Monen aikaan menet salille?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Arkipäivänä tulen koulusta kotiin, syös jotain ja tästä 1-2 tunnin päästä menen salille. Päivästä riippuen klo 15-17.

Viikonloppuna myös joskus iltapäivällä.

Yleensä aanulla klo 7.15- 8.00. Tosin tuossa kun minulla oli viikon bulkki niin kävin illalla kun rankaisin lihaksia melkein 2h.

Treeniaika riippuen töistä n.klo 9, tai 16.
Viikonloppuisin aika vaihtelee muun ohjelman mukaan.
Salilla menee reilu pari tuntia, josta treenin osuus 1h 45min lämmittelyineen.

Työajoista riippuen, suurimman osan vuotta tossa 16.00-17.00 ja jos vuorossa niin sitten niiden mukaan joko aamusti taikka 14.00 jälkeen!! Kävisin aamulla ennen töihin menoa, mutta ei ole salilla magneettikorttisysteemiä niin ei pääse riittävän aikaisin!!

Ja aikaa kuluu yleensä kaikenkaikkiaan 1.5-2h

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Maanantaisin ja torstaisin ~18.00
Ti, Ke, Pe ja Su ~20.00 La ~17.00

Ja ei, en käy joka ainoa viikonpäivä salilla, lepopäiviäkin on aina välillä. :D
Esim. ma Harrastus2 vielä päälle, Ti H3:n päälle, to käyn kaverin kanssa ja su H4:n päälle, kun on hyvin lämmennyt. Treeni kestää n. tunnin, torstaisin puolitoista, josta vääntämistä suunnilleen se tunti, sarjojen välissä yhteensä jotain vartin verran juttelua ja toinen vartti venyttelyä. Muulloin venyttelen kotona, jos muistan ja ehdin. La salittelut aikaisemmin, että ehtii mahdollisesti viihteelle... ;)
Jos menen samaa matkaa salille avokin kanssa, salilla käymisen ajat vaihtelee paljonkin. Itse väännän omat treenit yksin, mutta avokki treenaa kaverinsa kanssa, eikä niillä ole mitään sovittua aikataulua. Itse sopinut kaverini kanssa että to ~18.00 nähdään salilla; jos ei onnistu, ilmoitellaan...

Joko klo 18-19 tai sitten suoraan töistä, eli 16-17.
Vloppuisin aamulla.

Originally posted by Jointti
Monelta porukka menee yleensä salille?kauan viipyy siellä? Onko joku tietty aika että silloin aina mennään salille ja siitä ei luisuta vai vaihteleeko aika joka päivä?

Yleensä menen liian myöhään. Joskus saatan mennä jo alkuillasta. Viivyn yleensä kaikkine lämmittelyineen salilla 1,5 tuntia.

Jos pitää duunin jälkeen hakea tenava tarhasta niin aamulla 6:45, muuten viiden maissa duunin jälkeen. Tunti salilla ja ulos. Viikonloppuisin vain aamuaerobisia, suoraan sängystä hikoilemaan.

Arkisin menen salilla about klo 17-18.30 välillä ja viikonloppuisin aamusta klo 9-11 välillä.

Aikaa salilla menee keskimäärin tunti.

Mulla on nyt ollut melko vaihteleva tuo aika koulun takia. Mutta pääasiallisesti treenit alkaa joko 12.00 - 13.00 tai 18.00 - 19.00. Aikaa treeneissä menee yleensä n. 1 tunti, jalkatreenissä hieman kauemmin.

Ennen duunia, eli n.8-830 aikaan, 55-70 min menee lämmittelyineen ja 15 min aerobisineen treenin perään.

Tämä ma, ti, to, pe - viikonloppuisin ei salia kuin poikkeustapauksissa, aerobista kyllä yleensä la-aamuna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom