Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Uhkaavasti vaikuttaa, että pitäs lähteä akkukaupoille. Ei jaksanu aamulla pyöräyttää kylmää konetta käyntiin...

Oliko sulla akku latauksessa ennen käynnistystä? Ite ostin 20€ laturin Clas Ohlsonilta ja sillä sai akun elvytettyä käyttökuntoon.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Käteltiin kaupat koeajojen jälkeen. Jaa kummasta? ;)

Voin rehellisesti tunnustaa, että vituttaa olla koko ens viikko Rotterdamissa työreissulla kun saattais olla jotain muutakin tekemistä :)

Toivon syvästi ettet ostanu kompromissi-kyykkyä :lol2:

Oma fikteriki kasaantuu pikkuhiljaa osaavissa käsissä. Ainoa vaihtoehto sillä talvella ollut kaikki muu mielessä, eikä jaksa enään sitä perus "viikko ennen vappua" pika purkukasausta..

Sain iskänki houkuteltuanjo melko hyvin, että palottelee omasta laukkupleksi-hirviöstä kunnon customin :rock:
 
Oliko sulla akku latauksessa ennen käynnistystä? Ite ostin 20€ laturin Clas Ohlsonilta ja sillä sai akun elvytettyä käyttökuntoon.

Ei ollu just latauksessa, mutta latasin lauantaina, kun otin pyörän ajoon ja sitten sunnuntaina ajoin sillä reilu 100 kilsaa. Sunnuntaista seissy tuossa parkkipaikalla. Oli tietysti aamulla vähän viileä kelikin, kun penkin päälläkin oli jäistä huurretta. Ehkä tuo lämpösemmällä säällä vois vielä toimia, kun ei liian pitkiä aikoja seisottais.
 
Zone-sarja -42%
Toivon syvästi ettet ostanu kompromissi-kyykkyä :lol2:

Oma fikteriki kasaantuu pikkuhiljaa osaavissa käsissä. Ainoa vaihtoehto sillä talvella ollut kaikki muu mielessä, eikä jaksa enään sitä perus "viikko ennen vappua" pika purkukasausta..

Sain iskänki houkuteltuanjo melko hyvin, että palottelee omasta laukkupleksi-hirviöstä kunnon customin :rock:

Kompromissi 600 ja 1000 välillä? Se oli just se mitä halusin. Mielelläni kyllä kuulen syvän toiveesi syyn.
 
Kävinpäs piruuttani koeajamassa uuden duken. Ihan asiallinen laitos täytyy kyllä myöntää, kevyt, kapea ja voimaa oli ihan hyvin. Elektroniikka oli vaan vähän turhan vaikea saada kokonaan pois, itsellä ainakin menisi hermo painaa sitä nappia joka kerta se varmaan 5 sekunttia kun lähtee ajamaan, tuollahan ei meinaan pysty sitten keulimaan luistonesto päällä. Tanko oli myös vähän turhan korkealla ja kapea. Mutta muuten ihan helvetin hyvä paketti tosi kevyt heitellä puolelta toiselle mutta silti ihan vakaan olonen mitä tossa kadulla nyt saa testailtua. Molempia renkaita oli odotetusti todella helppo säästellä ja varsinkin etunen pysyy ilmassa kuin itsestään :D
 
Ei ollu just latauksessa, mutta latasin lauantaina, kun otin pyörän ajoon ja sitten sunnuntaina ajoin sillä reilu 100 kilsaa. Sunnuntaista seissy tuossa parkkipaikalla. Oli tietysti aamulla vähän viileä kelikin, kun penkin päälläkin oli jäistä huurretta. Ehkä tuo lämpösemmällä säällä vois vielä toimia, kun ei liian pitkiä aikoja seisottais.

Ei kannata älyttömästi painia akkuongelmien kanssa. Biltemasta makso omaan uusi akku viime vuonna 19.90€ ja ei mitään ongelmaa koko kesänä. Nyt latasin kerran talvella täyteen ja keväällä joutu sitten laittaa apuvirtalla käyntiin. Jos kerrankin tulee vielä virtaongelmia niin haen taas tommosen halvan akun ja riittää koko kesän varmasti :) Tuskin satasen akkukaan viittävuotta kestää eli tulee halvemmaksin varmaan :)
 
Ei kannata älyttömästi painia akkuongelmien kanssa. Biltemasta makso omaan uusi akku viime vuonna 19.90€ ja ei mitään ongelmaa koko kesänä. Nyt latasin kerran talvella täyteen ja keväällä joutu sitten laittaa apuvirtalla käyntiin. Jos kerrankin tulee vielä virtaongelmia niin haen taas tommosen halvan akun ja riittää koko kesän varmasti :) Tuskin satasen akkukaan viittävuotta kestää eli tulee halvemmaksin varmaan :)


Voiko ton Bilteman akun laittaa kumoon? R1:ssä akku on kyljellään ja noi tiiviit akut on yleensä hitusen hinnakkaampia.
 
Voiko ton Bilteman akun laittaa kumoon? R1:ssä akku on kyljellään ja noi tiiviit akut on yleensä hitusen hinnakkaampia.

Mulla on tuossa z1000:ssa akku suunnilleen 45asteessa ja kyllä siinä on nesteet sisällä pysyny. Mutta tuskin se nyt siihen varsinaisesti on tehty? :D Oikeen piti tähän hätään googlettaa ja saa olla just tuossa 45asteessa ja geeliakuille käy täysin kyljelläänkin. Toki ne on kalliimpia hitusen..
 
Näyttäis joo saavan Biltemasta 10 Ah:n geeliakun 50 eurolla, joten kai se on siellä kävästävä. Perkele kun ei vaan ole mitään muita moottorilla toimivia kulkuneuvoja, niin jos tuohon ei yhtään henkeä saa, on siellä käytävä joko bussilla tai polkupyörällä ja matkaa on 15 kilometriä. Onneks tietysti pienet akut on kevyitä :D
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuskin satasen akkukaan viittävuotta kestää eli tulee halvemmaksin varmaan :)
Itseasiassa kaverilla oli 1000RR:ssä varmasti yli 6 v vanha Yuasa ja viimekesänä alkoi näyttää luopumisen merkkejä. Et kyllä ne kestää, kun pitää huolen.

Tästä syystä ostin itelle myös Yuasan, koska siinä on käynnistysvirta järkyttävä, verrattuna bilteman nappiparistoon :D No joo, talvella tarvitaan akulta pikkase enemmän. Siinä oma syy.
 
Mulla gixxerissä oli 11v vanha akku (Yuasa). Oishan se vieläkin mennyt, mutta ei se enää viikon kylmien kelien jälkeen jaksanut startata - enkä minä työnnellä :) siispä päädyin taas Yuasaan.
 
Ok, lyötte mun ajatukset nyt ihan lyttyyn :D No eipä sillä, sittenhän tuolle hinnalle on katetta jos noin kauan kestävät laatu akut käyttöä!
 
Mulle riittää halvempikin akku kun kotarissa on kiksi :D Koko viime kesä meni paskalla akulla enkä sähköstarttia käyttänyt. Nyt kyllästyin siihen, että joutuu kylmällä kelillä polkemaan niin helvetin monta kertaa ennen kuin lähtee käyntiin ja investoin uuteen akkuun.
 
Ois kyllä näppärää, kun ois hätätapauksia varten mahdollisuus polkasta käyntiin. Huonossa paikassa yksin on aika ikävä tuommosta tonnista kyykkyä ruveta työtelemään :D
 
Joku tuollainen hätäpoljin olisi kyllä ihan kiva lisä. Kerran tän kevään aikana koittanut työntää omaa mopoa (600cc suzuki) käyntiin, vielä salitreenin jälkeen, kun ajattelin käydä vähän ajelemassa treenin päätteeksi, kun mahtava keli ja kunnon terapiatäräys olisi sali+mopo-lenkki. No eikä mitään, akku sano, no ei mitään, kuoli perkele sitten, no minä kukkakeppi koitan lykätä pärrää käyntiin parkkipaikan pieneen alamäkeen, sellainen lyhyt, mutta aika jyrkkä. Eihän se tietenkään käyntiin lähtenyt --> hermot meni --> fillarilla lähimpään moto-nettiin (3km matkaa vain, kätevässä paikassa kyllä :D) --> uusi akku -->hapotus ja ajamaan. Loppu hyvin, kaikki hyvin, akku hapottui ja kuski hapottui vähintään yhtä paljon työntelystä, varsinkin kun oli mave tehnyt salilla aiemmin. On muuten jännä fiilis lykätä ~200kg pärrää semi-jyrkkään ylämäkeen väsyneenä, muutaman työntökerran jälkeen veinattiin tulla jo alas takaperin, sitten piti kyllä jo luovuttaa, katteet on ihan liian kalliita... :D
 
Ok, lyötte mun ajatukset nyt ihan lyttyyn :D No eipä sillä, sittenhän tuolle hinnalle on katetta jos noin kauan kestävät laatu akut käyttöä!

Itsellä kesti uusin Yuasan akku kaksi kesää Hayabusassa. Väkisinkin pistää miettimään, että pitäisikö ostaa jokin halvempi tilalle.
 
Kuten vähän ajattelinkin, niin nyt 10 astetta lämpösemmällä kelillä hörähti käyntiin vanhallakin akulla. Laitoin kuitenkin tuon Bilteman tekeleen kiinni, kun se kerran tuli ostetta ja jos sillä sais myös aamulla käyntiin. Tulevaisuus näyttää kannattiko siitä maksaa. Toisaalta ei kai noita akkutehtaita nyt ihan joka nurkalla ole, joten luulis aika monen merkin olevan samaa kamaa.
 
Millä te saatte ne akkunne sököksi? Mää en oo vielä koskaan vaihtanu akkua (autoon tai mopoon) sen takia että akku on sökö..
 
Back
Ylös Bottom