Mitäs sanotte mun treeniohjelmasta

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eli:

Maanantai:

Ojentajat
Ranskalainen punnerrus 5 * 8
Narupunnerrus taljassa 4*10
Vastaotteella taljassa 4*10
Lopuksi palauttava hauiskääntö 2*10

Tiistai:

Lepopäivä

Keskiviikko:
Jalat
Reisiojennukset 5*10
Reisikoukistus 5*10
Prässi/Kyykky 5*8 (vaihtelee viikoittain)
Pohkeet

Torstai:
Hauis
Kääntö Z-tangolla/suoralla 5*8 (vaihtelee viikoittain)
Vuorotahti käsipainoilla 5*10
Vasarakääntö taljassa/käsipainoilla 5*10
Vastaotteella taljassa 5*10
Smithkoneessa 2*10

Perjantai:

Lepopäivä

Lauantai:
Rinta ja Olkapäät
Rinta:
Penkki 5*8
Käsipainoilla 5*10
Olkapäät:
Smithkoneessa 5*10
Penkillä käsipainoilla 5*10

Sunnuntai:
Selkä

Ylätaljassa 5*10
Alataljassa 5*10
Soutu käsipainolla 5*10
Maastaveto 5*6

Mun ohjelmassa viimenen toisto on aina pakotettu eli niin paljon painoa että tuntuu. Lisäksi jokaiseen treeniin kuuluu 100 vatsaliikettä

Saa kommentoida vapaasti

Liikaa kaikkea...En näe mitään järkeä jakaa käsiä kahdelle päivälle ja liikkeitä on joka lihasryhmälle ihan liikaa, ei hauis tartte 20 sarjaa.

Bodaaja sanoi:
Mun ohjelmassa viimenen toisto on aina pakotettu eli niin paljon painoa että tuntuu. Lisäksi jokaiseen treeniin kuuluu 100 vatsaliikettä

Tähän mä osaan kommentoida. Vatsat kannattaa tehdä kunnolla 1-2 kertaa viikossa, ei aina samaa määrää. Voimapyörää ja vatsarutista taljassa ja vatsoja lisäpainoilla peliin. Kannattaa tehdä vatsat niin että seuraavana päivänä ei kehtaa nauraa ku sattuu vatsaan.

Ottaa faijakin...

Kyllä kädet otetaan eripäivinä. Faijakin ottaa, sillä on hauis 50cm.

Mun silmään pisti noi sarjamäärät sun treenissä,joita on aika paljon ja loppuen lopuksi saat hyvä ylikunnon jos hinkkaat noin paljon menemään.
Katso täältä pakkikselta joku valmis sulle sopiva ohjelma ja muokkaat sitä itselle sopivaksi jos on tarpeen.
Ja vatsoja ei tarvitse joka treenissa hinkata vaan esim. kerran tai kaks viikossa riippuen ohjelmasta.
Tsemppiä treeneihin!:)

Bodaaja sanoi:

Sattuuko faijasi roinaamaan? On ihan eri asia olla aloittelija kuin salimörkö ja varsinkin jos isäsi (miltä vaikuttaa) käyttää roinaa, niin asia on jo täysin eri. Sitä paitsi mikäli olet aloittelija, on tuollainen rasitus nivelille ja jänteille ihan liikaa. Puolen vuoden jälkeen saattaa olla vakavia nivel -tai jännevaivoja. Varsinkin tommosilla sarjamäärillä.

Niin...

Ne sarjat nyt vähän välilla vaihtelee...Faijan kanssa ollaan suunniteltu, sillä on itellä sama ohjelma.

Bodaaja sanoi:
Jos haluut jakaa kädet eri päiville niin tee joku toinen lihasryhmä kanssa samana päivänä esim.
rinta,hauis ja selkä,ojentajat.

jos tommosella on faijas hauis kasvanu 50cm niin sillon sillä on kanssa 50 rasvaprosentti tai roinat käytössä. sulla on ihan turhan paljon noita, 2x hauiksille se mitä etureisille, suhteellisuudentajua hyvämies. miks edes kysyt jos tyrmäät heti ensimmäisen neuvon sanomalla "faijakin treenaa". voithan sinä tuolleen treenata mutta huomaat jossakin vaiheessa itsekkin.

edit: tää viesti haiskahtaa trollilta, :david: ruikuttaa että faijakin treenaa näin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Bodaaja sanoi:
Mä teen sillee ku tuntuu, faija on 180 ja 115 kg.

En kysynyt mittoja vaan sitä, että roinaako isäsi vai ei? Ei ole tietty pakko paljastaa;)

Isäsi ohjelma ei välttämättä sovi sinulle, sillä se on todella raskas. Usko nyt minua, että tuommoisella sarjamäärällä aloittelija saa puolen vuoden jälkeen pitää puolen vuoden tauon.

Anteeksi, mutta mikö on

roina? Se käyttää vaan lisäravinteita niinku mäki. Älkää ny mollatko turhaan.

Bodaaja sanoi:
roina? Se käyttää vaan lisäravinteita niinku mäki. Älkää ny mollatko turhaan.

Entä rasvaprossa sitten? Jos isälläsi on natuna 50 cm haius niin hän teki juuri MM-ennätyksen, mikäli on kohtuu rasvoissa. Ja tämä ei ole mollailua vaan suhteellisuudentajun opettamista...

Doggoned sanoi:
Entä rasvaprossa sitten? Jos isälläsi on natuna 50 cm haius niin hän teki juuri MM-ennätyksen, mikäli on kohtuu rasvoissa. Ja tämä ei ole mollailua vaan suhteellisuudentajun opettamista...

Anteeksi, unohdin...Siis pumpissa, kylmänä 47,5 ollaan mitattu;)

Mun puolesta nää roinakysymykset voi jättää tästä pois, kun menee nyt ihan ohi aiheen.. :kotimodettaja: :david:

Asiaan, tossa tosiaan on liikaa, tai ainakin väärällä tavalla. Et ole ilmeisesti kovin kauaa treenannut? Mitenkään isääsi mollaamatta sanoisin, että tuollaista ohjelmaa käytetään vasta silloin, kun sitä lihasta on niin paljon, että se ei "normaalilla" tyylillä enää siitä mihinkään kasva. (Voiko tollasta tilannetta ollakaan kun kokeneet treenarit osaa ottaa itestään kaiken irti muutamalla sarjalla?) Noista liikkeistä vielä sen verran, että aika vitkuttelulta näytti ainakin eka päivä, jota pidemmälle en jaksanut lukea..

Suosittelisin koittamaan esim. ojentajille kapeaa penkkausta, dippejä, jne massaliikkeitä jne.. :)

Doggoned sanoi:
En kysynyt mittoja vaan sitä, että roinaako isäsi vai ei? Ei ole tietty pakko paljastaa;)

Isäsi ohjelma ei välttämättä sovi sinulle, sillä se on todella raskas. Usko nyt minua, että tuommoisella sarjamäärällä aloittelija saa puolen vuoden jälkeen pitää puolen vuoden tauon.
Joo toi roinajuttu ehkä oli vähän liikaa...:jahas:
Ja yhdyn Doggonediin että faijas on luultavasti treenannut useampia vuosia ainakin hanskan koosta päätellen ja ei ole välttämättä hyväksi alottelijan käyttää samanlaista treeniohjelmaa kuin useamman vuoden treenanneen.
Tulee loukkaantumisia ja sit pidetään taukoja.

Okei nii just faijallaski on. Jos haluat pitemmän päälle kehitystä, niin hanki järkevä ohjelma. Jos pitemmän linjan kemiallinen salimörkö treenaa kädet eri päivinä kauheella määrällä sarjoja, niin luultavasti se hänelle toimii. Ei kukaan natikkakuikelo tota kauaa jaksa.

Ite ottasin 2 jakosen: vaikka 1. selkä, jalat, haba 2. rinta, ojentaja, olkapäät, vatsa (toistot 10-15 lisäpainoilla)

Kyllä

Ranskalainen punnerrus on ojentajien kuningas liike, sitä en kyllä pois jätä.

Bodaaja sanoi:

Kuka kehotti sinua jättämään se pois????

Pyydän anteeksi roinajuttujani:nolo:

Bodaaja sanoi:

miksi kyselet neuvoja täältä jos isäsi tietää ja näyttää olevan sinullakin tietoa mikä sopii ja mikä ei? ei ole tarkoitus vittuilla mutta täällä oikeasti on monia jotka todella tietävät mikä on hyvä ja mikä ei, isä on aina isä muttei se välttämättä ole oikeassa.

ja tän :offtopic: bodaajan faijasta vois lopettaa, jokaisen oma asia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom