Moottoripyörä?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tänään taas muutama kymmenen km takana. Ensimmäistä kertaa läheltäpiti-tilanne. 2-kaistaa + bussikaista menosuuntaan. Ajan keskimmäistä, kun loivalle oikealle kaartuvassa mutkassa vasemmalta kaistalta meinaa farkkumersu tulla päälle. 0,5m päässä se kävi, sain väistettyä onneksi bussikaistalle kun siinä ei ollut ketään. Vilkaisin taakseni ja kansainvälisin käsimerkin ilmoitin naiskuskille mitä mieltä olen hänen ajotaidoistaan. Onneksi ei käynyt pahemmin, täytyy toivoa että vastaavia tilanteita ei jatkossa tulisi.

Hussen Nuda 900R ekaa kertaa ajossa,
mielenkiintoinen uutuus.. motti on ns. 900:n rivikakkoskone :)
vääntää kohtuudella ja alusta on öhlinsillä värkättty kuosiin.. :)
ajoasento: mä tykkään..

Nudan perä on kyl ehkä seksikkäintä vähään aikaan, mutta se lokarisysteemi iskee vähän omaan silmään.

Tuli tossa eilen käytyy hakemassa 08' zx-6r. Ja kyllä hymyilyttää kun vielä aurinkokin paistaa, et kohta vähän päristeleen:>

Äiteetä tuli käytyä kattoon maalla. Mahtava sää, oli pakko ottaa muutama foto :)

Photo%2013.5.2012%2012.21.28.jpg

Photo%2013.5.2012%2012.12.18.jpg

Vähän on liian kylmä vielä ja tuuleekin liikaa, mutta kyllä siitä mopoilusta nyt jo nauttii :D pahimmat ruosteetkin alkaa olla pois kuskista :)

Jalkatappisarja säädetty nyt paremmin kohdilleen, löysä meininki, kun piti alimpaan asentoon laittaa... Joo, liian kylmä on, kun ei viitti coreja laittaa päälle.

Vähän oli vielä raitista nahkapuvulla ajella. Mutta reilun 10kg painon pudotus on helpottanut taas puvun pukemista melko rutkasi.. :dance:

Ekan kerran vasta tuli hiukan kylmä ja tuo tuuli vituttaa eniten. Vedin ensimmäisen vähän pidemmän lenkin yhdellä ajolla eli n. 150km.
Eilen muuten yllätti tuo tuuli ensimmäisen kerran, lähdin motarille ja iskin nopeasti 120 lasiin ja vähän oikealle kääntyvä melko loiva mutka. Tuli tuulen puuska sitten mukavasti oikealta ja kun oikealle piti kallistaa, niin aika äkkiä tuli päästettyä kaasusta. Ei nämä oo kivoja.

Äkkiä siihen tuuleen tottuu ja osaa katsoa milloin pölläyttää. Pahitenhan se yleensä säikäyttää kun vähän kaposemmalla tiellä tulet metsän keskeltä peltoaukealle, silloin kannattaa olla pikkasen varuillaan, ettei tuuli heitä tai itse kompensoi itseään vastaantulijoiden kaistalle.

Lauantaina kävin hakemassa pojan kotiin. Onhan noi nappularenkaat vähän ilkeet kadulla, mutta hiekalla on kivaa. Bonuksena kiva haju ajovaatteissa ja eteisessä.

katso liitettä 80863[/QUOTE
siisti kotari, missä hintaluokassa nuo pyörii ja onko tuo mitä vuosimallia? meinaatko nuilla nappuloilla ajella, vai laittaa siliät alle?
tekis niin mieli tämmöstä, joutuu tosin varmaan tyytymään kotarin rossipyörään. ja ootko ollu tyytyväinen?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pikkasen oli hienoa säätä koko viikonlopun! Eilen tosin tuuli, mutta tänään ei pahemmin sitäkään :) Eilen reilu 300 kilsaa ja tänään tais tulla 500 :D

Liitteet

• kawa.webp
    kawa.webp
    372,3 KB · Katsottu: 277
  • kawa.webp
    kawa.webp
    136 KB · Katsottu: 237
Mäkin kävin mutta en lähelekkään noin pitkästi. Helvetin kylmää vetää.

Miten mä nyt saan ton toisen pois? :D Ja miten onnistuin kaks kuvaa ees laittamaan :D

No sä ootkin pohjosesta, ei täällä seinäjoen ja siitä etelämpään kylmä ollut, mitä nyt sormille vähä illasta :)

Komee pyörä^^

Vähä toista tuhatta on tullu tälle kevättä ajeltua. On se mukava ku viime vuonna ku pyörän ostin nii oli semmosta tappelua aluksi nii nyt on pelannu CBR loistavasti <3 Harmittaa vaan ku voi olla että kesä 2013 menee ilman pyörää.. No, pitää nauttia nyt ku vielä kerkeää :)

Paukkua kyllä kaipais lisää, ei tuo PC25 CBR mikään raketti ole. Ei ollu viimekesänä eikä asia valitettavasti talven aikana muuttunut. Sitten ku seuraavan pyörän laitan nii se on joku +900cc naku.

mulla on ollu toi pyörä 2viikkoa ja pari päivää päälle, mittariin tullu 2000kilsaa :D Ja autolla tainnu ajaa arkiajot kokonaan :) No ajetaan nyt kun on aikaa ja intoa, kesällä voi olla vähemmän vapaata :( Mutta kyllä mä tyytyväinen ainakin oon että ostin tonnisen, ei tarvi aina vaihdella vaihteita.. huipputehoahan tuossakaan ei mahdottomasti oo, mutta mukavan luontoinen kone :)

Vaihteiden vaihtelu on imo hauskinta hommaa pikku mutkapätkillä :D Tulee ajamisen meininkiä kun kädet ja jalat käy kokoajan.

Kävin koejaan juuri Street Triple R:n. Aikas kivanolonen peli ja ihan erityyppinen kun oma Hornetti. Vääntöä tuntuu piisaavan jotenkin ihan erilailla ja aikapaljon herkemmin sai annostella kaasua. Harmi, ettei aika riittänyt ajella Speed Triple R:ää.

2012-Triumph-Street-Triple-R-1.jpg

Trumpan valot menis kyl vaihtoo jos ite muuten tykästyisin tohon mopoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom