Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mulla on tossa vakuutuslasku odottamassa, että jos sen maksat pois ni voit ajella vaikka koko loppukesän, kunnes löytyy uusi omistaja =)Uhhh. Mie voin ulkoiluttaa sitä sun puolesta sen aikaa ku löydät sille potentiaalisen ostajan?
Tällä viikolla käynyt 3krt ajelemassa. Olen nähnyt yhteensä 6 poliisiautoa/- moottoripyörää. Menee kyllä fiilis hommaan, kun näkee ensimmäisen maijan...
Tällä viikolla käynyt 3krt ajelemassa. Olen nähnyt yhteensä 6 poliisiautoa/- moottoripyörää. Menee kyllä fiilis hommaan, kun näkee ensimmäisen maijan...
Mulle tuli ma ja ti semmonen 850km Kymenlaakson ja Uudenmaan alueella, enkä nähny muita skåudeja kuin Porvoon keskustassa yhden parkissa olevan miekkataksin.
Ja siitä Buellista....?
Ei kuulosta kyllä yhtään pahalta. Kilometrit, taikka tuo combo. Työkaverilla on nimittäin aivan sama setti mopossa nyt ku sullakin ja ylistää tuota Misukan Poweria yli kaiken. Ite halusin päästä henk.kohtaisesti kokeilemaan noita uusia Road kolmosia, joten katomma kui käy. Ensimmäinen mututuntuma asfalttiin oli kyllä yllättävän lupaava.
- - - Updated - - -
Pakkohan se oli ottaa ku ihmiset luuli, että mä lähinnä vaan kaatelen tota pyörää ja sudittelen sitä katolleen!Onneks otit sen raudan pois :D
Pakkohan se oli ottaa ku ihmiset luuli, että mä lähinnä vaan kaatelen tota pyörää ja sudittelen sitä katolleen!
Kauneus on katsojan silmässä! Ei se nyt niin ruma ollut... Eikä se ulkonäkö ollut ehkä päällimmäisenä mielessä, kun tuli kyseiset metalliputket ostettua. Mutta eipä tullu jalostettua pyörää enempää eikä leikittyä stuntmiestä niin vähän tarpeettomiksi tosiaan jäivät =)...se oli "hieman" ruma myös... :D
No mulla on tossa vakuutuslasku odottamassa, että jos sen maksat pois ni voit ajella vaikka koko loppukesän, kunnes löytyy uusi omistaja =)
Tarkistusmittaus ja huoltotaulukko paljastivat, että 16500km on takarenkaalla takana ja 1.5mm on vielä keskiosan TWI:hin jäljellä matkaa + reuna-alueella milli enemmän. Mittarin lukema on siis tuosta etusormen yläpuolelta. Ihmeen kestävä rengas! Ei vielä juuri ihmeempää kulmiutumistakaan paljosta matka-ajosta huolimatta. Rumasti hetuloille tuo kyllä kuluu, porrasta on joka pykälässä....
ps. jos en ihan väärin päätellyt, taisin maanantaina ostaa sinulta varaosia
272,41e.Palijon tulis hintaa mun wannabe moto gp-kuski huviajeluille?
Mie oon erittäin pahoillani kaikesta siitä scheissesta, jonka jouduit kuulemaan. :D Toivottavasti olin edes jokseenkin normaalin olonen.