Moottoripyörä?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
On muuten todella vaikea myydä varsinkin vähän vanhempaa prätkää tällä hetkellä. Luulen että alkaa tuo kovin prätkäbuumi laantua sekä ihmiset ovat oikeasti varovaisia rahan käytön suhteen.

Fml. :( Taijan jättää välliin, ko en mie kerkiä sinne etelän suuntaan ennää ku kaks kertaa tälle kessää..

e. Tai tietenkin, jos mie vaan haen sen röyhkeästi sulta siksi aikaa poies (kunnes löydät sille potentiaalisen ostajan), ni sitte! :D

Jaa emminä tainnut mitään normaalista (ainakaan huonompaan suuntaan) poikkeavaa havaita :D

No siinä tappauksessa teretulemast vaan uudestaan! Luppaan nakata seuraavalla kerralla räkäsempää läppää. :D

Fml. :( Taijan jättää välliin, ko en mie kerkiä sinne etelän suuntaan ennää ku kaks kertaa tälle kessää..

e. Tai tietenkin, jos mie vaan haen sen röyhkeästi sulta siksi aikaa poies (kunnes löydät sille potentiaalisen ostajan), ni sitte! :D
Siinähän sitä sitten oliski selittelemistä, kun joku soittais, että tuun hakee sun mopon ni "jos voisit ihan hetken odottaa, kun se on oulussa (?)"

Siinähän sitä sitten oliski selittelemistä, kun joku soittais, että tuun hakee sun mopon ni "jos voisit ihan hetken odottaa, kun se on oulussa (?)"

Eihän sole muuta ko sanot vain ottavas ensin pienen välipuhelun, sen jälkeen pari-kolome tuntia ja mie olen sielä. :) TADAA! Heleppoa ko mikä.

Onkos porukka tilaillu noita katesarjoja pyöriinsä? Ja lisäksi, onko jotain hyviä linkkejä mistä löytää vaikka käytettyjä katteita? Nettivaraosat tms. on käyty läpi ja Brittien Ebay myöskin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tähän mennessä minä oon vaan käynyt tätä vanhusta ajeluttamassa, mutta tänään kun siitä tuli oma niin täytyy alkaa tutustumaan sen oikkuihin vähän paremmin. :)

mopo.webp

Onkos porukka tilaillu noita katesarjoja pyöriinsä? Ja lisäksi, onko jotain hyviä linkkejä mistä löytää vaikka käytettyjä katteita? Nettivaraosat tms. on käyty läpi ja Brittien Ebay myöskin.

Suomesta oon ostanu yhen katteenpalasen Korvannolta: Moottoripyöräpurkamo Korvanto Oy Just tällä hetkellä vaan lomalla, mut onhan tuol sivuilla aika hyvät listaukset.

Ebaystä tilasin viime vuoden ratakaadon jälkeen kiinankatteet ihan vaan hakusanalla "merkki malli fairings". Tuli tältä myyjältä: eBay My World - hksupersport
Toimitus parissa viikossa, tulliin jäi kyllä, siitä tuli vähän lisähintaa. Ei menny kyllä ihan heittämällä paikallee, about joka palaseen sai näyttää dremeliä tai poraa. Mutta tuohon hintaan oon erittäin tyytyväinen. Ja tuli siitä hyvän näköinenkin:
_N290065.jpg

Viime viikolla oli tosiaan kolme ratapäivää auto24ringillä, jännä rata, vieläpä vastapäivään. Tässä vähän huonompilaatuisempaa kuvaa, tossa taidettiin ajaa jotain 1:25 pintaan.
5:43 meinas olla ohjelmaa.. Tollasia tuli muutama parissa avauksessa, eipä siinä, lisää hanaa!

1075359_10151560770923918_727587737_o.webp

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^Jollain kiinakamerallako sää tuon oot kuvannu? Ei paljon mitään vakausta ollu tuossa kuvassa kun asfaltti vaan aaltoili välillä. Oliko kallis reissu muuten mennä sinne Viroon?

^Jollain kiinakamerallako sää tuon oot kuvannu? Ei paljon mitään vakausta ollu tuossa kuvassa kun asfaltti vaan aaltoili välillä. Oliko kallis reissu muuten mennä sinne Viroon?

Joo, perus md-80 jesarilla kii pleksiin, kuvaa kaiken 8€ arvosta.
No, mitä se nyt on.. Peräkärry maksaa vähän reilummin lauttaan, siit 130km Pärnuhun, majotukset ja syömiset yms siellä.. Rata on jotain pitkälle toista tonnia/päivä, mut moottoripyora.orgin reissuhan toi oli ni 50e/päivä/nenä oli maksu.

Onks toi ihan 07-08vm. zx-6r? Onko moottoripuoli saanut mitään päivityksiä?

07 zx-10r. Eio mitään ihmeellistä tehty koneeseen, löylyä löytyy mun tarpeisiin vakionakin...
Etujarrusatulat vaihtui alkukesästä Nissiniin, koska ton vuosimallin tokicot oli susipaskat. Kaikki letkut on teräspunosta, kahvat yms vaihdettu.. Nyt pystyy ajelemaan radallakin yhellä sormella jarruttaen eikä jarru puudu missään vaiheessa.
Putki ei mee enää takasatulan alta, rumathan ne alkuperäiset oli.
Alusta on just tällä hetkellä motovillellä laitettavana & säädettävänä, takaiskariin vaihdetaan uudet ja paremmin säädettävät sisuskalut (venttiilit ja männät yms), keula putsataan. Ja jäykempi jousi on jo.. Jos sillä sais ton takarenkaan säilymään paremmin. Takanen parin ratapäivän jäljiltä: http://www.kahvipannu.fi/~puka/paste/michelin.JPG Toki kaasukädessäkin on vikaa..
Säädettävät jalkatapit ja vaihdekaavio käännetty. Kääntäminen helpotti ajoa huomattavasti.
3-4.8. Alastarossa näkee miten alustasäädöt vaikuttaa. :)

Suomesta oon ostanu yhen katteenpalasen Korvannolta: Moottoripyöräpurkamo Korvanto Oy Just tällä hetkellä vaan lomalla, mut onhan tuol sivuilla aika hyvät listaukset.

Ebaystä tilasin viime vuoden ratakaadon jälkeen kiinankatteet ihan vaan hakusanalla "merkki malli fairings". Tuli tältä myyjältä: eBay My World - hksupersport
Toimitus parissa viikossa, tulliin jäi kyllä, siitä tuli vähän lisähintaa. Ei menny kyllä ihan heittämällä paikallee, about joka palaseen sai näyttää dremeliä tai poraa. Mutta tuohon hintaan oon erittäin tyytyväinen. Ja tuli siitä hyvän näköinenkin:

Oon koittanu ettiä noita purkupaikkoja kanssa. Joka puolella löytyy vasenta alakatetta, muttei keskikatetta. Se varmaan hajoaa aina ensimmäisenä, jos kaatuu. Noita kinukkifirmoja löytyy useampia. Toi sun firma varmaan oli paskemmasta päästä, ehkä, kun ei suoraan sopinu.

Tadan mennä vaihtaan nappuoiden tilalle kotariin smotot. On tullut nappuloilla ajettua nyt melkein koko keskikesä. On vaan niin siistiä, kun pääsee lähteen joka polun varresta mettään. Keulintareeni on vaan jäänyt vähemmälle, joten pitäis sitä mennä reenaan. Piti ennen juhannusta mennä niin pitkää siivua kuin haluaa, mutta ei paljon oo tullut reenattua, joten se lupaus jäi lunastamatta.

Ei tunnu kyllä pyörä menevän kaupaksi sitten millään. Jotain kuppasia vaihdokkeja tarjotaan vaan vaihdossa. Hintakin sen 20 % halvempi kun muutamalla samanlaisella pyörällä. Mikä siinä nyt oikein on. Onko kaikki motoristit pa tai työttömiä? :face:

Motskat on niitä, mistä on helpoin tinkiä jo silloin ku alkaa näyttää et menis huonompaan suuntaan. Minkälaista mopoo myyt? Ite möin toukokuussa supermoton vekka, meni aika nopsaan. Heti oli kiinnostuneita ja toinen koeajaja vei pois. Hinta oli ihan ok ikään ja kilometreihin nähden.

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom