Monen aikaan menet salille?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Tietäjä

Banned
Noniin,elikkäs......Monelta porukka menee yleensä salille?kauan viipyy siellä? Onko joku tietty aika että silloin aina mennään salille ja siitä ei luisuta vai vaihteleeko aika joka päivä?Itse käyn yleensä salilla siinä 17:00 pintaan...Tosin aika muuttuu aika usein kun on paljon eri pituisia päiviä.....Ei muuta kun vastailemaan :kippis1:

Edit: Unohtu mainita että olen salilla n.50-60min

Originally posted by metal
yleensä klo 16.15
Samma här. Suoraan töistä. Kotona jo siinä 17.30 maissa, joten illasta jää vielä aikaa sosiaaliselle elämälle. (Pakkiksen vip-chatille... :jahas: )

Yleensä klo 17.00-18.00 ja joskus aamutreenin ollessa kyseessä noin klo 09.00-10.00

N. klo 21.00 arkisin. Viikonloppuisin aamupäivällä tai 16.00 --->. Treeniin menee 30min - 60min riippuen lihasryhmästä + 15-20min kuntopyörää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiitos vaihtelevien kouluaikojen ja muiden pakollisten paskojen, vaihtelee siinä klo 15-20 välillä.

Mihin aikaan huvittaa. Yöt poisluettuna tietty.

Kuhan oon kuunnellu tarpeeks Eye of the Tigerii ;)

Yleensä kello seitsemän ja kuuden välillä, joskus myös muulloin. Yleensä enemmän tai vähemmän, harvemmin useasti. Toisinaan myös aina, välillä taas ei koskaan ja joskus toistuvasti jatkuvasti :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom