Moottoripyörä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ajelin vähä mopolla viikonloppuna. 1:27:97 tuli uudeks enkaks Alastarolla.. Kyllä tää tästä, sekunti kerrallaan.
Nyt on GoPro, niin tota videota kestää kattoakkin. Välityksiä on muutettu, -1 +2, eli suhtatukaa mittariin ton mukaan.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
HyperMotardilla ratoja tässä kierrellyt ja ratakuume on semmoinen että kilvetön kyykky hankittava välittömästi...

Hermo menee kun tuosta käytännössä loppuu kulku tuonne 140 jälkeen, sitten kaikki kusiaisia myöten painelee ohi tai karkaa. Kurveissa ja jarruissa sitten saa alkaa etsimään ohituspaikkaa. Pikkuhiljaa keskinopeen puolelle varailin botniaringin liput, mutta pääseepä noikin suorilla ohi jos haluavat. Kuitenkin lähtökohtaisesti se kilvetön laitettava.
 
Mä en ymmärrä noiden kurapyörän näköisten kikottimien fiilistelyä. Blaah boooriiing
Kannattaa kokeilla ennen tylsäksi haukkumista. Itse en voi käsittää miksi jengi ostaa pelkästään katukäyttöön kyykkyjä. Motardeilla on kadullakin jo ihan helvetin hauskaa, eikä tarvi olla satkun päälle lasis.
 
Tuli ostettua hetken mielijohteesta Yammu super tenere. Aikasemmin ollut pelkkiä kyykkyjä, mutta nyt piti kokeilla jotain uutta. Onko jengillä kokemusta moisesta laitteesta? vm-91 750cc
 
Kannattaa kokeilla ennen tylsäksi haukkumista. Itse en voi käsittää miksi jengi ostaa pelkästään katukäyttöön kyykkyjä. Motardeilla on kadullakin jo ihan helvetin hauskaa, eikä tarvi olla satkun päälle lasis.

Onhan noilla crossi/enduro vehkeillä ajanut jostain kymppivuotiaasta asti, mutta ei koskaan ole ollut minkäänlaista mielenkiintoa lähteä kadulle sellasella. Eikä kyllä koskaan ole käynyt mielessäkään lähteä radalle ajamaan mikä tuntuisi olevan melko suosittua myös.
 
Oikea käyttöhän niille onkin ajaa jotain omaa peltotietä ;) Tylsiä kaduilla. Vitsi kun on niin hyvät pätkät ajaa Suomen tiet muoviluodella, että nappasee sen 300km/h lasiin joka kylän keskustassa.
 
Nämä Suomen teiden tylsyydestä ja muusta kummasta valittavat motoristit ovat varmaan sitä samaa väkeä ketä valittaa ajokauden alkupuolella, että onpa tylsää hommaa. Onko toi nyt ihme kun juutuubista katotaan stunttipätkiä tämän tästä, kun joku jenkkijannu teki niin hieno kekkulaa kotarillaan että huhhuh. Hyvä ettei kuallu.

Minä saan mopoilukiksejä ns. vähemmästäkin. Tai siis saisin, jos olis varaa mopoilla nykyään.
 
Jos olis enempi massia, niin käyttöpyöränä olis ehdottomasti esim. Husqvarna 511 SMR tai muu semikisainen smoto, ja kyykky muuttuis kilvettömäksi. Ajoin lauantaina 690 Dukea, olihan se pirun hauska laite pikkuteillä ja hiekalla, mutta vähän enempi potkua kaipais asvaltille.
Tänä vuonna oon ajanut kaks kertaa kadulla tolla kyykyllä (+vieny alustan säätöön). Noh, jos nyt ainakin ens kesän vielä ajelis tuolla, nyt kun tuli laitettua alustakin kuntoon rataa silmällä pitäen, pitää tilailla kaatotappeja akselin päihin että pysyy kunnossa jos liukuu taas asvaltilla :).

Ja jos oikeasti olis massia, niin tallissa olis joku smoto, Panigale tai Agusta kilvissä ja radalle S1000RR. (ja enduro, moottorikelkka, vene...)

Nämä Suomen teiden tylsyydestä ja muusta kummasta valittavat motoristit ovat varmaan sitä samaa väkeä ketä valittaa ajokauden alkupuolella, että onpa tylsää hommaa. Onko toi nyt ihme kun juutuubista katotaan stunttipätkiä tämän tästä, kun joku jenkkijannu teki niin hieno kekkulaa kotarillaan että huhhuh. Hyvä ettei kuallu.

Minä saan mopoilukiksejä ns. vähemmästäkin. Tai siis saisin, jos olis varaa mopoilla nykyään.

Syytän tota rata-ajoa, mikään ei tunnu kadulla enää miltään kyykyllä... Tonnisella kakkosvaihteesta eteenpäin vaijeri kireellä, ja kypärän sisällä toivoo että ois enempi tehoa. Vauhtia pitäs olla koko ajan vähintään rajotus*2. Sen takia supermoto olis hieno käyttöpyöräks, sillä ei tarvii olla vauhtia niin paljon että on hauskaa.
 
Joo siis kyllä jos mullakin oli tarpeeksi rahaa löytyis kyllä leluja joka lähtöön. Ehkä kuitenkin ensin ostaisin jonkun striithaitterin enkä motoa, jos jonkun näppärämmän haluis.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jos pitäis jotain pyörää suositella joka ei ole ainakaan tylsä,niin uusi Ktm Adventure 1290! Mulla on ajokokemusta Busista ja Rytkösistä,mutta tämä Kotari on omalla tavallaan huikein peli millä olen ajanut, ainoo mikä vitutti oli se tärinä! Mutta tylsää ei ollut:D suosittelen tutustumaan.
 
Jos pitäis jotain pyörää suositella joka ei ole ainakaan tylsä,niin uusi Ktm Adventure 1290! Mulla on ajokokemusta Busista ja Rytkösistä,mutta tämä Kotari on omalla tavallaan huikein peli millä olen ajanut, ainoo mikä vitutti oli se tärinä! Mutta tylsää ei ollut:D suosittelen tutustumaan.

Mulla oli 950 SM. hauska peli oli! Noissa uudemmissa on vähän liikaa kyykkypyörää tankin, perän ja penkin muotoilussa ni ei oikein nappaa noi.

Mikä ihmeen tärinä? Oon mä aika monella pyörällä ajanu enkä koskaan oo löytäny tätä tärinää? Tällä hetkellä 1203cc Buelli, eli HDn tekniikkaa. Se tärisee tyhjäkäynnillä vähän, kai.
 
Mulla on tonninen Gikseri, joka on muokattu paremmin omaa käyttöä vastaavaksi. Lyhyemmillä -1, +3 välityksillä sai luonteen heti paljon "leikkisämmäksi" tuonne taajamaräppäilyyn :rock: Vauhtiburniksia yms perus perseilyä tulee harrastettua, eli siitä johtuen myös kaatumaraudat. Oulusta voi bongailla!

12527717.jpg
 
Itellä olis pyörän ostoo edessä ja joku 450--> sm olis kiikaris. Kyllähä se pistää vituttaa ku ei tolla A4 kortilla saa ajaa mitää kunnon sporttii :face:
 
Onko pakkislaisilla kokemusta Aprilia Pegaso 650 tai BMW F 650? Harkinnassa hommata tuollainen katuenduro, mutta olisi hyvä tietää tyyppiviat ja kannattaako laittaa rahojaan kiinni tämänkaltaisiin pyöriin :)
 
Riippuu hyvin pitkälle varmaan käyttötarkoituksesta. Jos ajo on taajamassa pyörimistä, satunnaista matka-ajoa ja hiekkateiden koluamista, ajaa tuollainen katu-/matkaenduro varmasti asiansa. Jos mulla olis varaa pitää pyörää, laittaisin itselleni ison KTM adven :kuola:
 
Back
Ylös Bottom