleensä ole hajuakaan jne. niin sellainen pitäisi rakentaa itse, johon ei ole mahdollisuutta ihan lähiaikoina. Tuohon kaverin ninjaan rakastuin heti ensiajolla, vaikkakin perse puutuu pidemmillä matkoilla. Hornet on suht kiva ajettava mutkateillä, kaupungissa hiukan lotko ja motarivauhdissa täyttä paskaa.
Ninja tuntui omasta mielestä näissä kaikissa osa-alueissa paremmalta, joskin joku puolikatettu voisi olla vieläkin mukavampi ajaa. Kyykky on kuitenkin must, matkapyörät tai nakut ei ole ulkonäöltään niin lähellä sydäntä kuin fighterit ja kyykyt. Eikä ykkösjuttu prätkissä ole mulla se ikuinen vauhdin tunteen etsiminen, vaikka se onkin välillä hauskaa. Nautin ehkä jopa enemmän esim. saaristoteillä 80km/h rajoituksella tasakaasulla ajamisesta kuin jossain syrjäisillä mutkateillä kuolemanläheisestä ajosta.
Ninja tuntui omasta mielestä näissä kaikissa osa-alueissa paremmalta, joskin joku puolikatettu voisi olla vieläkin mukavampi ajaa. Kyykky on kuitenkin must, matkapyörät tai nakut ei ole ulkonäöltään niin lähellä sydäntä kuin fighterit ja kyykyt. Eikä ykkösjuttu prätkissä ole mulla se ikuinen vauhdin tunteen etsiminen, vaikka se onkin välillä hauskaa. Nautin ehkä jopa enemmän esim. saaristoteillä 80km/h rajoituksella tasakaasulla ajamisesta kuin jossain syrjäisillä mutkateillä kuolemanläheisestä ajosta.