Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hohjaa, taitaa ekat 1500km olla takana tolla super dukella ja tälläkin viikolla tullu 3 tankillista ajettua. Kyllä mä ihan helvetin tyytyväinen tohon olen, se on tasan ja just sitä mitä mä siltä odotin kun aiemmin on ollu supermotoa ja kyykkyä ja nyt haluis yhdistää molempien hyvät puolet. Toissa päivänä kun vielä 3 piikkiä isomman takarattaan sai vaihdettua kiinni niin kyllä on ilo käydä kurvailemassa, nimim. renkaat rakkuloilla mutkapätkien jälkeen.
Tosta paukkumisesta: Mutu-tiedolla se menee niin, että ei se paukkuminen (varsinkaan alaspäin vaihdettaessa/ moottorijarruttaessa) ole outoa tai huolestuttavaa kunhan ne pakokaasut ei ole oudon hajuiset tai näköiset. Omakin pyörä paukkuu niin perkeleesti vaikka akran ruiskukartta on äskettäin säädettynä.
Kysymys: Onko täällä muita joilla kipeytyy oikea sivuolkapää ajaessa? Ei mikään semmoinen kova tai pistävä kipu, vaan just semmonen vittumainen joka on siellä vähän ärsyttämässä.
Ja vaikka siinä välissäkin. Ettei vain liittyisi näihin voimailulajien lieveilmiöihin ja olkapäät ei kestä oikein pidempiaikaista rasitusta kun ne on karkeasti sanottuna totutettu tekemään 3x8? Eilen vetelin mönkijällä puolisen tuntia melkein umpimetsässä ihan ryömintävauhtia ja sen jälkeen hiekkatiellä puolisen tuntia ja taas metsään hetkeksi, niin olkapäät oli aika valmiit sen jälkeen. Eikä pelkästään puutuneet vaan sattui oikein. Ei kuitenkaan niin pahasti kuin viime kesänä vartti mikroautolla. Teki mieli huutaa. Jumalauta, mutta se sattui sitten ja kovaa.No, kai sitä täytyy alkaa pyörittelemään käsiä aina ennen kuin lähtee ajelemaan.
Vanhemman Vmaxin haluisin joskus ahtoprojektiksi.
Remmi vois toimia tollases aika kivasti!
Aika pieneltä näyttää tuo ahtimen kompurapuoli, mutta varmaan mielenkiintoinen laitos!