Ai hitto kun on hienoo kun mulla on niin viilee mutsi. Vaimo oli kuulemma miettinyt jos ilmottais mut mopokouluun, siis hankkimaan moottoripyöräkortin. Ihan siis synttärilahjaksi, kun tulee tasaluku mittariin. Se oli ehdottanut meidän porukoille, että jos ne vähän osallistuu myös siihen. Isäukko oli tietysti mukana, kun on itsekin vannoutunut mopoilija ja HD-mies. Äiti sen sijaan oli niin vastaan kun olla voi, koska ne moottoripyörät on sellaisia tappovehkeitä. Sama laulu kuin 15 vuotta sitten, kun halusin mopon. No ei siinä mitään, kyllä isäukko mulle mopon hankki ja äidin oli pakko tyytyä tilanteeseen. Sama tässä nyt tulee tapahtumaan, eli kortin tulen joka tapauksessa ajamaan jossain vaiheessa, oli äiti mitä mieltä hyvänsä. Ihme vaan kun täytyy aina olla vastaan ja tietää varmaan ettei se edes mitään auta ja täytyy sen takia sitten olla osallistumatta.
Jos sais nyt sen kortin ajettua, niin vois sen pärränkin joskus saada. Oli kyllä hieno ajatus emännältä ja melkein liikutuin kun se kertoi sellaista ajatelleensa. Paras lahjaidea vähään aikaan, enkä uskonut että se sellaista keksisi, varsinkin kun olen kortista ja pyörästä puhunut aika harvakseltaan. Harmi vaan kun se yllätys nyt pilattiin yhden vastarannan kiiskin takia.
Ootko jo miettinyt että millasta pyörää lähet katteleen, kun sen aika tulee?
Ostakaa mun kotari!
Pakkislaisille 5700e!
http://www.nettimoto.com/ktm/530/1359052