Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kysytääs täälläkin. Onko porukalla kokemuksia tällaisista kuljetustelineistä? Auton osto alkaa olla ajankohtainen enkä viitsisi pakettiautoa ostaa kun pitää ajella kaupungissa niin paljon. Peräkärryn kanssa sitten tulee säilytysongelmia, joten sekään ei ole oikein ratkaisu.

Image.ashx

Voiko tollaisen lyödä ihan vaan vaikka Golf/Bora-kokoluokan henkilöauton vetokoukkuun kii, vai tartteeko olla joku jäätävän kokoinen SUV :confused:

Aisapaino sun autossa muistaakseni 75kg. Eli ei missään nimessä tota.

Sellaisia kevyitä mp-kärryjä, mitkä saa läjitettyä löytyy. Muistaakseni Nettiavaraosassa niitä on maahantuoja myyny.

Itse olin samanlaisen ongelman edessä, niin vaihdoin Octavian '87 Caddyyn =D

No järkisyistä nyt lähinnä laitoin alustavasti myyntiin. Pirun kalliikshan tää kesä tulis vielä pöristellä, kun kilsoja tulee kuitenkin sen verran paljon kesäisin ja en tiedä haluanko enää laittaa niin paljoa pätäkkää tähän hommaan. Kuitenkin se alkuhuuma on nyt parissa vuodessa jo vähän laantunut. Kyllä mä tuolla ihan mielellään toki tämän kesän vielä ajelen, ellei nyt jotain oikeasti asiallista tarjousta tai vaihtoa joku ehdota. Ylinopeussakkojakaan ei ole vielä tullut, ja kolmas kerta (vuosi) tunnetusti toden sanoo niin ei tarttis tuota korttiakaan hyllylle ajaa ja sakkoja maksella, hehee.

Aisapaino sun autossa muistaakseni 75kg. Eli ei missään nimessä tota.

Sellaisia kevyitä mp-kärryjä, mitkä saa läjitettyä löytyy. Muistaakseni Nettiavaraosassa niitä on maahantuoja myyny.

Itse olin samanlaisen ongelman edessä, niin vaihdoin Octavian '87 Caddyyn =D

No sviddu. Kärryssähän ei olisi mitään ongelmaa, jos olisi tiloja säilyttää. Muttakun ei. Eikä kiinnostaisi pakuakaan ostaa käyttöautoksi. :curs:

Höpöhöpö, kärryn saa tungettua säilöön vaikka kesämökille tai vanhempien/tuttavien luo, tai jos sille on vaan vähän käyttöä niin lainailet tuttujen kärryjä silloin kun on tarvis :)

Mä sain pyörän takas ajokuntoon eilen, kuvan kuosilla mennään tää kesä. Perää tosin korotan vielä ja lasken hiukan keulaa + uusi kilpi ja teline sekä vilkkuihin vastukset ym. pientä räpläilyä ja nyt meen antamaan pyörälle kunnon pesun, viimeks varmaan viimekeväänä pesty kun on kuulemma seissyt viimekesän.

IMAG0080_zps5dd95371.jpg

Mulla on joku 80km nyt takana, kun ajoin pyörän pari viikkoa sit huollosta himaan ja seuraavana päivänä tein 30km lenkin + eilen parin kilometrin testilenkki. Oli kyllä liukasta ajaa eilen kun oli n. 3 astetta lämpöä ja koko yön satanut, 35kw hornetkin pyöritti takapalloa kiihdyttäessä jos vähän enempi avas kaasua. Tänään pesin kunnolla ja hyi vittu millasta paskaa irtos koneen alta, eturattaan lähettyviltä (ketjurasvan keräämä paska) ja takavanteesta, pitää vielä ottaa tuo eturattaan ''koppa'' auki ja putsata sieltä huolella kaikki paska veke, ei näköjään huollossa sitä tehneet vaan lykkäsivät uudet ketjut ja rattaat sinne paskan sekaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite vetäsin lauantaina kaverin luo kahville Forssaan. Kotoa kun lähdin niin oli ihan mukava ajokeli, mutta ei jumalauta se tuuli. Moottoritietä oli kyllä niin tuskasta ajaa, mutta selvittiin ehjänä kotiin. 250km tuli mittariin päivän reissulle.

Lohduttomalta näyttää ajokelien osalta tää huhtikuu. Mut ainaki pysyy kortti siihen kesään saakka :D

PK-seutu, löytyiskö täältä ketään avuksi moottoripyörän ostoon joka olis nyt taas ajankohtaista muutaman vuoden tauon jälkeen.. apua pyytää 32 v hyvin koulutettu ja ihan asiallisen näköinen vaaleatukkainen naispuoleinen otus. yksärillä lisää tietoa porha2 (a) gmail.com. Itse asun Hesassa.

Treffiseuraako sä haet, kun noin tarkkaa kuvausta pistit tulemaan?

Keväthuolto menossa. Öljyt ja tulpat vaihdettu. Vielä muut nesteet ja venttiilivälykset, niin siinäpä ne alkais taas olemaan. Ajohalujakin yllättävää kyllä tuntuis löytyvän. Ajattelin jo, että laitan myyntiin, mutta en kyllä jaksa rueta. Ajellaan nyt taas joku raaja paskaksi ja pidetäään edes joku mopo vähän pidempään, kun kerrankin ihan mieleinen laite on löytynyt.

Batmanin trumppa.

Oih, erehdyin lukeen threadia ja nyt tuli hirvee halu päästä ajeleen (varsinkin kun ulkona ois mitä parhain keli). Noh, pääsiäisenä onneks pääsee kotiin käymään ja iskä on hakenu pyörän talvisäilöstä, niin voi sit käydä vähän kurvailemassa kevään kunniaks. Toivottavasti vaan ei takatalvi just sillon yllätä :)

Siisti riumppi, onko spiidi vai striitti ? Millainen toi on ajaa vrt. 4 sylinterinen ?

Spiidihän se. Ja maukas peli se on ajaa. Vääntää hyvin alhaalta saakka ja hyvät välitykset jo vakionakin. Aina on oikea vaihde päällä. Muutenkin tuo 3 pyttyinen on perustekniikaltaan melko huoleton. Leveä suora stonga ja tappisarja tekee ajoasennosta melko sporttisen, joten ei se välttämättä mikään motarihirmu ole, mutta ei tarvitsekaan.

Kevät oli ajoissa, mut noi ilmat on ollu aika perseestä.. ei oo pahemmin tullu ajeltua vaik saikin systeemit kuntoon ajoissa. Vaadin lämpösempiä kelejä.

Komeeta komeeta!

Ei siitä kauaa oo, kun äijä vielä kirjotteli tänne että haluais jonkun prätkän. Ja siinä se nyt ois laitettuna :thumbs:

Mulla on kotarista takakeppi huollossa ja motti levällään. Pikku huoltoo näin kevään kynnyksellä ;) Polttelut ei ehkä oo kovimmasta päästä, niin aloin vielä puuhaan. Ympäri vuoden kerran tulee painettu perä vierellä ja kuski matkustajana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom