Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaasarivehkeishän on tietysti monta asiaa jokka vaikuttaa seokseen. Tosta kuvasta näkee millä on missäkin kohtaa vaikutusta

jet-chart.webp

- - - Updated - - -

No nyt meni googlaus nappiin :D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jätkä voitti! Löysit isomman kuvan! :D

Sä löysit useemman :D On joo aika dataamista H-D Delphin ruiskusäätö kans. Siinä saa kesän kulumaan. 15 karttaa kummallakin sylinterillä.. Verrattuna vaikka ton turbomopon yksinkertaseen ahtorikastukseen parilla lisäsuuttimella.

No toi mun kuva on Buellin ruiskukartasta paineanturin säätöjen kanssa ym... Tarkotus olis vielä säätää se käymään e85:n kanssa, remmiahdinta unohtamatta... Saas nähä mitä tulee, onneks on pari laajakaistaa valmiina. :D

Joo ja kun pitää kartat manuaalisesti laajakaistan avulla säätää....

Zone-sarja -42%
Kyllä mä luulisin että tuo mun vehje käy paukutuksesta huolimatta rikkaalla kun se pakokaasu kärtsää aika vahvasti, ja paukutus moottorijarrulla on vähentynyt kelien lämmettyä. Pystyyko nelitahtivehkeistä tarkistamaan seoksen samoin kuin kakstahdista, eli kone lämpimäksi, tulppa ylös ja jos tulpan kärki on maitokahvin värinen, seos kohdillaan, jos valkoinen niin laihalla ja jos musta niin rikkaalla ? Tosiaan kaasarit on pesty ja säädetty (devilin sliparille) pari vuotta takaperin ja kilometrejä sen jälkeen tullut n.3000km, kaipa ne säädöt saattaa tollaisessakin ajassa karkailla kun pyörä on ollut vähällä käytöllä ?

Äkkiäkös vetäset Innovate MTX-L:n siihen kiinni ja katot. Bfoorumin turboketjuun laitoin linkin mistä saa 180euroon ilman lähetyskuluja. Tuli mulle seuraavana päivänä vielä.

Hohjaa, taitaa ekat 1500km olla takana tolla super dukella ja tälläkin viikolla tullu 3 tankillista ajettua. Kyllä mä ihan helvetin tyytyväinen tohon olen, se on tasan ja just sitä mitä mä siltä odotin kun aiemmin on ollu supermotoa ja kyykkyä ja nyt haluis yhdistää molempien hyvät puolet. Toissa päivänä kun vielä 3 piikkiä isomman takarattaan sai vaihdettua kiinni niin kyllä on ilo käydä kurvailemassa, nimim. renkaat rakkuloilla mutkapätkien jälkeen.

Tosta paukkumisesta: Mutu-tiedolla se menee niin, että ei se paukkuminen (varsinkaan alaspäin vaihdettaessa/ moottorijarruttaessa) ole outoa tai huolestuttavaa kunhan ne pakokaasut ei ole oudon hajuiset tai näköiset. Omakin pyörä paukkuu niin perkeleesti vaikka akran ruiskukartta on äskettäin säädettynä.

Kysymys: Onko täällä muita joilla kipeytyy oikea sivuolkapää ajaessa? Ei mikään semmoinen kova tai pistävä kipu, vaan just semmonen vittumainen joka on siellä vähän ärsyttämässä.

Edit: Kuka lahjoittaa mulle ~1,5k€ kun PC, quick shifter, xenonit, ja ohjausiskari täytyis viel saada? :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hohjaa, taitaa ekat 1500km olla takana tolla super dukella ja tälläkin viikolla tullu 3 tankillista ajettua. Kyllä mä ihan helvetin tyytyväinen tohon olen, se on tasan ja just sitä mitä mä siltä odotin kun aiemmin on ollu supermotoa ja kyykkyä ja nyt haluis yhdistää molempien hyvät puolet. Toissa päivänä kun vielä 3 piikkiä isomman takarattaan sai vaihdettua kiinni niin kyllä on ilo käydä kurvailemassa, nimim. renkaat rakkuloilla mutkapätkien jälkeen.

Tosta paukkumisesta: Mutu-tiedolla se menee niin, että ei se paukkuminen (varsinkaan alaspäin vaihdettaessa/ moottorijarruttaessa) ole outoa tai huolestuttavaa kunhan ne pakokaasut ei ole oudon hajuiset tai näköiset. Omakin pyörä paukkuu niin perkeleesti vaikka akran ruiskukartta on äskettäin säädettynä.

Kysymys: Onko täällä muita joilla kipeytyy oikea sivuolkapää ajaessa? Ei mikään semmoinen kova tai pistävä kipu, vaan just semmonen vittumainen joka on siellä vähän ärsyttämässä.

Veikkaan että etuolkapää vähän jumittelee. Mulla ollu samaa vaivaa. Venyttelyä ym... Puutuuko kädet/olkapää?

E: Eli siis etuolkapää vissiin vähän ylirasittunut ja turpoaa kuppiin joka sitte tuntuu suht vittumaiselta. Tai jotain vastaavaa...

Puutumista ei kyllä ole ollut, ihan vaan tommosta pientä kipua. No, kai sitä täytyy alkaa pyörittelemään käsiä aina ennen kuin lähtee ajelemaan.

No, kai sitä täytyy alkaa pyörittelemään käsiä aina ennen kuin lähtee ajelemaan.
Ja vaikka siinä välissäkin. Ettei vain liittyisi näihin voimailulajien lieveilmiöihin ja olkapäät ei kestä oikein pidempiaikaista rasitusta kun ne on karkeasti sanottuna totutettu tekemään 3x8? Eilen vetelin mönkijällä puolisen tuntia melkein umpimetsässä ihan ryömintävauhtia ja sen jälkeen hiekkatiellä puolisen tuntia ja taas metsään hetkeksi, niin olkapäät oli aika valmiit sen jälkeen. Eikä pelkästään puutuneet vaan sattui oikein. Ei kuitenkaan niin pahasti kuin viime kesänä vartti mikroautolla. Teki mieli huutaa. Jumalauta, mutta se sattui sitten ja kovaa.

Mulla oli (ja on) kiertäjäkalvosimen kanssa ongelmia. Kestää painiakin ihan kivasti, mutta prätkällä tai fillarilla pidempi pätkä pistää todella kipeäksi.

Vanhemman Vmaxin haluisin joskus ahtoprojektiksi.

Remmi vois toimia tollases aika kivasti!

Joo...

Tässä jonkun suomalaisen tupla-ahdettu Vmax, Bfoorumilla oli pelkkä kuva:

yASn.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom