Kannattaa tosiaan olla tarkkana kun noi teiden miekkasmurffit kulkee tuolla nykyään euron kuvat silmissä kiiluen..
Vahtaavat mm. keskellä yötä tyhjää motaria....:
Sitten on myös näitä tapauksia:
Vahtaavat mm. keskellä yötä tyhjää motaria....:
Ainaski tässä nyt on koottu 2560€... kortin saa jo marraskuussa takaisin, vielä on jatkoa tulossa yli tonnin verran
Joo... Tossa oli 2 mukana kellä ei mitään aikasempia rikkeitä. Toisella on yks rikesakko 115€ muutaman kesän takaa, niin saavat kortit takasin 28pv tätä kuuta eli TASAN puol vuotta kortti pois elämänsä ekasta ylinopeudesta . Tilanne siis 200@120 illalla moottoritiellä ja about tyhjä motari. Tämäkin oli hetkellinen kiihdytys yhdelle suoralla. Ylinopeus on ilmeisesti ainut rikos suomessa, josta saa maksimit suoraan? Tosin selvittii vaan 80 päiväsakolla vaikka 100 odotettii
On muuten jännä näihi papereihin palatakseni. 1 Meistä ajo lutulattiassa välin kilpilahti - tolkkinen 5km. Tein yhen kiihdytyksen ottaakseni 2 muuta kiinni ja näytin, että oikea kaista ja ajetaan hiljempaa. Jäätiin auton taakse ajamaan ja sivari ohitti meidät. No eipä siinä. Saavuttiin pysäytys paikalle aika paljon myöhemmin, mutta huomasin tossa lapussa, että ollaan ajettu 200kmh KESKInopeutta noin 5km matka. Mitenhän se on tota nopeutta mitannu, ku se ei oo edes saanu ekalta mitään nopeutta ja ajo meidän ohitte heti alussa
edit: Nopeet pyörät poliiseilla, kun ollaa "vedetty" toi n.5km matka keskinopeudella 200 eli täytyny ajaa yli 200km/h ja kytällä aikaa ottaa kiinni 1min 20sekkaa.. On muuten kovaa tullu perässä, Tosin papereissa se kertoo ajaneensa alle kahtasataa ja kahtasataa. Ohan sen herranjumala pitäny ajaa 400, että teoriassa on ees mahis ottaa kiinni tolla matkalla
Sitten on myös näitä tapauksia:
Ylinopeudesta tulee aina maksimi rangaistus. Parivuotta sitten stadin b-illan jatko ajeluissa. Mulla lähti kortti hyllylle poliisin silmämääräisen mittauksen tuloksena ja kaiken kukkuraks oli 12 tuntii pidätettynä pasilassa. 150km/h mittasivat silmätutkalla 50km/h alueella. Kaikki tämä paska meni vielä oikeudessa läpi vaikka olin liikenteessä vanhalla supermotolla mikä ei voinut edes kulkee väitettyä nopeutta. Oikeudessa mainitsin asiasta mut syyttäjä vaan sanoi että sakko historiani johdosta tuskin olen ollut niin heikko tehoisella mopolla liikenteessä.