Miten motivoitte itseänne ennen treeniä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Niketin
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itsellä on parit mantrat, joita tulee hoettua aina silloin, kun homma meinaa tökkiä. Silloin, kun on tiedossa veemäiset treenit, niin tätä tulee mietittyä: The more I sweat in practice, the less I bleed in battle.

Ja tätä silloin, kun meinaa olla hankaluuksia yhdistää treenit ja opinnot:

If-Its-Important.jpg

Ja tietysti omaan lajiin täydellisesti sopiva motivaatiovideo:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
kehitys tietysti motivoi. Mut ehkä eniten se kun salille mennessä vielä viimeisenä hidastetöyssyn yliajaessa tunnen kun maha ja tissit hölskyy..

Se kun tilasin vahingossa l-koon t-paidan, että jokupäivä se on vielä semmonen tiukka kun sen laittaa päälle :P Se on tosin yks vain niistä, yks on se että haluan olla iso vielä joskus.

Tänään tuli ziigailtua Marko Savolaisen DVD:tä ennen salille lähtöä. Jumalauta, että kulki selkätreeni :thumbs:

Niinä harvoina päivinä kun tuntuu, että ei tuu kehitystä ja ihan turhaan treenaan ni käyn lukee Musklefoorumia sekä ylilaudan fittiä ja tajuun, että huonomminkin vois mennä.

Koskaan ei ole tarvinnu ihmeemmin motivoida treenaamaan. Kyll se on clisee: "rakkaudesta urheiluun"

Tämäpä juuri. Joskus tietenkin lämmittää mieltä miettiä tulee vielä joskus olemaan hyvässä kunnossa kun puskee tätä tahtia.

Joihin sarjoihin pitää hakea psyykkaus ja motivaatio erikseen.

Ei tarvi erikseen motivointia. Se mikä motivoi on se, kun näkee sen että kunto ei ole vielä tarpeeksi hyvä. Myöskin kehitys motivoi, ja se jos joku kehittyy itseä nopeammin. Mutta se joka saa painamaan parhaiten eteenpäin on se, että on joku jonka kanssa ns. kilpailla, vertailla tuloksia jne. Erikseen ei tarvi motivaatiota alkaa etsimään, se löytyy ihan omasta pääkopasta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite tulleee kuunneltua ylleensä aina UFC tunnari ja katottua muutenki jotaki mättöä :rock: nostaa muuten fiilikset kattoo ja on asennetta alkaa sitte liikuttelemmaa rautoja !!!

Se kun katsoo vähärasvaista kroppaansa peilistä ja tekee mieli mennä kello viiden ruuhkaan salille, näyttäytymään tavallisille kuolevaisille, minkälaisia he voisivat joskus olla kovalla reenillä.

peace ;)

Se kun katsoo vähärasvaista kroppaansa peilistä ja tekee mieli mennä kello viiden ruuhkaan salille, näyttäytymään tavallisille kuolevaisille, minkälaisia he voisivat joskus olla kovalla reenillä.
Jos itte päätyisin tollaiseen tilaan, vaihtaisin salia sellaiseen jossa käy tyyppejä joiden kuntoon minun ei ole koskaan toivoa päästä. Pysyy motivaatio tallessa eikä jämähdä nykyhetkeen. :peace: :)

Vaikka oonki tämmönen kukkakeppi lähinnä, (riippuu mihin vertaa) niin se motivoi, kun ihmiset on alkaneet huomaamaan ja miehiltäkin saanut kommentteja, että ootpa timmissä kunnossa. Sen kun pitää mielessä, niin saa voimaa. Tavoitteet kans motivoi, koska muutenhan niitä ei voi saavuttaa. Nyt esim. väsyttää niin paljon, että vaikka pitäs salille lähteä, niin en vaan jaksa lähtä. En tiiä onko flunssa tulossa vai onko laiskuudesta kyse. 2 kertaa oon vaan tällä viikolla käyny...noloa se, mutta oon käyny 4x juoksemassa. Syönykki ihan mitä sattuu.

Yritän olla ajattelematta, että jaksaisko/viittiskö/haluisko lähtee vai ei. En ajattele. Puen päälle ja lähden. Jos meinaa alkaa tulla jossittelut ja kipeitten paikkojen arvioinnit mieleen, niin toimin nopeammin.

Myös sekin auttaa kun laittaa kellon herättämään ja kun kerta on jo herännyt, niin siitä sitten vaan menoksi, ettei aikainen herääminen menisi hukkaan.

Sekin auttaa kun sopii treenikaverin kanssa menosta. Kaveria ei jätetä eikä petetä. Jos en kaveria saa, niin sanon ääneen, että lähdempä tästä kohta treenaamaan. Kyllä joku perheenjäsenistä sitten huomauttaa jos lähtö venyy/ilmoittautuu mukaan.

Yksi henkilö jonka näin salilla on ollut minulle iso motivaation lähde. En tiedä kuka tuo tyyppi oli ja olen nähnyt hänet vain pari kertaa. Mutta se eka kerta kuin näin niin siinä oli sitä jotain. Tämä sälli oli jotain noin 30 vuotias ehkä vähän alle. Ruumiinrakenteelta sellanen perusroteva, ei mikään bodarin näkönen. Puoli pitkä vaalea tukka ja parta, vähän sellanen viikingin näkönen jätkä. Mikä kiinnitti huomion oli että sillä oli salilla päällä villapaita ja jotenkin ilmeestä pystyi aistimaan sellaisen intensiivisen hulluuden. Käytöskin oli vähän sellaista terveen ja hullun rajamailla tasapainoilua. Sarjojen välillä sen pää nyki, niin kuin ois jotain kohtauksia saanut ja se mutisi itekseen kokoajan jotain mistä en saanut selvää. En kyllä ois uskaltanut mennä kysymäänkään sen verran hullun oloinen se oli. Tämä tyyppi oli myös tosi vahva, se treenas penkkiä ja maastavetoa vakuuttavan isoilla painoilla ja teki kaikki sarjat siistillä tekniikalla. En usko että tää tyyppi oikeesti mikään hullu oli, ei oikea hullu treenais niin siististi. Ilmeisesti se vaan psyykkas itteään niin kovaa että oli jossakin raivohulluuden seuduilla. Tuo näky oli jotenkin niin vakuuttava, että olen pyrkinyt löytämään ittestäni tuon saman mielentilan aina kovimmissa treeneissä. Villlapaitaa en kuitenkaan ole alkanut käyttään salilla.

Yksi henkilö jonka näin salilla on ollut minulle iso motivaation lähde. En tiedä kuka tuo tyyppi oli ja olen nähnyt hänet vain pari kertaa. Mutta se eka kerta kuin näin niin siinä oli sitä jotain. Tämä sälli oli jotain noin 30 vuotias ehkä vähän alle. Ruumiinrakenteelta sellanen perusroteva, ei mikään bodarin näkönen. Puoli pitkä vaalea tukka ja parta, vähän sellanen viikingin näkönen jätkä. Mikä kiinnitti huomion oli että sillä oli salilla päällä villapaita ja jotenkin ilmeestä pystyi aistimaan sellaisen intensiivisen hulluuden. Käytöskin oli vähän sellaista terveen ja hullun rajamailla tasapainoilua. Sarjojen välillä sen pää nyki, niin kuin ois jotain kohtauksia saanut ja se mutisi itekseen kokoajan jotain mistä en saanut selvää. En kyllä ois uskaltanut mennä kysymäänkään sen verran hullun oloinen se oli. Tämä tyyppi oli myös tosi vahva, se treenas penkki ja maastavetoa vakuuttavan isoilla painoilla ja teki kaikki sarjat siistillä tekniikalla. En usko että tää tyyppi oikeesti mikään hullu oli, ei oikea hullu treenais niin siististi. Ilmeisesti se vaan psyykkas itteään niin kovaa että oli jossakin raivohulluuden seuduilla. Tuo näky oli jotenkin niin vakuuttava, että olen pyrkinyt löytämään ittestäni tuon saman mielentilan aina kovimmissa treeneissä. Villlapaitaa en kuitenkaan ole alkanut käyttään salilla.

Mäki näin ton äijän kerran.
Thor-Avengers.jpg

Elokuvassa.

:hyper:

tuon näkönen se sälli oli, mutta Chris Hemsworth oli tossa leffassa aika kovassa kunnossa bodaustyyliin. Tämä sälli ei kuitenkaan päälle päin näyttänyt erityisen vahvalta.

"nosta se rauta nyt tai jäät sen alle eikä kukaan auta "

koitan miettiä tolleen nii saa vähä puhtii enemmä mukaa :D myös hyvä kohta kappaleesta pistää motivoitumaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom