Miten aloitit salilla käynnin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja r0hmu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olin helevetin heikko ja aina ku joku auko päätään en voinu tehä mitään. Yhtenä päivänä tuli mitta täyteen ja pyysin isoveljeeni lähteen näyttään miten homma toimii. Siitä asti on sitte reenailtu (n.6 vuotta). :david:

Noin 3-4 vuotta sitten alettiin kaverin kanssa käydä salilla ja tavoitteenahan oli saada vatsa- ja rintalihakset kuntoon, että tytöt tykkää. Alkuun sitä sitten väännettiinkin aika lahjakkaasti penkkiä ja hauberia. Salilla taidettiin käydä parhaimmillaan jopa 6 kertaa viikossa. Niin ja lisäksi kotona piti tietenkin vielä punnerrella ja tehdä muutama sata vatsaa. :) Kunnollista treeniä on nyt takana noin pari vuotta ja treenin paranemisesta suuri kiitos kuuluu pakkikselle. :worship:

Armeijassa vuonna -89, kun ei ollut iltaisin muutakaan tekemistä. Muistan vielä eka treeni kerran, kun sain penkissä
70 kilolla tiukan ykkösen.

Vajaa puoltoista vuotta sitten sillonen poikaystävä raahas salille puolväkisin. Hetken aikaa ihmettelin ja jumppailin... Totesin sitten itelleni että "täähän on kivaa" ja jatkoin... Pian pian kuvioon tuli asiallinen ruokavalio ja kunnon treeniohjelma. Treenimotivaatiosta ei ole koskaan ollut pulaa ja kovaa on menty! Suoraan "sohvaperunasta" salille.

Kiitos hurjasti kaikille Wolfilaisille ettette heti alkuunsa häätänyt/pelottanut tämmöstä heikkoa tytöntylleröä pois.
Erityiskiitos kuuluu eräille isoille könsikkäille jotka ovat olleet huippuystävällisiä, mukavia ja tsemppaavia. Ko. henkilöt varmaan tunnistavat itse itsensä, ilman nimiä luottelematta ;) (yhteen törmäsin tänäänkin salilta poistuessani). Heille kuuluu TOSI ISO kiitos siitä että vielä jatkan tätä touhua, enkä ole heittänyt pyyhettä kehään jo alkuunsa, junnu kisat silmissä kiiluen... KIITOS! :worship:. Lopussa kiitos seisoo....

Isäni nosteli punttia nuorempana ja kotona oli tankoja,penkki ym...ja siitä se lähti.olen nostellut ahkerasti n.vuoden. :hyper:

Pitkän vitutuksen tuloksena on äärimmäinen vitutus...siitä se lähti. Kylläistyn olemaan kärpänen ja ajattelin että perkeles, olis mukavampaa olla härkänen =) joskin se vie aikaa...ja paljon, mutta suunta on oikea!

Kokeilin huvikseen omanluokkalaisten kanssa treenata parikertaa ja sitten he ihmettelivät kun penkissä (yllättäen) tulokseni pomppasi 65kilosta 90kg:seen. Ja siintä sitten lähti ohjelman hakuun & löysin vanhan tutun pakkiksen kautta joka auttoi väsäämään 4-jakoisen ohjelman. :)

Täällä vähän sama juttu, kuin aika monella muullakin vissiin eli kaveri alkoi käymään salilla ja itsekin tuli innostuttua.

Timba79 sanoi:
Joskus teininä isä opetti perus voimanostoliikkeet ja kotona oli penkki ja painot ja sitähän sitten hinkattiin. Eli perus rhp-treeniähän se silloi oli ja ehkä vähän joskus vedeltiin jopa maastakin.

Sitten olikin varmaan parivuotta taukoa ja joskus reilu 3,5 vuotta sitten aloitin taas salillakäynnin lähinnä selän takia ja siitä se innostus sitten lähti. Ja innostus vaan kasvanut senjälkeen kun tänne Pakkikselle joskus löysin.

Mulla menee tämä viesti kutakuinkin nappiin, elikkä vähän samanlaiset taustat on, paitsi että paussia ei ole ollut, nyt on ollut aktiivista treeniä about 10kk.
Ja mielenkiintoa saliharrastukseen löytyy.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
14v salille. vuosi sitä ennen kotona painoilla ja omalla painolla "kovaa" treeniä. nyt reilu vuosi takana eikä loppua näy :rock:

kaveri oli käyny salilla sillaset puolisen vuotta(toisen kaverin painostamana heh) jätkät pyysi mukaan...ja kun ei mulla muutakaan tekemistä ollu niin menin...hyvältähän toi tuntui. Ja nyt sillaset 2.5 vuotta käyny

elasto sanoi:
Tulin joskus siihen tulokseen, että 173cm/46kg ei ole mies ja asialle pitää tehdä jotain hyvin pian. No kaveri vei sitten salille ja huomasin, että se hommahan on ihan kivaa. Tässä sitä nyt sitten ollaan 20kg painavempana ja vielä toiset 20kg edessä. Pituus on edelleen sama ja tulee olemaan. 4kk päästä 2 vuotta "treeniä" takana.

Nyt oon vähän vinhalla päällä, mutta 173cm ei oo mies. :D

Knarr sanoi:
:lol2: Joo, vissiin.

Tais mun muistaakseni olla totta... Vippinä sais mennä kattoon Snaken nykyisiäkin kuvia ;)

Yläasteella tuli luonnollinen siirtymä kilpauinnista punttien kolisteluun. Pikkuhiljaa vain altaassa tuli lilluttua vähemmän ja salilla enemmän.

Eksyin ircissä postatun linkin kautta pakkikselle. Lueskelin satunnaisesti palstaa vaikka en salilla käynytkään. Jatkoin pakkiksen lukemista, otin selvää treenauksesta, ravinnosta yms. jonka seurauksena jouduin lähtemään lopulta salillekin. Eli pakkista on kiitettävä sali harrastuksestani :)

Halffi- sanoi:
Eksyin ircissä postatun linkin kautta pakkikselle. Lueskelin satunnaisesti palstaa vaikka en salilla käynytkään. Jatkoin pakkiksen lukemista, otin selvää treenauksesta, ravinnosta yms. jonka seurauksena jouduin lähtemään lopulta salillekin. Eli pakkista on kiitettävä sali harrastuksestani :)

Aika hassusti punttailun löysit :)

Knarr sanoi:
Nyt oon vähän vinhalla päällä, mutta 173cm ei oo mies. :D

Paskat läpät paskoina läppinä, mutta tämä nyt on jo ihan riman alitus!

Nimim. 173 cm + 5 cm korkepohjaisilla kengillä. ;)

siitäku kokoa oli mutta ei voimaa... prkl pakko oli alkaa käymää että ois kokonsa arvone you know :D ja muutenki ihan oman terveytensä kannalta ja ihan kivaa tää on, aattelin alkaa harrastaan nyrkkeilyy tai jotai sen tapasta täs viel lisäks

Suositut

Back
Ylös Bottom