Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ei varmaa mikää kaikista paras motivaattori oo, mutta ite olin koulukiusattu! Aina ku tartun rautaan kiinni, muistelen mite lumipallo läsähtää takaraivoon tai nyrkki leukaan ja mite mulle koulussa on huudeltu, nykäsen painon ylös ja aattelen mielessä et "mites suu nyt pannaan??" Hiljane mies ku siviilissä oon ja tunteet piän sisällä ni se on hyvä käyä salilla purkamassa paineet. Hyvinhän tuo motivoi, mutta kuka haluaa olla kiusattu?
Sitten kans nämä lausahdukset Rocky- leffasta "No pain, No gain" sekä Arnoldin "six secrets to success"
must tää on välistä hyvä kattoo.
motivaatio 10/10 mulle
itte en oikeastaan tarvitse motivaattoria, tykkään vain siitä urheilumuodosta :D
Itse motivoin lainauksilla ja kattomalla youtubest Zhasnin videoit
Tätä voi soveltaa elämäs monee asiaa.
"Cheating is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I get caught, however, it lasts forever."
- Lance Armstrong
en tarvitse sitä kovin usein koska tekee mieli salille muutenkin kuin motivaation kautta "pakottamalla".03.12.2012
Tänään, 18:54
Hmm..