Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Taitaa parhaat ajat olla myydä prätkä loppu talvesta kevääseen. Sillon kaikkia polttelee sula asfaltti ja hinku päästä ajaan omalla on kova.

Ei voi vittu ymmärtää noita autojen ja moottoripyörien "ostajia"! Aiemmin parin auton myymisen kohdalla käynyt näin ja nyt kävi prätkän kohdalla. Ekaksi soitellaan innostuneena, että tullaan kattomaan ja hakemaan pois lässynlässynlää, mutta sitten kun sovittu aika alkaa koittamaan niin ei enää toisesta kuulukkaan mitään ja ei edes puhelimeen vastata. Pieniä asioita joo, kunnes lähtee mökiltä kotiin pelkästään prätkän kaupittelu mielessä, muuten olisin jäänyt vielä landelle. Tässä nyt saa sitten turhaan istua sormi perseessä, kun aikuiset ihmiset ei pidä sanastaan kiinni ja sitten vielä pakoilevat, kun perään soitellaan että tuutko vai et! Vituttaa vitttuperkele!

Uskomattoman huonolaatuinen video, mutta parempaakaan ei ole saatavilla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä en ymmärrä noiden kurapyörän näköisten kikottimien fiilistelyä. Blaah boooriiing

Mulla on nyt pahemmanlaatuinen kolmenkympin kriisi, tai itseasiassa varmaan hyvänlaatuinen. En ole koskaan ollut moottoripyörämiehiä, mopoikäisenä vaan tuli rällättyä. 2x ajanut täystehosella pikkulenkin eikä silloinkaan säväyttänyt älyttömästi.

Vaan nyt oon roikkunut nettimoton ilmoituksia selaamassa illat läpeensä, ja aattelin kolmekymppislahjaksi hommata kortin ja prätkän. Yamaha XJR:ää tuossa kuolannut ekaksi pyöräksi. Tunnen hyvin huonosti näitä vehkeitä, siis en ollenkaan käytännössä. Kommentteja ja neuvoja ko. malliin liittyen kaipailisin. Ehkä myös vinkkiä millaisia samantyylisiä pyöriä kannattaisi vertailla, jos löytyisi jotain vielä enempi itseä miellyttävää? Pitää tietty päästä koklaamaan sitten huolella, ettei pelkän nettijuttujen ja pyörän ulkonäön perusteella liikaa retkahda johonkin tiettyyn pyörään... hitto mikä pyöräkuume!

Mulla on nyt pahemmanlaatuinen kolmenkympin kriisi, tai itseasiassa varmaan hyvänlaatuinen. En ole koskaan ollut moottoripyörämiehiä, mopoikäisenä vaan tuli rällättyä. 2x ajanut täystehosella pikkulenkin eikä silloinkaan säväyttänyt älyttömästi.

Vaan nyt oon roikkunut nettimoton ilmoituksia selaamassa illat läpeensä, ja aattelin kolmekymppislahjaksi hommata kortin ja prätkän. Yamaha XJR:ää tuossa kuolannut ekaksi pyöräksi. Tunnen hyvin huonosti näitä vehkeitä, siis en ollenkaan käytännössä. Kommentteja ja neuvoja ko. malliin liittyen kaipailisin. Ehkä myös vinkkiä millaisia samantyylisiä pyöriä kannattaisi vertailla, jos löytyisi jotain vielä enempi itseä miellyttävää? Pitää tietty päästä koklaamaan sitten huolella, ettei pelkän nettijuttujen ja pyörän ulkonäön perusteella liikaa retkahda johonkin tiettyyn pyörään... hitto mikä pyöräkuume!

Suzukilla oli samanlainen. Olikohan nyt Suzuki GSX1400.

suzuki_gsx_1400.jpg

2003XJR1300STATIC08tcm22.jpg

Hondallakin vastaava, CB 1300. Löytyy myös malli melkein joka kokoluokasta. Itse olen ajellut paljon hondan -93 sevenfifty tuutilla. Ihan mahtava cruisailupeli, huomenissa meen taas kyseisellä heittään lenkit.

CB1300:
CB_1300_S5_05_2.webp

Mutta asiaan, toi yammun XJR1300 on mun mielestä hienoin mopo tosta genrestä. Yammu itsessään hiton hyvä peli (itellä kokemusta vaan R1:stä).
Ja mikäli kriisi ei tuu tyydytettyä niin 1300 XJR:iin saa helposti mutkan kiinni;)

Juuh, vähän nettijuttujen perusteella noita Suzukin ja Hondan kikottimia katellut... Jammu taitaa toistaiseksi niistä viedä voiton mun mittareilla. Toki kuten sanottu, pitää koeajamalla sit varmistaa se oma juttu. Ensin kuolasin V-Maxia mut tulin siihen tulokseen että ei ekaksi pyöräksi...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miksei ekaks? Hinnan vai tehojen puolest? . Sitä en oo koskaan ymmärtäny et miks ei tehokasta mopoo ensipyöräks. Se "tehoton" kusiainenkin kiihtyy kuitenkin korkeintaan 4sek 0-100. Onko sillä nyt välii meneekö vähän nopeemmin. Isoa helpompi ajaa kun on vääntöä. Ite ostin ensipyöräks R1. .. Tosin jos katselet 1300 kuutioisia niin johan ne poistuu kivasti

Juuh, vähän nettijuttujen perusteella noita Suzukin ja Hondan kikottimia katellut... Jammu taitaa toistaiseksi niistä viedä voiton mun mittareilla. Toki kuten sanottu, pitää koeajamalla sit varmistaa se oma juttu. Ensin kuolasin V-Maxia mut tulin siihen tulokseen että ei ekaksi pyöräksi...

Kannattaa vertailla myös vakuutuksia, kun noi nyt on aika saman näkösiä ainakin. Suzukin GSXR malliset on ainakin aivan **TUN kalliita vakuuttaa...

Myin oman prätkän tossa keväällä ja mietin uuden ostoa, mutta eipä ole yhtään poltetta enään mopoilemaan. 4 kesä oli alkamassa. Palaako porukalla kuume vuosien jälkeen vai aikansa kutakin?

Myin oman prätkän tossa keväällä ja mietin uuden ostoa, mutta eipä ole yhtään poltetta enään mopoilemaan. 4 kesä oli alkamassa. Palaako porukalla kuume vuosien jälkeen vai aikansa kutakin?

Keväisin sellanen pyöräkuume että voi morjes!

Mun piti lopputalvesta ostaa 7-sarjalainen bemari, mutta kävin sitten BWsä istumassa huvikseni KTM kurapyörämoton päällä ja se oli sitten siinä..

Kokeile erilaista pyörää välillä. Parhaat kokemukset mulla on KTM 530 exc motolla. Sillä pääs laskettelurinteet ylös ja mutkateillä ihan tarpeeks lujaa. Motareilla ei ollu niin hauskaa, mutta eipä siellä körötteleminen muutenkaan.

No kai se on jonkinlaista järjen ääntä takaraivossa ettei isonta muskelia ekaks... Toisaalta why not, mutta tuossa XJR1300 pitäis kyllä potkua riittää ja plussaa myös se että ymmärtääkseni jonkin verran huono ajaa todella kovaa joten toiveita olis kortin säilyttämisestä ;)

Hyvä pointti tuo vakuutusasia.

Kingi-video

Aikanaan kun B-King ilmesty, niin muistaakseni Bike-lehden toimittaja kävi ajamassa/kuvaamassa pärrällä ajoa jossain radalla. Oli aivan helvetin mukava video, kun selosti samalla: "Tuntuu, että pää lähtee irti..", kun kiihdytti jtn pääsuoraa..

XXL Patrol ajeli joskus samaan ratsiaan Jyppilässä, ja kyllähän sitä tuli kuolattua..
Patrol_07_M5TIME.webp

Voi tzizuz tuo uus superduke(vai onko toi superduke enään) on sitte cooool! tää kesä mentii ilman fillaria, oli nelipyöräkesä. jos pistäs kassan pystyy että varaa oravannahat tohon uutee SD:n kunhan vaan saapuu markkinoillle... btw koska tuon jakelu pitäs alkaa? keväällä 2014?

btw koska tuon jakelu pitäs alkaa? keväällä 2014?
Ilmeisesti kai. Niitä harvoja pyöriä, jotka tehtaalta ulos tullessa ovat silkkaa aikuisviihdettä!

"In the wake of several photos leaking from an Austrian factory event for U.S. KTM dealers, a designer for KTM (Kiska) was authorized to release these photos of a seemingly production version of the 2014 KTM 1290 SuperDuke R. You can see more photos on a Kiska designer’s blog. With passenger seat, instruments, turn signals, headlight and license plate holder, this is in all likelihood the production bike that will be officially unveiled at EICMA in Milan in a few month’s time."
- Production KTM 1290 SuperDuke R Pictures Released « MotorcycleDaily.com ? Motorcycle News, Editorials, Product Reviews and Bike Reviews

Blogi: 1290 KTM Super Duke R ? Patriot edition « Custom Bikes « Motorcycles « derestricted

ktm_1290_superduke_r_patriot_01.webp
Miksi ne tekee noista kilpitelineistä tuollaisia 10-siipisiä kääntövälttejä..

Voi tzizuz tuo uus superduke(vai onko toi superduke enään) on sitte cooool! tää kesä mentii ilman fillaria, oli nelipyöräkesä. jos pistäs kassan pystyy että varaa oravannahat tohon uutee SD:n kunhan vaan saapuu markkinoillle... btw koska tuon jakelu pitäs alkaa? keväällä 2014?

Jostain sain sellasen käsityksen että joulukuussa pitäis tulla myyntiin, eli käytännössä ens keväänä semmosen sais sitten alle.

Joululahjat on tänä vuonna helppo hankkia:D

Suositut

Back
Ylös Bottom