Moottoripyörä?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ostakee R1 niin ette jää jalkoihin. Mielestäni paras ajettavuus kilokyykyistä. Itsellä hakusessa jotain ihan muuta niin siksi myynnissä.
http://www.nettimoto.com/yamaha/yzf-r1/1359893

Kaikki mulle nyt heti.. Tuli laitettua kello soimaan aamukuudelta. Seittemältä R1 kohti Espoota, matkaa 250km, "katsomaan" kotaria:)

Hemmetin hyvin kulkee 690 SMC myös maantienopeuksissa;) ja tarvii huomauttaa bikeworldiä ettei laittaisi enää heliumia eturenkaisiin.. Öhöm

Kaikki mulle nyt heti.. Tuli laitettua kello soimaan aamukuudelta. Seittemältä R1 kohti Espoota, matkaa 250km, "katsomaan" kotaria:)

Hemmetin hyvin kulkee 690 SMC myös maantienopeuksissa;) ja tarvii huomauttaa bikeworldiä ettei laittaisi enää heliumia eturenkaisiin.. Öhöm

Onneksi olkoon!

Joo tuntuu olevan omassanikin heliumia etupallossa. Lisäksi se tuntuu välillä muutenkin lähtevän lentoon, eikä virkavalta oikein pidä siitä.

Omassa kans sama vika. Tosin kun mittari näyttää 130-140km/h, niin rajotin lopettaa sen ilon. Pitäis opetella nostamaan kytkimellä toi keula.. Nyt onnistuu vaan säälittävät vauhtikeulat :D On muuten hieno fiilis kun saa keulan nousemaan ja joku 1-5m keulittua :rock: Ei auta kun reeniäreeniäreeniä....

PS: Slotten projektia ollut erittäin mukava seurata ja onnea ekan käynnistymisen johdosta! Se on mahtava tunne kun alkaa jo usko loppua ja turhauttaa kunnes vihdoin saa sen projektipyörän pärähtämään käyntiin ja into herää taas aivan uudella tavalla :) nyt ekaa ajokertaa odotellessa

Tänks! Toisella forkalla ollut vähän enemmän päivityksiä asian suhteen.. vielä on tosiaan perkeleesti tekemistä. Tänään sain uudet nakit paikoilleen. On se perkele vaikeaa puuhaa, sain vanhat vaivoin pois dremeliä käyttäen, ei mitään toivoa millään perinteisillä keinoilla. Vein suosiolla Stormiin ja avasin taas lompakkoa.. jospa tää rahanmeno kohta loppuisi. :)

Onneksi olkoon!

Joo tuntuu olevan omassanikin heliumia etupallossa. Lisäksi se tuntuu välillä muutenkin lähtevän lentoon, eikä virkavalta oikein pidä siitä.

Kiitos! Keulii tosiaan tahtomatta 1-2:lla kiihdyttäessä. Itseä ei haittaa, hymy nousee korville:) virkavallalta en viitsi edes kysyy..
Ja kytkinkeulimista koitan vältellä toistaiseksi, menis kummiksi överiks.

Jonkin verran opettelua ajamisessa kun on tottunut rykkösellä päästelemään. Kotarissa tulee rajotin vastaan hetkessä ja siihen stoppaa meno. R1:llä kun pääsi 170kmh ykkösellä. Vaihteet täytyy vaihtaa kunnolla.

Yllätti miten hyvä on päästää maantiellä. Tiukan aikataulun sanelemana jouduin palaamaan pääteitä pitkin, 25km motaria ja 220km maantietä. Tuuli ei riepotellut oikeestaan yhtään. Aika lujaahan tää kulkee motoksi:) mut ONNEKS ei lähellekään r1 vauhtia.

Btw miltä näyttää kyynärpäässä??

Isle of Man. Tuonne tekisi mieli lähteä joskus katsomaan paikanpäälle. Oma itsesuojeluvaisto ei antaisi ajaa tuolla tuommoista vauhtia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Isle of Man. Tuonne tekisi mieli lähteä joskus katsomaan paikanpäälle. Oma itsesuojeluvaisto ei antaisi ajaa tuolla tuommoista vauhtia.

Tuskin antaisi monella muullakaan ja ajotaidoista puhuttaessa vielä harvemmalla. Oon miettiny miten hitossa ne kuskit muistaa tollasen pitkän radan ulkoa. Jossain haastattelussa Guy Martin kertoi, että yhden mutkan muistaa siitä, että niin pitkään saa paahtaa lämä pohjassa kunnes silmäkulmaan tulee jokin mökki näkyviin :) Tuossa on kuitenkin sen verran pienet marginaalit, että kun sekunnilla parilla missaa jonkin taiton niin tulee vähän kipiää. Timo Paavilainenhan tuolla ajoi 1994. Kertoi, että elämänsä pelottavin kokemus moottoripyörällä, mutta samalla myös taloudellisesti kannattavin.

Pienemmän mittakaavan helpotusta voi käydä hakemassa elokuun ekana viikonloppuna Räyskälästä missä asfaltista tehdyllä enduroradalla ajetaan RR:n SM:ää.

Kiitos! Keulii tosiaan tahtomatta 1-2:lla kiihdyttäessä. Itseä ei haittaa, hymy nousee korville:) virkavallalta en viitsi edes kysyy..
Ja kytkinkeulimista koitan vältellä toistaiseksi, menis kummiksi överiks.

Jonkin verran opettelua ajamisessa kun on tottunut rykkösellä päästelemään. Kotarissa tulee rajotin vastaan hetkessä ja siihen stoppaa meno. R1:llä kun pääsi 170kmh ykkösellä. Vaihteet täytyy vaihtaa kunnolla.

Yllätti miten hyvä on päästää maantiellä. Tiukan aikataulun sanelemana jouduin palaamaan pääteitä pitkin, 25km motaria ja 220km maantietä. Tuuli ei riepotellut oikeestaan yhtään. Aika lujaahan tää kulkee motoksi:) mut ONNEKS ei lähellekään r1 vauhtia.

Btw miltä näyttää kyynärpäässä??

Kyynärpäässä on iho aika tiukalla :D Muuten ok.... Tai no, tänään meni vähän hermot koiraan ja otin siitä tolla kädellä kiinni, ni taitaa olla murtunu nyt sitte...

Tullu noita jänniä tilanteita muutama tolla kotarilla. Ekaksikaan, en suosittele keulimaan märällä asfaltilla, ainakaan pitkiä matkoja. Sillä kun eturengas pysähtyy ja pitäisi tulla alas satasen vauhdista, menee meno aikamoiseksi rodeoksi... Sitten kannattaa myös eka lämmitellä renkaat kunnolla ennenku kanttailee. Meinas lähtee takafillari mutkassa vähän omaa reittiään, ja ihan hyvässä kulmassakin tuli oltua.

Huhhuh, täydellisen sairaan näköistä menoa tuolla Isle of Manissa. Vuosien 1907-2009 välissä 237 kuolemaa harkoissa ja kilpailuissa yhteenlaskettuna..

Mies sai vissiin "häälahjaksi" IOM-leffan 3d:nä. Ei huva kun yks on uhonnut että sinne tars mennä ens vuonna ajamaan. Mun mielestä aivan älytön ajatus..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Uuden penkin prototyyppi nr. 1. Pitänee tehdä vähän pidempi kuin mitä tuo ensimmäinen hahmottelupala on.
NOKIA%20Lumia%20800_000584.jpg

Muodoksi ajattelin hieman café-maista kumpua taakse, vähän kuin tässä kuvassa mutta vähän terävämmät kulmat. Niin ja itse yritän tehdä.. huoh :D

1975-honda-cb750-cafe-racer-01.jpg

Edittiä, tässä vielä muutama makee penkki mitä voisi yrittää jäljitellä:

triumph-bonneville-cafe-racer-3.jpg

sr500-cafe-racer.jpg

Tää on ihan huippuhieno. Yamaha Virago alunperin :D
yamaha-virago-920-1.jpg

Hiton hieno projekti. Cafe raaserit on ihan törkeen siistejä, eritoten moto mucci -mopot, mitkä sulla taisikin olla esikuvana. Haaveissa on alottaa oma cafe projekti, kunhan saan autotallillisen talon. Ei tosin supermoton voittanutta kun ajamaan päästään;)

Toinen juttu, vitun vittu, ajosaappasta jumittu vetoketju ylös. Ei vitullakaan auki. Kiskoin sen vetojutun irti. Saapas ei lähtenyt jalasta vetoketju ylhäällä. Piti sitten hakee leathemanit ja kiskoo ylivoimalla ketju auki, paskoen samalla kaikki hampaat ketjusta.
Pakko kai men saapaskaupoille huomen. Pari sivua takasin oli saapaskeskustelua... Millaiset crossikengät on katukäytös? Sopis moton henkeen. Itsellä ollut vaan touring henkiset sporttisaappaat. Vakavasti oon harkinnu myös lyhytvartisia kenkiä. ..??

Mies sai vissiin "häälahjaksi" IOM-leffan 3d:nä. Ei huva kun yks on uhonnut että sinne tars mennä ens vuonna ajamaan. Mun mielestä aivan älytön ajatus..

Toivottavasti on miehellä kohtuullinen määrä ajotunteja ja vähän meriittejäkin alla niin saattaa helpottaa asfaltti-ihottuman välttämistä. Ai niin ja täysverinen superbike alla, vaikka kyllähän ne turistit käy "Mad Sundayn" aikana pelit kilpaa pusikkoon vetämässä. Noista kuolonuhreista mun käsityksen mukaan aika moni on tullut juurikin tuona turisti-sunnuntaina. Connor Cumminsin kaato oli kyllä spektaakkelimainen. Käsittämätön selviytyminen.

slotte hommasitko mistä nuo CX:n uudet takaiskarit? Onko varmaan jäykemmät kuin vanhat, mutta kuinka paljon (sillee pers tuntumalla) :)
Oma cx kaipaa uusia ja olen tässä katellut juuri tuolla värityksellä.

Toivottavasti on miehellä kohtuullinen määrä ajotunteja ja vähän meriittejäkin alla niin saattaa helpottaa asfaltti-ihottuman välttämistä. Ai niin ja täysverinen superbike alla, vaikka kyllähän ne turistit käy "Mad Sundayn" aikana pelit kilpaa pusikkoon vetämässä. Noista kuolonuhreista mun käsityksen mukaan aika moni on tullut juurikin tuona turisti-sunnuntaina. Connor Cumminsin kaato oli kyllä spektaakkelimainen. Käsittämätön selviytyminen.

Olis kyllä maailma siisteintä päästä tykittämään toi rata jollain uberpyörällä :D Ihan sama vaikka lähtis henki :D

Olis kyllä maailma siisteintä päästä tykittämään toi rata jollain uberpyörällä :D Ihan sama vaikka lähtis henki :D

Mä voisin tykittää ihan Suomessakin kisaa, jos olis vähän paksumpi lompakko. Sellaset 10 mutkaa voi vielä ulkoo muistaakin :D

Aika moni noista Isle Of Man ukkeleista käy vielä loppuvuodesta kokeilemassa onneaan Macau:ssa. Vaikka ei tuollaisiin keskinopeuksiin päästäkään, on rata on täysin vallien ympäröimä niin saa ainakin mulla adrenaalit pintaan pelkästä katsomisesta.

No sen verran on tuota kaikkea ettei ole Mad Sundayhin osallistumassa sentään. En vaan silti pidä jutusta ollenkaan. :( :itku:

Ai hitto kun on hienoo kun mulla on niin viilee mutsi. Vaimo oli kuulemma miettinyt jos ilmottais mut mopokouluun, siis hankkimaan moottoripyöräkortin. Ihan siis synttärilahjaksi, kun tulee tasaluku mittariin. Se oli ehdottanut meidän porukoille, että jos ne vähän osallistuu myös siihen. Isäukko oli tietysti mukana, kun on itsekin vannoutunut mopoilija ja HD-mies. Äiti sen sijaan oli niin vastaan kun olla voi, koska ne moottoripyörät on sellaisia tappovehkeitä. Sama laulu kuin 15 vuotta sitten, kun halusin mopon. No ei siinä mitään, kyllä isäukko mulle mopon hankki ja äidin oli pakko tyytyä tilanteeseen. Sama tässä nyt tulee tapahtumaan, eli kortin tulen joka tapauksessa ajamaan jossain vaiheessa, oli äiti mitä mieltä hyvänsä. Ihme vaan kun täytyy aina olla vastaan ja tietää varmaan ettei se edes mitään auta ja täytyy sen takia sitten olla osallistumatta.

Jos sais nyt sen kortin ajettua, niin vois sen pärränkin joskus saada. Oli kyllä hieno ajatus emännältä ja melkein liikutuin kun se kertoi sellaista ajatelleensa. Paras lahjaidea vähään aikaan, enkä uskonut että se sellaista keksisi, varsinkin kun olen kortista ja pyörästä puhunut aika harvakseltaan. Harmi vaan kun se yllätys nyt pilattiin yhden vastarannan kiiskin takia.

^No äiti haluaa vaan pitää sut turvassa puusilmäautoilijoilta.. Nykyään porukat kyselee, että opinko mtn jos on sattunut heittää lipat :D IOMia olisi mahtava päästä seuraamaan paikan päältä! Päästää vaa sopivaan kohtaan näkemään, kun pyörät viilettää tuhatta ja sataa ohi!

Tästä vähän rennompaa ajoa..
[video=vimeo;45711296]http://vimeo.com/45711296[/video]

Suositut

Back
Ylös Bottom