Monen aikaan menet salille?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Arkisin klo 20.00 (ehtii syödä ja nukkua päikkärit duunin jälkeen, ja porukkaa on vähemmän)

Viikonloppuisin 15-19 riippuen tuleeko lähdettyä pämppäämään vai ei...

Joko 8.00 tai sitten 18.00 riippuu työ- ja opiskelurytmistä. Aikaa menee n.1.5h

Viideltä lähtevällä bussilla, joka on salilla n. puoli 6. Juuri siihen aikaan kun ruuhka on hälvennyt. :thumbs:

Aamusta 8-9 aikoihin.

Viikolla n. klo 20, vkloppu 11-12...

Osaisko joku sanoa miten kannattaisi toimia palautumisjuoman suhteen kun reenien jälkeen ois pakostakin jo melkein nukkumaanmenoaika (paluu kämpille vasta >klo22)? Hiilareitahan ei pitäis ennen unia paljon vetää. Tällä hetkellä vedän puolet juomasta (n-large) jo ennen reeniä, mutta onkohan siinäkään mitään järkee? :(

Originally posted by Jointti
Noniin,elikkäs......Monelta porukka menee yleensä salille?kauan viipyy siellä? Onko joku tietty aika että silloin aina mennään salille ja siitä ei luisuta vai vaihteleeko aika joka päivä?Itse käyn yleensä salilla siinä 17:00 pintaan...Tosin aika muuttuu aika usein kun on paljon eri pituisia päiviä.....Ei muuta kun vastailemaan :kippis1:

Edit: Unohtu mainita että olen salilla n.50-60min

Viikolla menen salille aina koulun jälkeen n.klo 17.00 mut lauantaisin treenaan sitte, ku on 2-3 ateriaa nautittuna. Pyrin aina treenaamaan alle tunnissa!

Aina klo 17.10 salin edessä ja tossa 18.20 pyrin lähtemään.
klo 19.00 pakkiksen vip kannulle.

Joko siinä klo 13-14 tai sit joskus klo 20 jälkeen, pääasia että siellä ei oo tungosta enää.

Noin 16.00 salille ja 18.00 pois joskus tulen jo aikaisemmin jos ei ole "hyvä päivä"

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Arkisin 10-12 tai 12-14 riippuen luennoista, viikonloppuisin sitten vaihtelee välillä 10-18...

Kevääksi pitää tehdä lukujärjestys sellaiseksi että pääsee aamukasiksi salille, se on mun kropalle ehdottomasti paras aika treenata.

Kun työ- (koulu-)päivä on ohi ja sali avautuu eli klo 15:n aikoihin. Viikonloppuisin sali aukeaa klo 14 eli silloin siis. Salilla kuluu aikaa puolisentoista tuntia, josta (vajaa) tunti treeniin ja +/- 15 min verryttelyihin. Loppuaika menne vaatteidenvaihtoon ja jutteluun.

Olen kyllä aikonut ehdottaa salinpitäjälle, että avaisi arkisinkin klo 14. Hyvin usein on tuo odotteluaika töiden loppumisen ja salin aukeamisen välissä mennyt harakoille.

Originally posted by Jarek
Yleensä heti seksin jälkeen.:D

ei taida olla hyvä idea koska eikös tällöin testo tasot ole matalalla..?..tee sillain et jätä homma kesken ja mene salille ja kun tule salilta niin suorita homma loppuun..:david: :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom