Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös noita kevennyksiä kannata pitää vaa sillo kun kropassa siltä tuntuu? Ja muuten sit treenataan täysilläTällä hetkellä 2- ja 3-jakoisen hybridi ohjelma menossa. Treenejä 5 kertaa viikkoon, viikossa kroppa kahesti läpi. Jaksotuksena olen kokeillut
Viikko 1 90%
Viikko 2 100%
Viikko 3 110%
Viikko 4 50-70% (kevennys)
Eikös noita kevennyksiä kannata pitää vaa sillo kun kropassa siltä tuntuu? Ja muuten sit treenataan täysillä
Eikös noita kevennyksiä kannata pitää vaa sillo kun kropassa siltä tuntuu? Ja muuten sit treenataan täysillä
En mä mistään mitään tiedä, kunhan huutelen. kuulosti vaan vähän oudolta toi kevennys joka neljäs viikko. Jos kroppa jaksaa ni vois kai siirtyä 110stä suoraa 90 %. Mut tosiaan ku en voimatreenistä enkä boxtraineristä mitään tiedä ni ehkä parempi etten arvostele :D anteeksi häiriö
Kolme nousujohteista viikkoa, jonka jälkeen yksi kevyt vko.
Ma: Kyykky+avut(pakarat+takareidet)
Ke: Penkki+avut(selkää)
Pe: Veto+avut(prässi+maha)
La: Nopeusvoima
Mulla periaatteessa sama, joskin apuliikkeet ovat tietty vähän erit ja ylä- ja alakroppapäivät on eri päin. Nopeusvoimatreenin sijaan on toinen yläkroppatreeni penkkivariaatiolla. Miltä toi nopeusvoimatreeni käytännössä näyttää sulla? Meinaatko, että sun tasolla (eikös kyykky ollu jotain 180 kg suunnilta?) siitä on erityisesti hyötyä jo?