Miten motivoitte itseänne ennen treeniä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Niketin
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Motivaatioksi riittää se, että on tietyt päivät joina käydään salilla ilman muttia. Treenin jälkeen on kuitenkin hyvä olo eikä jälkeenpäin kaduta koskaan.

Paras motivaation lähde itselle on kehitys. Ja nimenomaan sarjapainoissa/ennätyksissä. Se kun stoppaa, niin hommasta menee mielekkyys, ja salille lähtö on tuskaa. Siispä kun alkaa potuttaa homma, niin otan voimapainotteisempaa treeniä. En nyt muutenkaan mitään bodytreeniä vedä, mutta semmosta yleistreeniä. Nyt olen kuukauden päivät vetänyt voimatreenillä lähes kaikki liikkeet, ja joka treenissä saa laittaa lisää painoa, tai tehdä lisää toistoja.Motivaatio on huipussaan. Taidan jatkaa tätä vielä vähän aikaa, ennenkuin taas pidennän sarjoja. Sarjapainotkin on ihan eri tällaisen voimakauden jälkeen.

do_it_phaggot.gif

Jos on kevyt viikko meneillään, ei tarvitse kauheasti valmistautua (kun ei tarvitse mennä kipurajoille). Normitreenejä ennen tulee katseltua muutama fiiliksiä kohottava treeni/motivaatiopätkä ja kertailtua edessä olevaa treeniä ja tavoitteita. Ajattelumoodi ja fokus siirtyy mukavasti arkisesta ongelmanratkaisumoodista fyysiseen tekemiseen.

Oma kehitys, tavoitteet ja niiden saavuttaminen motivoi eniten. Tietenkin muiden ihmisten kehut motivoi mutta ei niistäkään saa liikaa ylpistyä.

Mulla ei varmaa mikää kaikista paras motivaattori oo, mutta ite olin koulukiusattu! Aina ku tartun rautaan kiinni, muistelen mite lumipallo läsähtää takaraivoon tai nyrkki leukaan ja mite mulle koulussa on huudeltu, nykäsen painon ylös ja aattelen mielessä et "mites suu nyt pannaan??" Hiljane mies ku siviilissä oon ja tunteet piän sisällä ni se on hyvä käyä salilla purkamassa paineet. Hyvinhän tuo motivoi, mutta kuka haluaa olla kiusattu?
Sitten kans nämä lausahdukset Rocky- leffasta "No pain, No gain" sekä Arnoldin "six secrets to success"

Mulla ei varmaa mikää kaikista paras motivaattori oo, mutta ite olin koulukiusattu! Aina ku tartun rautaan kiinni, muistelen mite lumipallo läsähtää takaraivoon tai nyrkki leukaan ja mite mulle koulussa on huudeltu, nykäsen painon ylös ja aattelen mielessä et "mites suu nyt pannaan??" Hiljane mies ku siviilissä oon ja tunteet piän sisällä ni se on hyvä käyä salilla purkamassa paineet. Hyvinhän tuo motivoi, mutta kuka haluaa olla kiusattu?
Sitten kans nämä lausahdukset Rocky- leffasta "No pain, No gain" sekä Arnoldin "six secrets to success"

Itellä kanssa vähän sama homma. Kun painot junnaa paikallaan ja ennen suurempia nostoja, alan ajattelemaan kaikkia niitä epäilijöitä joidenka mielestä en koskaan tuu saavuttaan yhtään mitään, aina tulee suurta energiaa kun alkaa taas tätä ajattelemaan. Sitä sai kuulla varsinkin ala-asteella, 165cm/97kg ja suurta ujoutta.

Minä alan motivoimaan itseäni yöllä sänkyyn mennessä, treenejä edeltävänä päivänä.
Käyn läpi kaikki tekniikat mielessäni.
Se on aina tullut luonnostaan kun treenejä odottaa aina erittäin paljon, en alkanut tekemään sitä tietoisesti, nyt teen sen tietoisesti.
Kai se jonkinlaista mentaaliharjoitusta on, ainakin alkeellista sellaista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minäkin tykkään treenata. Tää on vaan niin pinttyny elämäntapa, joskus kun tullut pitempiä taukoja mieliala aika nollissa. Tää on omaa luonnonhuumetta. Haluan olla hemmetin voimakas ja näyttää timmille. Kahtoo normi ihmisiä ja niiden läskimahoja, se motivoi paljon. Kiva saada joskus kehuja. Tuleehan tota itsekseen pullisteltua peilin edessä ja huomaa ne ongelma kohdat joita haluaa parantaa. Musiikki ja nää youtube motivaatiovideot antaa voimaa! Äänet vaan kovalle http://www.youtube.com/watch?v=yUM9OdrkrSA.

Itse motivoin lainauksilla ja kattomalla youtubest Zhasnin videoit
Tätä voi soveltaa elämäs monee asiaa.
"Cheating is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I get caught, however, it lasts forever."
- Lance Armstrong

korjattu

03.12.2012

Tänään, 18:54

Hmm..
en tarvitse sitä kovin usein koska tekee mieli salille muutenkin kuin motivaation kautta "pakottamalla".
mutta arskasta saan sitä lisäpotkua entistä enemmän ja varsinkin joskus todella paskasena päivänä ton kattomalla tekee heti mieli lähtee vaikka niitä ei tule kovinkaan usein:)

Eipä kauheesti tartte motivaatiota erikseen etsiä, tietty latari naamaan ja agrea peliin. Ennen jalkareeniä lähinnä tulee huudettua vittua ja perkelettä.

Suositut

Back
Ylös Bottom