Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos jotain on pakko saada niin silloin on. Piste.
Moni mies lähtee samalla asenteella viikonlopun viettoon ja tulee sitten "epähuomiossa" valinneeksi sen kamalimman haaskan sieltä Onnelasta, ja vie vielä omaan kämppään!
Mutta ai että sitä fiilistä kun sunnuntai-iltapäivällä saa sen häädettyä ja krapulan ja morkkiksen painaessa päälle voi laittaa viestin kavereille: "Sain".

Tämän videon tekemisessä on mennyt monet kalsarit pyykkiin:

Tanks slapperit on kyllä yks hirveimmistä hetkistä mitä pyörän päällä voi kokea. Syke pysähtyy hetkeksi ja sitte mennäänki maksimikierroksilla hetken aikaa :D Kai se käy aerobisesta ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eipä noi mopojen hinnat taida pahemmin alle 3ke tippuu vaikka ois ikää mopol enemmänkin.
Jokohan sitä mopo huoltoon, ni sais sen pois alta ennen ruuhkia, ni voiski alkaa odottelee parempii ilmoja.

Kyllä ne vaan on, nettimotoon kun iskee väh. 600cc ja rastittaa alle 35kw, pyydetään -98 cbr:stäkin 3500e. Noita ennen lakimuutosta kuristettuja ei oo kovin montaa myynnissä eikä niitä saa enää rajoittaa joka nostaa hintoja kun kysyntää on paljon.

Ootko miettinyt hommaamista suoraan Germaaniasta 35 kilowattista? Ei liene kenelläkään suomen päässä mutisemista tehoista, tai ainakin itsellä on aina mennyt niillä tehoilla suomalaisiin rekisteriotteisiin mitä saksan papereissa on ollut. Yhteensä yli 10 pyörää saksasta vuosien varrella hakenut.

Kaksi ollut kuristettua, kumpikaan ei ole ollut tosin 35kw, vaan 72kw (pyörät olivat Kawan ZZ-R1100D ja Honda CBR900RR SC33)

Esim tuollaisen verot pari-kolmesataa euroa.

Honda cbr 600 als Sportler/Supersportler in Falkenberg

Tänään tuli heitettyä jo pikku lenkki, vähän oli kyllä kylmä.

+2,5c näytti mittari kun lähdin ja +½c kun tulin takas :D Hiekkaa on kyllä niin perkeleesti mut noilla isomilla teillä pystyy jo ihan nätisti ajelemaan, kunhan on vaatetta päällä ettei palellu kuoliaaksi.

Ei minkäänlaista kuumotusta päästä ajamaan. Onko se sen merkki, että pitäis laittaa pyörä myyntiin ja vaihtaa harrastusta?

Se on sen merkki, että pitäis laittaa pyörä myyntiin ja vaihtaa toisenlaista tilalle
smoking_25.gif

Mulla on jo enskavanteet mutta mieluummin pidän motot alla. Tietysti kilvettömällä vois olla ihan kiva ajaa, mutta tällä hetkellä ei ole mahdollisuutta säilyttää riittävän lähellä ajopaikkaa. Onko veneet kivoja?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ootko miettinyt hommaamista suoraan Germaaniasta 35 kilowattista? Ei liene kenelläkään suomen päässä mutisemista tehoista, tai ainakin itsellä on aina mennyt niillä tehoilla suomalaisiin rekisteriotteisiin mitä saksan papereissa on ollut. Yhteensä yli 10 pyörää saksasta vuosien varrella hakenut.

Kaksi ollut kuristettua, kumpikaan ei ole ollut tosin 35kw, vaan 72kw (pyörät olivat Kawan ZZ-R1100D ja Honda CBR900RR SC33)

Esim tuollaisen verot pari-kolmesataa euroa.

Honda cbr 600 als Sportler/Supersportler in Falkenberg

Enpä tiennytkään et Saksan maalla ajetaan myös kuristetuilla pyörillä (en oo vaan tullut ajatelleeks mut tottakai siellä ajetaan kun eu-maa), muuten ihan hyvä idea mutta matkoineen ja kuljetuksineen ei kannattavaa mulle, tai säästäis siinä ehkä parisataa mut ei ihan vaivan arvoista lähtee sinne asti kun esim. se kaverin pyörä on 25km päässä.
Tänään sain vastausta fzs omistajalta, kilometrit pitää paikkansa, hän on kolmas omistaja ja ostaessaan pyörän, oli soittanut ensimmäiselle omistajalle joka vahvisti omalta osaltaan kilometrit, toisella omistajalla oli ollut kaks kesää ja nyt kolmannella vissiin 2 kesää. Eka omistaja siis pitänyt aika monta vuotta ja kilometrejä oli tullut joku 12tkm tällä. Käyn huomenna mp-liikkeessä katsomassa samanlaista mutta kuristamatonta, että onko yhtään omantyylinen pyörä ja onko 1000km hakumatkan arvoinen.

PS. Näin tänään 4 prätkää ja miljoona mopoa liikenteessä, täällä turunmaalla paistoi päivällä aurinko oikeen kunnolla ja auringossa oli about 10 astetta lämmintä.

Paremmalle puoliskolle tuli ostettua eilen ruukku, Motonetistä sai Shoein Qwestin 255€ mikä on aika hyvä diili noin niinkun euroonpankin mittapuulla. Kilometrejä ei ihan kamalasti varmaan tolle tule mutta en oikeen jaksa luottaa noihin Lidlin muovikypäriin, tosin onhan noita polykarbonaatteja moneen lähtöön. Olihan tuo myös mukavuudeltaan parasta tossa 150-250€ hintaluokassa.

Itseä himottas päivittää kypärä tohon Shoein GT-Airiin mutta ehkä tämä kausi vielä vanhalla...eikös se teoreettinen vaihtoväli ole 4-5 vuotta joten kohta on ihan "oikea" syykin vaihtaa :D

edit: alko jo eilen oleen pikkasen enemmän kuhinaa MP-liikkeissä. Siellä jo sedät vertaili Rukkan asuja keskenään, mustaa vai mustaa punasella raidalla :D No okei onhan se Rukka jo vähän päivittänyt palettiaan modernimmaksi.

Taas yksi uneton yö lisää ja rupesin ajankuluksi miettimään isäukon ohjeita joiden kuuntelemista oon aika hyvin onnistunut välttämään tässä alkukeväästä. Nyt tosin uppos jopa hiukan tähänkin kalloon, että kun rahatilanne on suht tiukka ja ens vuoden oon intissä, kantsiiko sitä pyörää nyt ostaa väkisin kun nuo myynnissä olevat rajoitetut on ihan paskoja. Että jos ostaiskin vasta ens syksyllä suoraan ison pyörän, sais räplättyä sitä heti intin jälkeen lopputalven ja keväällä heti kelien alkaessa siihen sopiva kortti. Säästäisin kuitenkin tuossa jo kahden vuoden vakuutusmaksut eli 1000e + kaikki käyttökustannukset kahdelta kesältä. Ison pyörän ostoon ois laittaa sit aika paljon enemmän rahaa ja riippuen saanko oikeeta duunia tässä välissä, mun ei välttämättä tarvis ees koskea talletustileihin. Aivan järkyttävää tuskaa se kyllä olis olla vielä kaks kesää ilman pyörää, mut täytyy miettiä hiukan sitä kuuluisaa järjenkäyttöäkin.

Taas yksi uneton yö lisää ja rupesin ajankuluksi miettimään isäukon ohjeita joiden kuuntelemista oon aika hyvin onnistunut välttämään tässä alkukeväästä. Nyt tosin uppos jopa hiukan tähänkin kalloon, että kun rahatilanne on suht tiukka ja ens vuoden oon intissä, kantsiiko sitä pyörää nyt ostaa väkisin kun nuo myynnissä olevat rajoitetut on ihan paskoja. Että jos ostaiskin vasta ens syksyllä suoraan ison pyörän, sais räplättyä sitä heti intin jälkeen lopputalven ja keväällä heti kelien alkaessa siihen sopiva kortti. Säästäisin kuitenkin tuossa jo kahden vuoden vakuutusmaksut eli 1000e + kaikki käyttökustannukset kahdelta kesältä. Ison pyörän ostoon ois laittaa sit aika paljon enemmän rahaa ja riippuen saanko oikeeta duunia tässä välissä, mun ei välttämättä tarvis ees koskea talletustileihin. Aivan järkyttävää tuskaa se kyllä olis olla vielä kaks kesää ilman pyörää, mut täytyy miettiä hiukan sitä kuuluisaa järjenkäyttöäkin.

Mun mielestä sun nyt kannattais veivata tätä asiaa vielä ~3000 viestin verran
smoking_25.gif

Harrastusasioissa ei pidä miettiä järjellä. Jos haluat jotain, osta se. Jos et halua, älä osta. Eikö siellä töissä käydä sen vuoksi, että on rahaa tehdä/toteuttaa itselleen mieluisia asioita? Toki jotkut (esim. minä) saa kiksejä myös säästämisestä, kuolenpahan sitten rikkaana.

Tuohon säästämiseen vois postata sen vitsin tupakoitsijasta ja moralisoivasta naisesta.
Liittyy rahan säästämiseen ja Ferrarin hankkimiseen.

Eli poltatko Harri Johannes Peltonen?
Jos et, ni säästänet ~1500-2000 euroa vuodessa laskutavasta riippuen; sen rahan voi laittaa pyörään ;) Jos, ni lopeta ja toimi em. tavalla.

Perseestä ootella kauden alkamista ko ei oo prätkää tallissa, lauantaillekki povaa ihan kunnon ajokeliä. Nyt ne vehkeet sinne nettimotoon, täällä jo ostajilla rahat polttelee taskuissa.

Ja Hejopel ostaa nyt vaan sen pyörän, tuota jappasua kuuntele enää kukaan. Hajoat kuitenki viimestää kesällä ko kaikki vouhkaa ajamisen riemusta nii sama hypätä kelkkaan. Itellä oli monesti nuorempana käytännössä kaikki ylimääränen raha harrastevehkeissä kiinni ja aina sitä jotenki pärjäs. Kotiväki välillä paheksu vaan tulipahan elettyä ja ajettua. Niinku tossa joku jo sanoki, ei näitä juttuja kannata liikaa järjellä lähtä miettiin.

Äh, kai se on pakko elää sit persaukisena motoristina seuraavat pari vuotta, kun kaveri aikoo ostaa r6r:n, pakkohan mullakin sillon on pyörä olla. Laittelin vanhoja ajokamoja nettiin jos sais muutaman satkun taas ylimäärästä taskuun uusia kamoja varten.
Ps. Matti, aika lähelle mut ei ihan, en oo Harri ja sukunimi ei mennyt ihan nappiin :)
Niin kauan mä kuumeilen ja pohdin kunnes tuonne nettiin napsahtaa sellainen pyörä joka pitää hakea heti, vielä ei oo osunut silmään 100% mieluista. Jos jonkun ~50tkm ajetun vihreen ninjan tai siistin fighterin sais niin ajelisin sillä mielellään persaukisena, mut jos pitää väkisin ostaa joku 90-luvun cbr ja ajella sillä vakiona, niin luultavasti päädyn säästämään ja hankin sit suoraan jonku 900rr firebladen tai r1 ja rullailen ekan kesän pyörätuolilla :)

Kukkuu taas, muutama tunti selattu saksan antimia alle 35kw tehoisia pyöriä ja sieltä löyty kyllä aika montakin kiinnostusta herättävää pyörää, kaikki vielä 750cc tai 900cc niin ei tarvis heti vaihtaa isompaan. Täytyy miettiä hiukan kustannuksia jos 2 hengen voimin lähtis Saksaan pienellä henkilöautolla, ajais pyörän takas satamaan ja laivalla taas takas Suomeen. Hmm... Hullukshan tässä kohta tulee jos ei ala parempia pyöriä ilmestymään nettimotoon.

http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/suzuki-gsx-r-750-srad-gsx-r-arnstein/182825607.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxPowerAsArray=35&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&fuels=PETROL&minPrice=1500&maxPrice=3000&ambitCountry=DE&transmissions=MANUAL_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&minCubicCapacity=750&maxCubicCapacity=1000

E. Näitä mun mopokuumeviestejä lukiessa vois näköjään luulla mulla olevan kakssuuntanen mielialahäiriö tms, ehkä mä koitan hiukan rauhottua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom