Moottoripyörä?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Onkos täällä ratakuskeja/harrastelijoita? Itse hiukan hurahtanut kyseiseen hommaan! :)

Virtasalmella pari päivää käyty tänä kesänä ajamassa. Pyöränä KTM SuperDuke ja toistaiseksi paras kierros käsiajalla 1:47 :D

Olis kiva kuulla muiden aikoja ratahommista. Tässä joutuu jo harkitsemaan jotain enemmän rataystävällistä pyörää, mutta kyllä tuntuu tuollakin pärjäävän ihan hyvin! Huippunopeudessa vaan joutuu taipumaan aika paljon..

ja EDIT: On saanut aika paljon uutta oppia myös kadulla ajamiseen! Hommasta tullut paljon varmempaa ja sujuvampaa.

Kyllähän sitä rataa on tullut ajeltua enemmän ja vähemmän vissiin jo 5 vuotta. Viime vuonna ei tainnut tulla ajeltua kuin 3 päivää mutta tänä vuonna ratapäiviä kertyy vissiin reilu 10. Rata-ajot tulee ajeltua samalla vm04 zx-10r kawalla kuin muutkin ajot, ihan käypä peli vaikka alkaakin ikää jo olemaan kohta. Ei ehkä maailman helpoin joka tilanteessa mutta itse olen kyllä tykännyt radallakin tuosta. Vauhdit ovat vähän radasta riippuen nopean ryhmän hitaammasta päästä, kemoralla meni viimeksi vissiin 1.17

Superdukella kyllä pärjää melko pitkälle varsinkin jos ei pidä sitä kaikista leveintä ohjaustankoa siinä ja on sopivaa kumia alla. Itse olen tämän kesän ajanut kisakuskeilta ostetuilla käytetyillä renkailla, rahaa on säästynyt aika paljon normaaleihin rengaskuluihin verrattuna mutta joutuupa noita puolikuntoisia kumeja vaihtelemaankin melkein joka reissulle uusia.

^
Itse juuri myin samaisen 04 -vuoden ZX-10R Kawan. Päätin luopua, kun ajokortti ja henki vielä tallella. Helvetin hyvä pyörä se on edelleen vaikka hieman ikääkin on. Ulkonäkö ja muotoilu on myös yksi parhaista mitä kilokyykkyjen saralla on nähty. Ei tosin kovin helppo ajettava ja vaatii totuttelua, kun on hieman repivä luonteinen kun teho tulee aika rajusti ulos ja tämä kaikki yhdistettynä lyhyeen akseliväliin ja alhaiseen painoon. Ohjausiskari on must hieman kovemmassa ajossa ellei tykkää rodeosta. Hauskuuskerroin kuitenkin enemmän kuin kohdallaan kyseisen pyörän kanssa :) Monetkohan kerrat se onkaan osoittanut etutassua taivaalle +200km/h vauhdeissa ja piirtänyt eturenkaalla mustaa viivaa tiehen :rolleyes:

Onkos täällä ratakuskeja/harrastelijoita? Itse hiukan hurahtanut kyseiseen hommaan! :)

Virtasalmella pari päivää käyty tänä kesänä ajamassa. Pyöränä KTM SuperDuke ja toistaiseksi paras kierros käsiajalla 1:47 :D

Olis kiva kuulla muiden aikoja ratahommista. Tässä joutuu jo harkitsemaan jotain enemmän rataystävällistä pyörää, mutta kyllä tuntuu tuollakin pärjäävän ihan hyvin! Huippunopeudessa vaan joutuu taipumaan aika paljon..

ja EDIT: On saanut aika paljon uutta oppia myös kadulla ajamiseen! Hommasta tullut paljon varmempaa ja sujuvampaa.

Juuri tällä hetkellä ei ole ratailut päällä, mutta kyllä siellä pari vuotta tuli pyörittyä melko tiiviisti. Ajoista nyt ei kauheasti jäänyt kerrottavaa ja ne mitä on dokumentoituna niin Motopark matala 1.31 (kuiva) ja 1.42 (märkä), Alastaro 1.25.0, Botniaring 1.12.5. Nuo on tehty kilvettömällä tonnisella ja perseelleen säädetyllä alustalla. Alkoi ollakin hommat siinä pisteessä, että jotain vähän enemmän siitä alustan säätämisestä olis pitänyt ymmärtää. Se tuli huomattua, että jos ei ole säädöissä niin saa vaikka kuinkaa puskee ja se ei vaan näy kellossa... Oli se kyllä silti sen verran kivaa touhua, että kunhan rahatilanne sen taas sallii niin kilvetön tulee heti alle :)

Fak jees! Ekat tyypit otettu prätkällä. Hissukseen vaan kun ei ole vielä sitä uutta jarrukahvaa sylinterineen mutta takajarru sentään on. Ai että mikä riemu!

Kuvassa kanssa hieman esimakua penkin muodoista. Päälle vielä mustaa tai tummanruskeaa feikkinahkaa.

NOKIA%20Lumia%20800_000608.jpg

Asiasta toiseen, minkälaisia kokemuksia teillä on valoissa kiilaaminen jonon ohi? Olen nyt kesällä ajellut faijalta lainassa olevalla kevariskootterilla joka kieltämättä näyttää mopolta. Tossa lähikadulla kun lähdin aamulla niin pakettiauto kiilaa ohi ja seuraavissa valoissa otin sitten ns. oman paikan takaisin. Siitähän tää tyyppi riemastui. Uhkas ajaa päälle ja huuteli rillipäätä ja mitäköhän muuta, pitäisi kuulemma mennä mopolla ajelemaan pyörätielle (turun keskustassa). Myöhemmin huomasin vielä että tää tyyppi oli räkiny päälle. Tervettä meininkiä taas.. Turku.

Asiasta toiseen, minkälaisia kokemuksia teillä on valoissa kiilaaminen jonon ohi? Olen nyt kesällä ajellut faijalta lainassa olevalla kevariskootterilla joka kieltämättä näyttää mopolta. Tossa lähikadulla kun lähdin aamulla niin pakettiauto kiilaa ohi ja seuraavissa valoissa otin sitten ns. oman paikan takaisin. Siitähän tää tyyppi riemastui. Uhkas ajaa päälle ja huuteli rillipäätä ja mitäköhän muuta, pitäisi kuulemma mennä mopolla ajelemaan pyörätielle (turun keskustassa). Myöhemmin huomasin vielä että tää tyyppi oli räkiny päälle. Tervettä meininkiä taas.. Turku.
Vittu mikä heebo. Ei oo onneksi kokemusta vastaavasta. Varmaan repisin kaverin autosta peilin irti jos sattus kohdalle.

Kotari vaihdettu tonniseen Tuono R! Hieno peli ja hienot äänet!

Minkä vuotinen? Tänää tuli koeistuttua 2012 tuonoR liikkeessä kun hain kottaraiseen öljyjä:) Aika futuristinen peli!

Laitaa kuvia

2003. Pitää laittaa kun kerkiää ottamaan.

Vissiin jotain powercommanderia toi kaipailis ym..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
530 Kotkan kytkintä rukattu ilta, pikkuhiljaa alkaa paranemaan. ;-)

Mitenkä MRKivaKaveri tuo sun Kotkas kytkin alkoi noi luistamaa?

ps. tosi mageen näkönen peli, ei vissiin oo liikaa asvalttiteiltä mettään eksytty?

530 Kotkan kytkintä rukattu ilta, pikkuhiljaa alkaa paranemaan. ;-)

Mitenkä MRKivaKaveri tuo sun Kotkas kytkin alkoi noi luistamaa?

ps. tosi mageen näkönen peli, ei vissiin oo liikaa asvalttiteiltä mettään eksytty?

Hyvä kysymys! Ajoin aika pitkän lenkin sillä aika kuumana päivänä, kunnen autoa ohittaessani mutkassa RÄJÄHTI ketjut poikki! En saanu ketää pakulla hakemaan mua pois, ni kaveri tuli sitten hakemaan ja kotari jäi tien sivuun yön yli. Seuraavana päivänä laitoin uudet ketjut paikoilleen ja lähdin ajamaan, niin luulin eka että takakumi on tyhjänä kun suddaili niin saatanasti. Yön aikana siis oli ilmestyny luistokytkin kotariin. :wtf:

Oon mä tolla crossiradalla ajanu ennenku sain noi motovanteet alle. Se jälkeen ei oo ollu kyllä asiaa asfaltilta muualle.

Kävin äsken koeajamassa honda CB1000R:n. 2900€ välirahalla onnistuis vaihto (nykyinen Z750), saman verran ajettuja & sama vm. Hamm hamm...

En vieläkään osaa laittaa kuvia tällä ipadilla. Mut tässä linkki kuvaan kottaraisesta..

KUVA!

Sutii, keulii ja eritoten PAUKKUU moottorijarrutuksissa :wtf:

Tyhjäkäyntiä isommalle ni loppuu pauke. Tai sitten käy laihalla..

img0611x.jpg

Tuonolla ajettu pariin päivään melkein 600km. Vähän kokeilin sitä keulimisjuttuuki, ni nyt Tuonossa palaa mittaristossa joku service teXti. :dance:

Suositut

Back
Ylös Bottom