Kirjoituksestasi en pystynyt päättelemään kokeilitko ladata akkua täyteen, kun huomasit ettei se futaakaan? Ei varmaan ole täysin poissuljettu vaihtoehto, että virta purkaantuisi runkoon pikkuhiljaa jonkin oikkarin seurauksena tms.
Joo.. Mulla on ollut akussa kiinni ctekin plugi, saa näppärästi kiinni purkamatta pyörää enempää.. Ctek ollut kiinni ~kuukauden välein talvisin.
No kävin aamulla hakemassa uuden akun.
Muuten kaikki ok, mutta Dominon pikakaasukahva ei oo kovin yhteistyöhaluinen... Kiihdytin ekan kerran vähän reilummin kehä kolmoselle, niin kaasu jäi snadisti päälle. Vittumainen ajella kun kierrokset pyrkii 7-8k kieppeille jos ei käännä kahvasta vastaan
. No eiku nilkuttaen takas himaan, Domino levälleen, kaasuvaijerin kuoresta pari milliä pois, varmistettu että on löysää riittävästi ja takas ajoon. Parikymmentä kilsaa ajelin, kunnes reippaassa kiihdytyksessä jäi taas jumittamaan, tällä kertaa vähän lievemmin onneks.
Kahva taas auki, vaijerit liikkuu kevyesti, mutta jostain syystä palautusvaijeri kelautuu muutaman millin takaisin kun päästää irti-> kierrokset karkaa. Asennusvaiheessa ei ole koskettu vaijereiden toiseen päähän, ainoastaan kahva vaihdettu. Pitää purkaa katteet + penkki + tankki pois että pääsee tutkimaan paremmin. :face:
No onneks tuli testailtua kadulla ennen ratakauden aloitusta, saa rauhassa viilata kuntoon. Oli kyllä tylsähköä touhua ajaa taas kadulla kyykyllä, jatkuvaa nopeusmittarin kyttäämistä ja kaasukäden hillitsemistä. Jos toi ratahomma ei nyt kolmantena kesänä rupea enempää nappaamaan ja kehittymään, niin pitänee kytätä nettimotosta supermotoja... Muutama rataviikonloppu kalenterissa jo varattuna kuitenkin, ja Michelinin Power Cuppeja tulossa postissa.