Deleted member 43228
Taitaa parhaat ajat olla myydä prätkä loppu talvesta kevääseen. Sillon kaikkia polttelee sula asfaltti ja hinku päästä ajaan omalla on kova.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on nyt pahemmanlaatuinen kolmenkympin kriisi, tai itseasiassa varmaan hyvänlaatuinen. En ole koskaan ollut moottoripyörämiehiä, mopoikäisenä vaan tuli rällättyä. 2x ajanut täystehosella pikkulenkin eikä silloinkaan säväyttänyt älyttömästi.
Vaan nyt oon roikkunut nettimoton ilmoituksia selaamassa illat läpeensä, ja aattelin kolmekymppislahjaksi hommata kortin ja prätkän. Yamaha XJR:ää tuossa kuolannut ekaksi pyöräksi. Tunnen hyvin huonosti näitä vehkeitä, siis en ollenkaan käytännössä. Kommentteja ja neuvoja ko. malliin liittyen kaipailisin. Ehkä myös vinkkiä millaisia samantyylisiä pyöriä kannattaisi vertailla, jos löytyisi jotain vielä enempi itseä miellyttävää? Pitää tietty päästä koklaamaan sitten huolella, ettei pelkän nettijuttujen ja pyörän ulkonäön perusteella liikaa retkahda johonkin tiettyyn pyörään... hitto mikä pyöräkuume!
Mä en ymmärrä noiden kurapyörän näköisten kikottimien fiilistelyä. Blaah boooriiing
Juuh, vähän nettijuttujen perusteella noita Suzukin ja Hondan kikottimia katellut... Jammu taitaa toistaiseksi niistä viedä voiton mun mittareilla. Toki kuten sanottu, pitää koeajamalla sit varmistaa se oma juttu. Ensin kuolasin V-Maxia mut tulin siihen tulokseen että ei ekaksi pyöräksi...
Myin oman prätkän tossa keväällä ja mietin uuden ostoa, mutta eipä ole yhtään poltetta enään mopoilemaan. 4 kesä oli alkamassa. Palaako porukalla kuume vuosien jälkeen vai aikansa kutakin?
Kingi-video
Ilmeisesti kai. Niitä harvoja pyöriä, jotka tehtaalta ulos tullessa ovat silkkaa aikuisviihdettä!btw koska tuon jakelu pitäs alkaa? keväällä 2014?
Miksi ne tekee noista kilpitelineistä tuollaisia 10-siipisiä kääntövälttejä..
Voi tzizuz tuo uus superduke(vai onko toi superduke enään) on sitte cooool! tää kesä mentii ilman fillaria, oli nelipyöräkesä. jos pistäs kassan pystyy että varaa oravannahat tohon uutee SD:n kunhan vaan saapuu markkinoillle... btw koska tuon jakelu pitäs alkaa? keväällä 2014?