Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kattelin ihan samaa.
Toisaalta yksi ahdinhan on 600cc:le. Kattelin joskus tohon mun projektiin kahta mini IHI:ä, ja niillä olis saanu yli 200hp kun molemmat on vähän yli 100hp mx tehoille.

Maailman pienin sarjavalmisteinen turbo. IHI RHB31

Söpö snurra :D Oma Sutsuki on Mitsun -18T ahtimella nyt eikä sekään iso oo, mutta silti aika rauhallisesti voimaa tekee ja tasan 300hv vetopyörätehoa tuottaa kilon paineilla tonnisesta koneesta. Edellinen "kehitysversio" oli pikku-switzerillä ja siinä mieles vittumainen, että tuotti sen vähän tehon mitä tuli tosi äkkinäisesti = keulii koko aika miten sattuu.
 
Nykyinen "bad boy"
Hindle 4-2-1 koko putkisto, pc3, k&n, keventynyt muutosten myötä yli 20kg.
Vaihdettua, kahvat, penkki, valot (ajovalot xenon, takana ledit), Mra tuplakupla pleksi, GiPro vaihdenäyttö, speedoHealer V3 huippunopeusmuistilla ym ym..

1619428_10203540341055655_487024064_n.jpg
 
Mopo haettu tallista. Saapa ny nähä riittääkö into vielä ajella kuinka paljon ja milloin tulee raja e/km vastaan enneku heivaan mopon pois.

Ennustan helvatan kylmää päivää lauantaille, kun pitäs 4h rykäsy tehä Oulusta Seinäjoelle. Saa nähä riittääkö edes lämpökahvat sen matkan iloksi muutamiseksi.
 
On ne pojat hurjia.. Mulla kävis mielen vieressäkään ajella tuntia kauempaa näillä lämpöasteilla. Hrrr... Hyvä jos kehtaa puolen tunnin matkan päähän lähtee ku on aivan sinisenä pyrstöä myöte.
 
Zone-sarja -42%
Kävin koeajamassa GSX-R750 K8 ja samalla GSR-750 -11.

Otin ensin alle gikserin, mitä alunperinkin menin koeajamaan ja hän otti varastostaan GSR-750 kun sanoin että sellaistakin jossain vaiheessa mietin. Sovittiin että ajellaan maaseutua 40km päässä sijaitsevalle Ducati-diilerille, josta kaveri oli just ostanut uuden Streetfighterin ja hän tarvi sen rekisteriotteen.

GSX-R750:
Viime kesä meni tosiaan ilman prätkäkilometrejä ja vähän etukäteen mietitytti kuinka raju laitois on kyseessä. Ensituntuma kilometrin jälkeen: erittäin helppo ajaa. Vääntöä riitti ja ajoasento oli yllättävän hyvä. Ajelin alkumatkan rauhallisesti kierrokset 3-8000 välillä ja siinäkin alueella tuntui tehoa riittävän. Ensimmäisen kerran kun kierrätti yli kymppitonniin niin lävähti lastit lahkeeseen, voi vidu kun lähti! Vertailupohjana tosin "vain" 1250 Bandit, mutta siihen verrattuna ja 2 vuoden tauon jälkeen tuntui kyllä erittäin pirtsakalta. Vähän käsipainoinenhan toi ajoasento on, niinkuin supersportin kuuluukin, mutta ei haitannut ainakaan tuolla matkalla.

GSR-750:
Takaisinpäin tullessa vaihdettiin sitten päittäin pyöriä. GSR oli erittäin helppo ajaa, rauhallinen ja tosi ketterä. Moottorihan on vanhasta gikseristä vähän modifioitu ja vääntöä riitti tässäkin. Punaviiva tais tulla vastaan 12-13000rpm ja oikeastaan ennen 10000 ei paljoakaan tapahtunut. Loppupiikki oli helposti hallittavissa eikä tullut yllätyksenä. Kaikenkaikkiaan aloittelijalla/moottoripyöräilyn pariin palaavalle varmasti kelpo valinta. En oikein tykännyt halvahkosta olemuksesta gikseristä suoraan siirryttäessä (mm. kaasukahvassa tuntui pieni klappi) ja tuulikin alkas vituttamaan aika nopeasti.

Käteltiin kaupat koeajojen jälkeen. Jaa kummasta? ;)

Voin rehellisesti tunnustaa, että vituttaa olla koko ens viikko Rotterdamissa työreissulla kun saattais olla jotain muutakin tekemistä :)
 
Tuli nyt viimein itekin haettua pyörä porukoilta talvisäilöstä. Eilen illalla vaihtelin öljyt ja suodattimen ja tänään ajelin kotiin. Luulin, että olis ollu jo riittävän kesä, mutta sitähän sato perkele luntakin matkalla. Ja nyt puhutaan kuitenkin Etelä-Suomesta :D
 
Olipas leppoisaa ajella semmonen 4h rykäsy. Lunta sateli välissä enemmän, välissä vähemmän. Perillä alko oleen jo vähän viilee, mutta sormia ei palellut. Kyllä kahvanlämppärit on poikaa näin vanhalle. Vaatteita oli vain...1...2...3...4 kerrosta + ajopuku. :D

Eikä ollu edes paljoa tavaraa kyydissä.

10177317_10152389899259695_6502583633306908492_n.webp
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvän on näköistä! :D

Stadilaiset pakkismotoristit hoi: Ajattelin tilata tässä parin viikon sisään saksasta uuden etunakin, ja kaveri on myös mukana tilauksessa. Mitään rekkalastillista en ala tilaamaan, mutta pari mahtuis messiin jos kysyntää on. Saksasta siis sen takia että valikoima on parempi ja hinnat alhaisempia (jopa 20-40%). Eteenpäin en myöskään ala niitä lähettelemään, sen takia vaan stadi-/ espoolaisille. Tai saa tietty kauempaakin tulla täältä stadista noutamaan.

Harmi kun on uus takanakki niin ei raaski sitä lähteä vaihtamaan, tulee nyt eri merkkiset. #kyynel.
 
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Stadilaiset pakkismotoristit hoi: Ajattelin tilata tässä parin viikon sisään saksasta uuden etunakin, ja kaveri on myös mukana tilauksessa. Mitään rekkalastillista en ala tilaamaan, mutta pari mahtuis messiin jos kysyntää on. Saksasta siis sen takia että valikoima on parempi ja hinnat alhaisempia (jopa 20-40%). Eteenpäin en myöskään ala niitä lähettelemään, sen takia vaan stadi-/ espoolaisille. Tai saa tietty kauempaakin tulla täältä stadista noutamaan.

Harmi kun on uus takanakki niin ei raaski sitä lähteä vaihtamaan, tulee nyt eri merkkiset. #kyynel.
Anyone?
 
MT on kyllä varsin houkutteleva pyörä! Viimeistä edellisessä Teknavissa on hyvät pätkät saman koeajajan vetämänä.
 
Tuli eilen otettua mopo talviteloilta. Joutu joku ööh tyyliin 5sek pyörittää ennenku lähti käymään kunnolla. Onko muillakin kestäny pidempi tovi yli 6kk seisomisen jälkeen käynnistyksessä? Nyt siis toimii niinkun ennenkun, eikä mitään onkelmia.
 
^ Täysin normaalia vähän pidempi käynnistysaika seisonnan jälkeen. Sais kelit lämmetä niin pääsis kunnolla aloittamaan ajokauden. Nyt on joku 300km takana, mutta eipä näillä keleillä ajo vielä hirveäasti maistu
 
Uhkaavasti vaikuttaa, että pitäs lähteä akkukaupoille. Ei jaksanu aamulla pyöräyttää kylmää konetta käyntiin...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom