Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Putki vois olla vähän sirompi mutta enemmän pistää silmään toi mittari+vilkku-viritelmä, pomppaa melkosesti. Nyt vielä kun näkis perus kotari väreissä.

Laitetaas vähän erilaista välillä..

fd4bc.jpg

Tälläsellä harrastusta aloiteltu kuukauden verran eikä vielä ole kerennyt kyllästyä.

Vaihoin möhkömoton pois ja ostin HD:n. Hahaa!

Siis Buellin...!

Tällä viikolla käynyt 3krt ajelemassa. Olen nähnyt yhteensä 6 poliisiautoa/- moottoripyörää. Menee kyllä fiilis hommaan, kun näkee ensimmäisen maijan...

Eikös sitä pitäisi tulla sellainen turvallisuudentunne, kun näkee poliisit :D

Tällä viikolla käynyt 3krt ajelemassa. Olen nähnyt yhteensä 6 poliisiautoa/- moottoripyörää. Menee kyllä fiilis hommaan, kun näkee ensimmäisen maijan...

Mä ajoin just Loimaalta Espooseen 150km... Varmaan 80km ajoin maijan takana ja kunnes pääsin siitä eroon ni prätkäpoliisi takana loppumatkan...

Mulle tuli ma ja ti semmonen 850km Kymenlaakson ja Uudenmaan alueella, enkä nähny muita skåudeja kuin Porvoon keskustassa yhden parkissa olevan miekkataksin.

Ja :kuvia: siitä Buellista....?

Eipä ihan kauheesti ole tullut Yamahaan kilsoja tänä kesänä, tulee taas poljettu fillarilla helvetisti enemmän ku ajettua prätkällä. Tohon 6 kilsan työmatkaan toi on kuitenkin nyt aika hyvä vehje :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulle tuli ma ja ti semmonen 850km Kymenlaakson ja Uudenmaan alueella, enkä nähny muita skåudeja kuin Porvoon keskustassa yhden parkissa olevan miekkataksin.

Ja :kuvia: siitä Buellista....?

mrniceguy-albums-auto-picture101827-buell.jpg

B_0keA8w32ii06h7JHHqNFYOgZ-iIg9Rrp9QhhCWy_Q.webp
Ei kuulosta kyllä yhtään pahalta. :) Kilometrit, taikka tuo combo. Työkaverilla on nimittäin aivan sama setti mopossa nyt ku sullakin ja ylistää tuota Misukan Poweria yli kaiken. Ite halusin päästä henk.kohtaisesti kokeilemaan noita uusia Road kolmosia, joten katomma kui käy. Ensimmäinen mututuntuma asfalttiin oli kyllä yllättävän lupaava. :)

- - - Updated - - -

Tarkistusmittaus ja huoltotaulukko paljastivat, että 16500km on takarenkaalla takana ja 1.5mm on vielä keskiosan TWI:hin jäljellä matkaa + reuna-alueella milli enemmän. Mittarin lukema on siis tuosta etusormen yläpuolelta. Ihmeen kestävä rengas! Ei vielä juuri ihmeempää kulmiutumistakaan paljosta matka-ajosta huolimatta. Rumasti hetuloille tuo kyllä kuluu, porrasta on joka pykälässä....

ps. jos en ihan väärin päätellyt, taisin maanantaina ostaa sinulta varaosia :)

Ei kait toi nyt niin ruma voi olla, ettei kaupaksi mene!

katso liitettä 101816

Onneks otit sen raudan pois :D

Itellä etujarru vähän jumittaa. Rengas pyörii vapaana joku puol kierrosta tms. , kun pyöräyttää. Tarvis varmaan putsata jarrujen männät oikein huolella ja vähän herkistellä lisää. Sit tarvis ettiä sopiva sivukate, kun nykyisessä pikku murtumia.

Pakkohan se oli ottaa ku ihmiset luuli, että mä lähinnä vaan kaatelen tota pyörää ja sudittelen sitä katolleen!

...se oli "hieman" ruma myös... :D

...se oli "hieman" ruma myös... :D
Kauneus on katsojan silmässä! Ei se nyt niin ruma ollut... Eikä se ulkonäkö ollut ehkä päällimmäisenä mielessä, kun tuli kyseiset metalliputket ostettua. Mutta eipä tullu jalostettua pyörää enempää eikä leikittyä stuntmiestä niin vähän tarpeettomiksi tosiaan jäivät =)

No mulla on tossa vakuutuslasku odottamassa, että jos sen maksat pois ni voit ajella vaikka koko loppukesän, kunnes löytyy uusi omistaja =)

Palijon tulis hintaa mun wannabe moto gp-kuski huviajeluille?

Tarkistusmittaus ja huoltotaulukko paljastivat, että 16500km on takarenkaalla takana ja 1.5mm on vielä keskiosan TWI:hin jäljellä matkaa + reuna-alueella milli enemmän. Mittarin lukema on siis tuosta etusormen yläpuolelta. Ihmeen kestävä rengas! Ei vielä juuri ihmeempää kulmiutumistakaan paljosta matka-ajosta huolimatta. Rumasti hetuloille tuo kyllä kuluu, porrasta on joka pykälässä....

Se on! Ja aivan pirun hyvä ajettava, ainakin omasta mielestä. :)

ps. jos en ihan väärin päätellyt, taisin maanantaina ostaa sinulta varaosia :)

Mie oon erittäin pahoillani kaikesta siitä scheissesta, jonka jouduit kuulemaan. :D Toivottavasti olin edes jokseenkin normaalin olonen. :)

UIjuijui! Pyörä lainassa apaut viikon, niin on se nannaa n. 5v tauon jälkeen. Pikkunen hornetti, kovemmassa vauhissa kyllä tuntuu että ajais löysällä makaranilla, kun ukko ja pyörä heiluu tuulessa. Kokeilin samalla sitten kaverin R1, oli kyllä aikamoinen vehe kun ei oo isommista pyöristä pahemmin kokemusta :wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom