Yksi henkilö jonka näin salilla on ollut minulle iso motivaation lähde. En tiedä kuka tuo tyyppi oli ja olen nähnyt hänet vain pari kertaa. Mutta se eka kerta kuin näin niin siinä oli sitä jotain. Tämä sälli oli jotain noin 30 vuotias ehkä vähän alle. Ruumiinrakenteelta sellanen perusroteva, ei mikään bodarin näkönen. Puoli pitkä vaalea tukka ja parta, vähän sellanen viikingin näkönen jätkä. Mikä kiinnitti huomion oli että sillä oli salilla päällä villapaita ja jotenkin ilmeestä pystyi aistimaan sellaisen intensiivisen hulluuden. Käytöskin oli vähän sellaista terveen ja hullun rajamailla tasapainoilua. Sarjojen välillä sen pää nyki, niin kuin ois jotain kohtauksia saanut ja se mutisi itekseen kokoajan jotain mistä en saanut selvää. En kyllä ois uskaltanut mennä kysymäänkään sen verran hullun oloinen se oli. Tämä tyyppi oli myös tosi vahva, se treenas penkki ja maastavetoa vakuuttavan isoilla painoilla ja teki kaikki sarjat siistillä tekniikalla. En usko että tää tyyppi oikeesti mikään hullu oli, ei oikea hullu treenais niin siististi. Ilmeisesti se vaan psyykkas itteään niin kovaa että oli jossakin raivohulluuden seuduilla. Tuo näky oli jotenkin niin vakuuttava, että olen pyrkinyt löytämään ittestäni tuon saman mielentilan aina kovimmissa treeneissä. Villlapaitaa en kuitenkaan ole alkanut käyttään salilla.