Mitä tavoitteita treenaamisen suhteen?

Itse en valitettavasti noita lyhyen tähtäimen tavoitteita oo asettanu, vaikka ne ehkä helpottaisivat pidemmän tähtäimen tavoitteen saavuttamista. Pidemmän tähtäimen tavoite on n. 5 vuodessa hankkia symmetrinen ja lihaksikas n.90kg kroppa alle 10% rasvoilla. Kaukana tuo tavoite on, mutta sitä kohti mennään hitaasti ja varmasti.. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No pitäis ylimääräset rasvat saada vähemmälle ja tietysti lihasmassaa lisää. :) Ja tuloksien puolelta, vuoden loppuun mennessä penkistä 100-110kg, mave 150-170kg, kyykky 130-150kg, älkää naurako noille tavotteille, olen vielä aloittelija. :p

paino 73 --> 80 (enemmän ei tietysti haittaisi :D )
niin paljon massaa ettei yksikään vanha vaatekappale (edes pipo) mahdu enää päälle.
ja rasvat sais pysyä alle 15%

Dopingaineta en oo ajatellu ottaa, niin että tohon 80 kg:n saavuttamiseenki menee varmaan jonki aikaa. Pitää tarkistaa tavoitteita sitte uudestaan.

Mulla on ollu myös tavoitteena toi kyykky/mave 300 ja penkki 200.
Natuna ja ehkä n.10-15 rasvoilla kera vyö+polvisiteet.
Saa vaan nähdä että milloin vai ikinä.

Kasvaa isoksi ja vahvaksi. Jonkunlainen tavoite on päästä 100 kg (172cm, 76kg), hankkimatta hirveetä määrää läskiä. Intti tulee kyllä sotkemaan suunnitelmat. Natu olen, ja natuna pysyn.

Rädyn sanoin : Viistoista vuotiasta jos sais . Siinä tavote :D .

Lähitulevaisuuden tavoitteina voisi olla 160 kg penkki ilman paitaa ja 250 kg veto ja kyykky varusteena vyö. Ehkä jo ens jouluun mennessä... Massaa tietysti se maaginen "nolla piste yks tonnia". Nyt mennään hieman yli 90 kg:n ja vartta se 176 cm.

Pidemmän tähtäimen suunnitelma on kasvaa natuna ihan järkyttävän suureksi ja vahvaksi möykyksi ja olla ei kovin kynäniska DI.

Vahva tarkoitus olla jossain vaiheessa 100 kilon (mielellään reilusti) paremmalla puolella ilman hirveitä löllöjä ja nostella sen lisäksi isoja rautoja.

Kyykky ja veto neljä kertaa omapaino. Siinä on ultimate tavoite.:evil: :)

Mulle reenitevottetta on siinä, kun kaikki naiset on jonossa puristelemassa käsivarsia ja tökkimässä vatsalihaksia, sitte alkaa olla tavotteet saavutettu :D sama sitte meneekö penksissä 50 vaiko 500 kiloa.

tässä tulostavoitteet toistaiseksi:

veto 200 ennen kuin täytän 16v
kyykky 200 ennen kuin täytän 18v
penkki 120 ennen peruskoulun päättymistä

pidemmällä tähtäimellä:

penkki 2xomapaino
kyykky 3xomapaino
veto enemmän kuin kyykky ;)

tavoitepaino 85-90 tiukkana

Tavoitteena saada lihasta. Paljon. Voimatasosta ei väliä, olen ihan mielelläni heikko bodari kunhan vain olen ISO bodari. :D

- voimanoston yhteistulos 600kg:
* veto 250kg
* kyykky 200kg
* penkki 150kg (ei huolta, olkapää kuoli jo 110 kilossa :rolleyes: )
- pystypunnerrus ainakin 100 kiloa, ehkä 120
- leukoja 40-50 kilon lisäpainoilla
- olla kaikin puolin kohtalaisessa kunnossa

:)

Jahas, sen verran hidas olin, että Maza laittoi minunkin tavoitteeni. Olkapäät eivät ole melkein vuoteen vaivanneet mitenkään *koputtaa puuta*, mutta alaselkä meinaa välillä kipuilla.

vaikkka tällaiset

Eli, jos heinäkuuhun (syntymä päivä 2.7) mennessä saisi semmosseet 5 kiloo melkein pelkkää lihasta lisää eli 72->77 kg penkist lähemmäs 100 kg ennen kun täytän viisitoista, tällä hetkellä 80 kg:D Maveekin pitäis alkaa treenata ja pitäis varmaan parin treenin harjoittelun jälkeen kattoo paljon menee, esim. 6 sarjassa, ja sen mukaan kattoo joku tavote kesän loppuun mennessä. prässiinkin voisi pistää pienen tavoitteen eli vaikka 180kg x 6.

Tavoite olisi pitää tulokset samoina ja tiputtaa painoa 90-80kg ja saada kroppa kireäksi, mutta tärkein on saada polvi kuntoon, että pääsee treenaan vapaaottelua.

Tavoite: Yritän välttää loukkaantumisia.Jos pysyis yli vuoden ehjänä tällä kertaa. ;)

Pitemmällä tähtäimellä: Penkki 2*oma paino(10 kg:n päähän päässy joskus),veto 3*oma paino.Naturaalina.

- 150 kg penkistä.
- vielä vähän lisää painoa, nyt n. 106kg
- läskejä vähemmälle
- kyykky kulkemaan
- kesällä 10 km lenkki alle tunnin
- cooperissa 3000:n pintaan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom