Moottoripyörä?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jep, ne vanhat pyöreet lamput on vitun hot. '05 Speed Triple löytyy siis itseltä ja ulkonäkö on mustana, minivilkuilla, silvotulla kilpitelineellä, lane splittereillä, arrowin tuplaputkilla ja belly panilla miun mielestä käytännössä täydellinen.

Trumpan nakujen valot on aina ollut kautta linjan niin helvetin rumia, että mennee jonkun sortin perinteenä läpi nuokin :D Pahoiten iskee mulla silmään se etteivät valot käänny stongan mukana. Kyllä näyttää typerältä pyörä seisomassa tanko ääriasennossa ja valot sojottaa eteenpäin.

Kelpais toki silti mulle kumpi tahansa tripleistä :D

Itse kelpuuttaisin noi vinosilmät ainoastaan enkä ollenkaan niitä vanhoja mulkosilmiä :D

2012-triumph-speed-triple-11_800x0w.webp

Tässä näkyy paremmin mitä meinaan. Noi vois toimiakkin jos ne ois jotain 5cm lähempänä mittaristoja/iskareita. Nyt ne näyttää että ne roikkuis ihan pyörän ulkopuolella.

Tossa sun laittamassa kuvassa ei ookkaan niin paha ku kuva on edestäpäin :)

Mie luulen, että tuon pyörän suunnittelija nautti ton valoratkaisujen suunnittelun aikoihin kärpässieniä.

Osaakos joku sanoa, paljonko kehtaisi pyytää vuoden 1956 Rabeneick moposta? Pyörä on täysin toimiva ja huollettu, eli ei mikään romukasa.

Mites muut pakkiksen urhot toimii, kun pikkupojat näyttää kaasukahvaa? Itse paukautan rajottimelle tai jos on hyvä tilanne saatan vetää pienen kiihytyksen :david:

Olenko ainoo joka toimii näin, vai onko vaan lapsellista :D

Mites muut pakkiksen urhot toimii, kun pikkupojat näyttää kaasukahvaa? Itse paukautan rajottimelle tai jos on hyvä tilanne saatan vetää pienen kiihytyksen :david:

Itselleni ei ole vastaavaa vielä käynyt eteen, mutta todennäköisesti antaisin Leovincen laulaa :D Muistan kun itse olin junnu, miten siistiä se oli kun joku motoristi huomasi käteni liikkeet ja antoi pärrän kunnolla laulaa :puntti:

Sehän on parasta koko mopoilussa kun pikkujunnut tuijottaa ja ihmettelee avoimesti häkeltyneenä mopoa ja sen äänivallia! Aina täytyy huuvvattaa konetta tai muuten viihdyttää juniorii :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Luultavasti vääntäsin kahvan ympäri ja epähuomiossa päästäisin kytkimen, jolloin Kansainvälinen avaruusasema saisi Kawasaki merkkisen moduulin kylkeensä. :dance2:

Ei nyt oo vielä kohdalle osunu, mutta eiköhän arrowit päästä ääntä junioreidenkin iloksi! :)

Joko muuten tuo melu hypetys on laantumaan päin? Pikkasen aina jännittää ajella, kun poliiseja näkyy tuo kawa kun ei ihan hiljaisimmasta päästä ole ilman noisekillerejä :D

Mulla taitaa olla noisekillerit paikallaan ja kyllä kait tuosta ääntä lähtee. Tosin eikö nuo noisekillerit ole sen pöntön sisällä ja enpä mie sinne niin mahottomasti ole kurkkinu. Millasesta erosta puhutaan kun ne noisekillerit otetaan veke?

Mulla taitaa olla noisekillerit paikallaan ja kyllä kait tuosta ääntä lähtee. Tosin eikö nuo noisekillerit ole sen pöntön sisällä ja enpä mie sinne niin mahottomasti ole kurkkinu. Millasesta erosta puhutaan kun ne noisekillerit otetaan veke?

En osaa sanoa millainen ero on noise killereiden kanssa vs ilman, mutta mitä oon hyllyssä kattonu Hondan Ixilien noise killereitä ni on ne niin surullisen näköset palikat laitettavaksi pakoputkeen että rupee oksettaa :( Tukkii koko putken melkein. Pois kaikki semmoset ahistamasta peipin hengittämistä!

Mulla ainakin ihan hemmetin isosta erosta! Noisekillereille toi ei kuulosta juuri miltään ja kun ne ottaa pois niin hiljaa ajaes häirittee melkeen itteäänkin :D Mutta maantiellä se ääni ei kuitenkaan omaan korvaan sitten juuri kuulu, muutakun kahvaa kääntäes :)

Eilen juuri ton Trumpan myyjän kanssa oli juttua kuinka jos siihen pistää Arrown putken joka yhistää noi putket yhdeksi niin todennäköisesti kilvet lähtee samantien :D Muutenkin sai hyviä koe-ajovinkkejä mitä kannattaa kokeilla pyörällä ;)

Onkos nuo desibeli säännökset ihan samat vanhempien pyörien kanssa? Harkinnut tollaista kerkerin neljästä yhteen putkea omaan 83 vuoden zetaan. Lähtisiköhän kilvet samantein

Hyttiä ylös, jos nopeus on siedettävis vauhdeis =D

Kysäsempä vielä, että millanen homma tuo on amatöörille moottoripyörän öljyjen ja suodattimen vaihto? Ja jos suodatinta ei vaihda, vaihdettu loppukesästä(ajettu 1000+km), niin täytyykö se silti irroittaa, kun vaihtaa uudet öljyt keväällä, jotta saa kaiken vanhan öljyn pois uuden tieltä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom