Mitä tavoitteita treenaamisen suhteen?

Onkos tällaista kyselyä ollut? Tossa yritin selailla vanhoja threadeja eikä silmään tällaista sattunut.

Oma tavoite on vähän tän suuntainen: Tällä hetkellä omaa painoa on n 85 kiloa ja rasvat pyörii siinä 13-14% paikkeilla. Tavoitteena onkin parin vuoden sisään saada paino nostettua 90 kiloon ja pudottaa rasvat 10% paikkeille.

Sitten vielä pitäisi saada jalat kehittymään yläkroppaa nopeammin, että parin vuoden päästä ylä- ja alakerta (varsinkin pohkeet) näyttäis olevan samaa paria.

Tärkeintä tietysti olisi pysyä ehjänä ja reenata järkevästi, että jotain toivoa tavoitteeseen pääsyllä on.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eräät tavoitteet tuli taas jouluksi saavutettua, nyt uusia tavoittelemassa. Tavoitteena olisi nostaa myös yleiskuntoa ylemmäs, kuten myös notkeutta. Paino pitäisi pyrkiä pitämään siinä 90 kilossa, mutta rasvaa saisi lähteä.

Saa nähdä, miten pahasti "punttikunto" kärsii, kun alkaa lenkkeillä.

Tästäkin on ollut muutama aika kattava threadi aiemmin, mutta mikäs tavoitteiden päivityksessä.

Mulla on pitkän aikavälin tavoite kasvaa niin isoksi, vahvaksi ja rasvattomaksi (160 kg, 4 % :D) kuin vain mahdollista ilman anabolisia lääkeaineita. Rasvan tiristelyyn kelpaa efe. Muuten siis natulinjalla.

Kehittyä fitneksen saralla mahdollisimman hyväksi kilpailijaksi (fyysisesti, henkisesti kuin myös vapaaohjelmassa). Kilpailla mahdollisimman monta kisaa ja hyvällä menestyksellä.

Mulla on tavote kutistua. Joo kutistua. Mä haluun noi turhat rasvat pois. Ja ehkä vois kypän kyllä pudotella poiski. Mua ei toi massan lisääminen kiinnosta yhtälailla, kuin täällä muita. Mulla on kuitenkin 180 mittaa ja 110 painoa. Kympin voi ottaa ihan hyvin pois. Tossa potkunyrkkeilyssä ei meinaan tolla lisä massalla tee mitään.

Tämän hetken tavoitteet ensi kesässä. Tarkoitus ois kiristellä. Diettiä takana n.1kk ja paino pudonnut 12kg ja esim.vyötärö kaventunut 11cm, onneksi käsistä ei ole lähtenyt samaa. Aamukävelyt otan mukaan diettiin jos näyttää ettei tavoite muuten täyty maaliskuun alussa, mutta tällä hetkellä ihan tyytyväinen, zone-dietti toimii...:kippis1:

Voimaa lisää, jospa voisi (lue: uskaltaisi) käydä joissain kisoissakin ehkes penkkaamassa. Pömppömahaa pienemmäksi ja rasvoja muutenkin pois, miel. lihasta tilalle. Mutta ei juuri tämän enempää muotoa. Jalkoihin enemmän ytyä. Hermottamisessa olisi vielä paljon oppimista, koska räjähtävää nopeutta pitäisi kesäksi saada (kuulantyöntöön).

Tavoitteita, tokihan niitä pitää olla! Here comes:

- oma paino penkistä (ja uskaltaisinko myös sanoa, että kyykyssä puolitoista kertaa se oma paino...) On muuten myös hyvä motivaattori painon kurissa pitämiseen:D

- lisää lihaksia ja vähemmän rasvaa (kas, mikä yllätys...:rolleyes: )

- yläselän ja hartioiden pitäminen toimintakuntoisina, istumatyötäinen kun olen

- kakkoskohtaan liittyen, TREENATTU JA UPEAN LIHAKSIKAS JA TIMMI KROPPA :hmmm: :D

... mä taidan olla turhamainen...

Yksinkertaisen äijän yksinkertaiset tavoitteet: sikspäkki näkyviin ja PP+JK+MV 500kg yhteistulos niin mä olen tyytyväinen.

No tavoite olisi saada paino sadan hujakoille rasvojen ollessa suunnilleen samat kuin nykyisin, eli noin 8 kg lisää lihasta ja naturaalina. Joskus oli tavoitteena noin miesten fitness-kisat mutta ne jäi kyllä jo pois. :rolleyes:

Syödä mahdollisimman paljon raejuustoa päivän aikana kahdella hammastikulla. Noei, oikeat tavoitteet:

-paino 96 kg -->100-105 kg
-rasvoja hieman alemmas, johonkin 9-10% paikkeille
-voimatasoja tasasesti ylöspäin (ei itsessään tavoite, mutta jospa ne nousis bonuksena)
-natuna olisi tarkoitus rämpiä

Eli vielä on tekemistä, varmaan joskus 5 vuoden päästä nuo voi olla saavutettu jos vain jaksan samaa tahtia treenata ja panostaa. Armeija on lähiaikojen pahin peikko. Tsemppiä kaikille tavoitteeseen pääsemisessä!

No tässä tulee tavoitelistaa
-mahasta rasvat pois 3 kk:ssa
-oma paino penkistä, joo ei me vieläkään (ei kyllä sinänsä väliä kun body-tyylillä treenataan)
-lisää lihasmassaa
-sixpäkki näkyviin

katotaan sit kesällä toteutuko mikään :p

Samoilla linjoilla Hulkin kanssa, eli natuna (=efe ainoa doping mitä käytän) lisää lihaa ja rasvoja vähemmäksi. Tällä hetkellä tavoitteena yrittää pitää paino nykytasolla ja kiristyä hiljalleen kesää kohti.

Syksyllä sitten aloitan taas maltillisen massan lisäämisen. Lopullinen tavoite se, ettei tuntisi itseään enää naurettavan pieneksi, vaan viihtyisi kropassaan. Sen verran realisti olen, etten näillä eväillä edes kuvittele koskaan kisaavani.

Voimanlisäyspuolella olisi hauska saada myös tulosta, mutta pitää edetä hitaasti ja varovasti, kun ainakin olkapäät meinaavat jo nyt pettää. Eli hiljaa hyvä tulee, kai?

1. Jaksan ensi kesänä juosta puolimaratonin.
2. Parempi ryhti
3. Erottuvat vatsalihakset
4. Takapuolesta pois 4 cm kesään mennessä ( =yhtä kokoa pienemmät housut mahtuu)

Mulla on siis erittäin käytännölliset tavoitteet.

Originally posted by Äijä
Yksinkertaisen äijän yksinkertaiset tavoitteet: sikspäkki näkyviin ja PP+JK+MV 500kg yhteistulos niin mä olen tyytyväinen.

Aamen. :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom