Mitäs sanotte mun treeniohjelmasta

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Bodaaja sanoi:
...tunnettu tosiasiahan on että jos et lihasta rasita ei se myöskään kasva. Mä teen niin monta sarjaa kun jaksan, enkä niitä laske. Jos sä oot salilla laskin kourassa ja otat ylös jokaisen painon heilautuksen tai tangon kolautuksen, niin ei siitä tuu mitään. Tää ei ollu sulle Lapo vaan yleisesti kaikille.
Tunnettu tosiasia on se, että josset kirjaa mitään ylös treeneistä niin huomaat tekeväsi niillä samoilla painoilla liikkeitä yhä uudestaan ja uudestaan.

Doggoned sanoi:
Ei 2-jakosessa treenatakaan kaikkia lihaksia samana päivänä vaan ne on jaettu kahtee osaan.

EDIT: ja eikös Timba79 käytä kaksjakosta ja ei oo miehen koossa mitään sanomista.

Heh, tämä pitäisi jo laittaa tuonne parhaat kommentit ketjuun. :)

No koosta voi kiistellä, mutta 2-jakoisella on jo menty hyvän aikaa eteenpäin ja ainakin sarjapainot sillä kehittyy hyvin, eli eiköhän se lihaskin sitten kasva samaan tahtiin. Eikä tuolla postatussa esimerkissä ollut pelkkiä 2-jakoisia vaain kaikkea väliltä koko kroppa aina 5-jakoiseen asti, joka luulisi jo tyydyttävän suurimman osan perustarpeista.

Tanssiva Rosvo sanoi:
Olenko ymmärtänyt jotain väärin? Laitat ohjelmasi tänne ja kysyt mielipiteitä. Sen jälkeen niitä sinulle annetaan ja ymmärrät sen vittuiluna?

Saanen esittää sinulle kysymyksen: miksi sitten ohjelmasi tänne laitoit? Siinä toivossa että kaikki vain kehuisivat kuinka hyvän ohjelman olet saanut aikaan?

Okei, mä laitoin sen siks et sais rakentavaa palautetta. Kaikki vaan kirjottaa että jäntees hajoo ynnä muuta vastaavaa:rolleyes:

Bodaaja sanoi:
Okei, mä laitoin sen siks et sais rakentavaa palautetta. Kaikki vaan kirjottaa että jäntees hajoo ynnä muuta vastaavaa:rolleyes:

ei jengi sitä ilkeyttään kirjota, se on kylmä tosiseikka että nivelet ei kestä heti alusta hirveillä painoilla vääntämistä. tuo ohjelmasi oli kyllä alusta lähtien aika raato, lue noita FAQ juttuja ja käytä hakua niin löydä reilusti tietoa lihasryhmien treenaamisesta määrän suhteen.

-ei pahalla vaan rakentavasti :thumbs:

Bodaaja sanoi:

Eikö se, että varoitellaan paikkojen hajoamisesta ole sitten neuvomista? Neuvojahan kaikki yrittivät antaa, mutta sinä torjuit ne kaikki.

EDIT: erkjetter, hanki ite hitaampi netti...:)

erkjetter sanoi:
ei jengi sitä ilkeyttään kirjota, se on kylmä tosiseikka että nivelet ei kestä heti alusta hirveillä painoilla vääntämistä. tuo ohjelmasi oli kyllä alusta lähtien aika raato, lue noita FAQ juttuja ja käytä hakua niin löydä reilusti tietoa lihasryhmien treenaamisesta määrän suhteen.

-ei pahalla vaan rakentavasti :thumbs:

Kiitos;) Haluisin tietää että mikä tekee siitä raadon?:D

Bodaaja sanoi:
Kiitos;) Haluisin tietää että mikä tekee siitä raadon?:D

turhan paljon kaikkea. noin paljon sarjoja tuntuu kyllä salilla aika tapolta ja helposti voisi olettaa että kyllä tulee tulosta mutta asia ei mene näin. itse kanssa joskus vuosia sitten sorruin samaan että ihan liikaa kaikkea. 5 sarjaa jotakin liikettä on kanssa turhan paljon, esim tuolla oli kyykky/prässi 5*8, niin tee mieluummin kykky 2*8 ja prässi 3*8 ja niitä sitten vaihtelet. tuo siis vaan esimerkkinä. nyrkkisääntönä on että pieni lihas tarvitsee vähemmän kuin iso lihas. jos tykkäät tehdä käsille paljon niin otappa joskus kädet supersarjoina. eli toistoja vähän enemmän kuin normaalisti ja aina vuorotellen ojentajaliike ja heti perään hauis ja taas ojentaja jne... käsiin saa kivat pumpit ja ihan toimiva erikoistekniikka maltilla tehtynä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom