Onkos täällä ratakuskeja/harrastelijoita? Itse hiukan hurahtanut kyseiseen hommaan!
Virtasalmella pari päivää käyty tänä kesänä ajamassa. Pyöränä KTM SuperDuke ja toistaiseksi paras kierros käsiajalla 1:47 :D
Olis kiva kuulla muiden aikoja ratahommista. Tässä joutuu jo harkitsemaan jotain enemmän rataystävällistä pyörää, mutta kyllä tuntuu tuollakin pärjäävän ihan hyvin! Huippunopeudessa vaan joutuu taipumaan aika paljon..
ja EDIT: On saanut aika paljon uutta oppia myös kadulla ajamiseen! Hommasta tullut paljon varmempaa ja sujuvampaa.
Kyllähän sitä rataa on tullut ajeltua enemmän ja vähemmän vissiin jo 5 vuotta. Viime vuonna ei tainnut tulla ajeltua kuin 3 päivää mutta tänä vuonna ratapäiviä kertyy vissiin reilu 10. Rata-ajot tulee ajeltua samalla vm04 zx-10r kawalla kuin muutkin ajot, ihan käypä peli vaikka alkaakin ikää jo olemaan kohta. Ei ehkä maailman helpoin joka tilanteessa mutta itse olen kyllä tykännyt radallakin tuosta. Vauhdit ovat vähän radasta riippuen nopean ryhmän hitaammasta päästä, kemoralla meni viimeksi vissiin 1.17
Superdukella kyllä pärjää melko pitkälle varsinkin jos ei pidä sitä kaikista leveintä ohjaustankoa siinä ja on sopivaa kumia alla. Itse olen tämän kesän ajanut kisakuskeilta ostetuilla käytetyillä renkailla, rahaa on säästynyt aika paljon normaaleihin rengaskuluihin verrattuna mutta joutuupa noita puolikuntoisia kumeja vaihtelemaankin melkein joka reissulle uusia.