Joo kurapyöräily on tosi halpaa. :D
Pitää olla se pyörä, josta hajoaa aina jotain kun sen kanssa kerii, rauhallisestihan ei ajella. Ja märällä kurakelillä pyörä kuluu aivan helvetistisi, laakereita ja kulutusmuoveja saa olla uusimassa. Ja se pyörä pitää jollain saada ajomestoille, koska nappulat sulaa alle mikäli niillä asvaltilla ajelee, eli tarvii kärryn - mielellään sellasen missä on koppa päällä, mieluummin kuitenkin koppikärry ja seisontakorkeudella tottakai. Ja tarvii jonkun millä sitä kärryä kiskoo, eli auto ja vetokoukku hankintaan. Eikä kärryä tietenkään millään kauppakasseilla vedetä vaan pitää olla nelivetomaasturi. Ja sitten se kuranen pyörä pitää pestä, eli pitää pihalle rakentaa pesupaikka. Paitsi että sitä ennen pitää hankkia kämppä jossa on tarpeeksi iso piha. Ja kun pyörä on pesty on aika tarkistaa vauriot ja fiksata pelit ja pensselit seuraavaa tuhoamiskertaa varten, eli tarvitsee tallin - mielellään oman ja edellä mainitun asumuksen välittömästä läheisyydestä jotta sinne jaksaa raahata luunsa ilman suurempaa matkustamista. Ja kun tulee kylmemmät kelit pitää kärry vaihtaa sellaseen missä on kaasulämppäri, jotta voi lämmitellä rundien välissä. Tai ostaa täyspitkä ja korkea sprintteri jossa on pidennetyssä ohjaamossa ilmawebasto, jossa voi kavereiden kanssa lämmitellä. Ja suihkukin siellä pitää olla, ei ne varikkotytöt tykkää hikisistä ukoista. Ja sprintteriin tarvii kuorkkikortin, joten vaimo ei voi sillä ajaa eli sille pitää hankkia oma kauppakassi. Ja sprintteri on niin pitkäkin ettei se mahdu minnekään taajama-alueelle parkkiin, vaan pitää hankkia omakotitalo jostain haja-asutusalueelta jajajaja....
Taidan mennä nukkumaan, josko taas lauantaina ehtisi kurapyöräilemään! :D