Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

No siinon kommee. kelepais.

1743548_648651578527096_1991603694_n.webp

Tää on pähee myös

Kavereillahan on vielä ehdollista(?) vankeutta joulukuuhun asti päällä, eli kovassa tarkkailussa, tuskin tulee ainakaan mitään materiaalia julki muutakun suljetuilta alueilta :D

Minkä hintaisia vakuutuksia täällä porukalla on pyörissään ?
Vertailin huvikseen hiukan hintoja tuollaisella 70kw honda cb600f hornetilla, niin lähes kaikki katsomani vakuutusyhtiöt pyys pelkästä liikennevakuutuksesta ~450e ylöspäin, sama pyörä 25 kilowattisena osakasko ~450e. Johtuuko nuo kovat hinnat mun iästä ? Kun jossain myynti-ilmoituksissakin on lukenut että halvat vakuutukset, täyskasko perusbonuksilla jotain alle 500e vuodessa, liikennevakuutus pikku bonuksilla 150e jne. Vähän ihmetyttää että miks ne multa noin kovia vakuutuksia kiskoo, vaikka asun hiukan syrjäsemmällä alueella jne. Missä kohtaa nuo vakuutukset alkaa iän puolesta halpenemaan, onko niillä vakuutusyhtiöillä joku tietty sääntö että 18 ja 19 vuotiaalta otetaan 500e ja kakskymppisiltä 250e?

Pyöreesti 450 € taisi olla itelläkin pelkkä liikenne omaan -01 hornettiin aikoinaan. Ifillä oli silloin ja eka pyörä joten oli ne minimi bonukset. Eihän tommoseen mitään kaskoa kannata enää ottaakkaan. Tämä siis 3-4 vuotta sitten.

Näköjään mullakin kun itsellä on kova polte liikenteeseen. Eilen tuli useampi pyörä vastaan kun ajoin Helsingistä Joensuuhun. Viime vuonna ajokausi alkoi huhtikuun alussa. Tänä vuonna saisi alkaa aiemmin.

Pyöreesti 450 € taisi olla itelläkin pelkkä liikenne omaan -01 hornettiin aikoinaan. Ifillä oli silloin ja eka pyörä joten oli ne minimi bonukset. Eihän tommoseen mitään kaskoa kannata enää ottaakkaan. Tämä siis 3-4 vuotta sitten.
Jaa, aika sopivan hintanen silti kun ifillä on normaalisti suht kalliit vakuutukset, mulle tarjos 1100e osakaskoa. Kyllä mä sen osakaskon jotenkin mielellään ottaisin vaikka pyörä oiskin hinnaltaan vaan kolme tonnia. Sit jos se kuitenkin pöllitään tai hirvi pomppaa motarilla tielle ja sytyttää pyörän tuleen niin ei oo mukavaa kun kolme tonnia häviää ku pieru saharaan.

Hirvee kahvakuume. Onneks talvi tulee takas ens viikolla, kun ei nettimotosta löydy tällä hetkellä omiin kriteereihin ja kukkaroon sopivaa fillaria.

Ei se talvi enää tuu takas kun mä löysin 10km päästä just sopivan pyörän just sopivaan hintaan :D Just lähdössä pankkiin tarkistamaan talletustilin saldon ja kysymään sankioista joita tulee jos tililtä nostaa rahaa kesken talletuskauden. Sit pikaset laskelmat mihin hintaan pyörä pitää saada ja paljonko siihen pitää varata kaikkinensa rahaa (uudet ajokamat ja vakuutukset myös hoidettava), ja jos näyttää hyvältä niin lauantaina kattomaan pyörää ja ens viikon keskiviikkona viimeisten YO-kirjoitusten jälkeen hakemaan omaan talliin. Sit menee viikko tai kaks kun vien pyörän kuristettavaksi että saa mun kortilla ajaa, vaikkei se ruuvi siinä kaasukahvassa tuskin tuu kovin montaa kilometriä olemaan kiinni, luultavasti vain ekan lenkin ajan.

PS. Jos jollain on tarvetta, mulla olis myynnissä hyvä crossipotta laseineen http://www.motot.net/talli/osat/id62369/
ja hyvä Lindstrandsin musta kangastakki, kokoa M, ilman selkäsuojaa 100e ja selkäsuojalla 140e (sama suoja käy tulevaan uuteen takkiin), tällainen : http://www.bikeworld.fi/varusteet-ja-tarvikkeet/takit/str/str-gobi-takki

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Munmielestä hejopeli tarvis bannata tästä ketjusta vuodeksi ja estää rahankäyttö samaksi ajaksi. Kauheeta floodaamista ja arpomista. Ei nää harrastusjutut ikinä mitään järkijuttuja oo, mutta jotain järkeä kannattais tällä kertaa olla, kun ikääkin on jo maagiset 18 vai 19 vuotta ja inttikin käymättä.

Nyt alkais jo olla sen verta hyviä kelejä ulkona, et oikeesti tarvis suunitella mopon hakemista. Akku tarvis vaan ostaa.

Kävin pitkästä aikaa istumassa Busan päällä tallissa.. Eikä yhtään helpota kuumetta nää aurinkoiset ja muutenki lämpimät päivät :(

Munmielestä hejopeli tarvis bannata tästä ketjusta vuodeksi ja estää rahankäyttö samaksi ajaksi. Kauheeta floodaamista ja arpomista. Ei nää harrastusjutut ikinä mitään järkijuttuja oo, mutta jotain järkeä kannattais tällä kertaa olla, kun ikääkin on jo maagiset 18 vai 19 vuotta ja inttikin käymättä.

Nyt alkais jo olla sen verta hyviä kelejä ulkona, et oikeesti tarvis suunitella mopon hakemista. Akku tarvis vaan ostaa.
No sun onnekses pankkireissu päättyi huonosti ja tilillä olikin tonni vähemmän kuin muistin eikä n. kahdella tonnilla saa järkevää pyörää, mun osalta pyörän osto jää siis sinne intin jälkeen jolloin saakin jo ostaa rajoittamattoman pyörän. Jääpähän aikaa säästää että pystyy edes sen sit ostamaan käteisellä eikä tarvii tohon talletukseen kajota.

Hejopel, vuoden päästä ei vituta enää. Muakin vitutti, kun en voinu sitä pientä tovia lykätä ja ostaa hiukan kalliimpaa pärrää... :D

Pöh ei tuu talvea enää!

Mä taisin viime vuonna ottaa pyörän ajoon näihin aikoihin, tosin sillon oli kylmä ja luntakin. Onneks nyt on pyörä osissa ja odottelen että saan hommattua viimeset osat ni saa nippuun.

Edit: piti ihan tarkistaa. Eli 27.03.2013 oon ajottanu ajokauden viime vuonna.

Hejopel, vuoden päästä ei vituta enää. Muakin vitutti, kun en voinu sitä pientä tovia lykätä ja ostaa hiukan kalliimpaa pärrää... :D

Pöh ei tuu talvea enää!
Nojoo, sit on hauskaa kun vapautuu intistä ja tallissa odottaa 900rr fireblade tai 1000gsx-r fighterointia, siihen asti vituttaa. Koko tän kesän vituttaa kun kaveri ostaa r6 yammun mun ajaessa 1,2l -98 opel corsalla(50hv) ja koko 2015 kesän vituttaa kun intistä lomilla ollessa vois ajella ja niin edespäin. Viimekesänäkin vitutti jo ihan suunnattomasti kun kevarista tuli tonnikaupalla tappiota ja a2 kortin sain vasta syyskuussa.

Nuo vakuutukset tuntuu riippuvan niin pyörästä. Tarkotus olis täs taas kilpailuttaa oma vakuutus, mutta kun 21-22 ikävuoden välimaastossa ison A:n ajoin ja tuon ninjan hommasin niin halvin vakuutus kohtuu laajalla kaskolla oli liki 1200€ ja nyt taas noussu maksut ja mennään jo siinä 1300 paikkeilla...

Mutta silloin aikalailla kaikista yhtiöistä kyselin ja IF oli selkeesti halvin, muissa ilman kaskoakin olis menny siihen tonnin pintaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom