Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa, livenä en ole nähnyt, tai kiinnittänyt huomiota, niin paha sanoa, mutta kuvia kun olen katsonut, niin samanlaiset karmeat tötteröt ne on kuin edellisessä mallissa. Ja ne ensimmäisen mallin päällekkäiset ohuet putket vasta kamalat on. Kaikista hirveimmät.
Prään..
Melkosta köröttelyä, ekaa kertaa radalla tänä vuonna, eka setti, ehkä kolmas kierros.. Ja viime vuonna viimeisin kierros meni hiekkojen kautta.. (joojoo, hidasta menoa kumminkin)
Suosittelen vielä harkitsemaan tuota itse tekemistä tässä asiassa :D pari noita cafe projekteja takana ja sanoisin kyllä että se on työstä se osuus jonka kaikista mieluiten passittaa ammattilaiselle :D suht edullista ja se on oikeasti niin helvetin hermojaraastavaa puuhaa ettei ole toista. Mutta jos tähän oikeasti ryhdyt niin onnea matkaan!Uuden penkin prototyyppi nr. 1. Pitänee tehdä vähän pidempi kuin mitä tuo ensimmäinen hahmottelupala on.
Muodoksi ajattelin hieman café-maista kumpua taakse, vähän kuin tässä kuvassa mutta vähän terävämmät kulmat. Niin ja itse yritän tehdä.. huoh :D
^Bongasin toisaalta jo mutta naurattaako :D ja eihän menny muuta paskaksi?
Eikai Lanen kannata taka-akselia alkaa pidentää, jos siitä kikkailua/stunttipyörä tulee, niin pitää orkkiksena, on sitten mukava suljetulla alueella vähän hyttiä nostaa. Omassa RR:ssä oli 15cm pidennetty taka-aksilaa ja siinä vaiheessa kun keula hyppäs ilmaan, alkoi kuskilla valua kusi pulttuun, sen verta korkealla eturengas halkoo ilmaa!
Itsellä on bussissa vahvistettu vetopakka ja +5 takaratas n.8,5" jatkolle.. Lähtee mukavammin suttaamaan kytkin pommin antaessa. Riippuen tilanteesta himmailen vauhtia etujarrulla tai sitten annan vauhdin kiihtyä. Elä kuitenkaan pumppaa sitä kaasua, kun vehkeet on linkussa. Tulee haisaiderit äkkiä.. Ja mitä enemmän renkaalla pyörimisnopeutta vrt pyörän vauhti -> sitä enemmän savua..Välejä aattelin samantien laittaa lyhyemmiks, jonku tollaset perus -1 eteen ja +3 taakse, pitäs kaikissa näissä nykypyörissä tuoda vähän tota leikkisyyttä. Joku joka tota viivanjättöä harrastaa vois kertoa että kannattaako tuo, helpompiha se on sutia kun pyörien nopeusero on isompi, eli pitkät välit?.
On, mutta oli se opetteleminen tuollakin.. Ei se autuaaksi tehnyt alussa, mutta myöhemmin jotenkin onnistunut..Isot pojat kerto että tollane bussi ois helpompi vetää kuin 600cc, koska potkua on niin paljon että ei oikeen voi olla sutimatta kun näpäyttää ja ei lähe keula niin herkästi alta.
Vanhalla pyörällä mentiin välillä pitkän matkaa etunen lukossa, kun kokeile burnista vauhista. Sitten mamoillessa laskin asvalttia päälleen myöhemmässä vaiheessa. Itse kokeilin alussa sitä luistoa märällä asvaltilla ilman etujarrua, ei ollu turvallista mutta ei se vauhti noussu mihinkään..Kuulemma pahin tilanne on jos mamoilee vähän laiskemmalla pyörällä eikä uskalla oikeasti näpäyttää kytkintä ja vetästä kahvaa pohjaan
Kiitoksia neuvoista, pitääkin laittaa ylös toi, itellä ei oikeastaan ole yhtään käsitystä miten pyörä käyttäytyy kun takanen on irti ja vauhtia reippaammin.
Suosittelen vielä harkitsemaan tuota itse tekemistä tässä asiassa :D pari noita cafe projekteja takana ja sanoisin kyllä että se on työstä se osuus jonka kaikista mieluiten passittaa ammattilaiselle :D suht edullista ja se on oikeasti niin helvetin hermojaraastavaa puuhaa ettei ole toista. Mutta jos tähän oikeasti ryhdyt niin onnea matkaan!