Trumpan valot menis kyl vaihtoo jos ite muuten tykästyisin tohon mopoon.
Itse kelpuuttaisin noi vinosilmät ainoastaan enkä ollenkaan niitä vanhoja mulkosilmiä :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Trumpan valot menis kyl vaihtoo jos ite muuten tykästyisin tohon mopoon.
Itse kelpuuttaisin noi vinosilmät ainoastaan enkä ollenkaan niitä vanhoja mulkosilmiä :D
Alakatetta huutaa tuo Zeta
Mites muut pakkiksen urhot toimii, kun pikkupojat näyttää kaasukahvaa? Itse paukautan rajottimelle tai jos on hyvä tilanne saatan vetää pienen kiihytyksen
Olenko ainoo joka toimii näin, vai onko vaan lapsellista :D
Mites muut pakkiksen urhot toimii, kun pikkupojat näyttää kaasukahvaa? Itse paukautan rajottimelle tai jos on hyvä tilanne saatan vetää pienen kiihytyksen
Mulla taitaa olla noisekillerit paikallaan ja kyllä kait tuosta ääntä lähtee. Tosin eikö nuo noisekillerit ole sen pöntön sisällä ja enpä mie sinne niin mahottomasti ole kurkkinu. Millasesta erosta puhutaan kun ne noisekillerit otetaan veke?